Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2010.06.23 0 0 390

"Moccabarna szín"

 

Az már nem FF...:-)))

Előzmény: ckerti (389)
ckerti Creative Commons License 2010.06.23 0 0 389

Nálam volt tegnap egy 1,2 TSI Yeti, FF felszereltséggel (Full Fapad) :-))

 

Őszintén mondom, ha nem lennék sznob, pont elég lenne.

Amit észrevettem viszont, hogy a fékezés az Octi II-höz képest gyenge.

Biztosan a magasabb súlypont teszi, de talán a fék is más.

Erős fékezésnél a kocsi lassul, de nem olyan intenzíven, mint az Octi és az ABS is hamarabb bekapcsol.

Sportosan vezetni kevésbe lehet emiatt a Yetit.

A motornál érezni 1800-1900 körül a belépő turbót, de szép széles a használható fordulatszm tartomány, 5000 körül fogy el, de akkor sem  megtorpan, hanem nem gyorsul tovább, de finoman gyengül el.

A hangja alacsony, a 6-os váltó nagyon kellene belőle az Octiba.

Nekem elég határozott és jól kapcsolható, bár nem egy Honda "kattanós" váltó.

 

Moccabarna szín, alufelni, bőrcsomag (kormány, sebváltó, kézifék) volt a kocsin.

Jobb belső kárpitokkal, világos műszerfallal és üvegtetővel (és inkább erősebb motorral, mondjuk 1,4 TSI vagy dízel) már jöhetne is.

 

Az 5,7-es 1,4 TSI Exp. nem is rossz.

 

Ja, a kocsi szó szerint mindenkinek tetszik öregtől fiatalig, nőnek, férfinak, gyereknek.

Előzmény: roomi (386)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.22 0 0 388

A sima összehasonlító teszteket ~99%-ban Skoda, vagy VW nyeri....

Ha együtt szerepel a 2 márka, akkor meg általában a Skoda nyer...

 

Na persze jó autókat gyártanak, de számomra "kilóg a lóláb"....

 

Tartósteszteknél meg: a tények makacs dolgok....

Előzmény: Gianniz (387)
Gianniz Creative Commons License 2010.06.22 0 0 387
Igen, érdekes dolog ez, valóban részrehajlóak a VAG irányában, legyen az Skoda, de a VW modellek meg pont náluk szerepeltek le csúnyán tartós teszteken, konkrétan a Touran és a Passat megbukott, és azt nem simlizték el..
Előzmény: Törölt nick (382)
roomi Creative Commons License 2010.06.22 0 0 386

Sziasztok.  Ma látom,  hogy a konfigurátoron már fenn van az 1.4 tsi  122 le.

5.7 mill. expr. felszereltséggel.  Kipróbálnám egyet  tesztvezetni.

ckerti Creative Commons License 2010.06.20 0 0 385

Ma rendelhetnék autót (mondjuk Yetit), akkor a digit klímát, a 4 elektromos ablakot és a napfénytetőt nem hagynám ki.

Kell egy erős dízelmotor, a 4x4, valami normális beltér (kárpitanyag és szín plussz króm kilincs).

Columbus navim már van, de hangszóró kell hátra is.

 

Az utastér variálhatósága szerencsére mindben azonos :-)

Előzmény: ckerti (384)
ckerti Creative Commons License 2010.06.20 0 0 384

Az elvet értem, de azért a klíma kell bele.

De árban lassan jó lesz :-)

Előzmény: joemaster (383)
joemaster Creative Commons License 2010.06.20 0 0 383
Cseh Skoda oldalon találtam 362.000 koronáért is Yeti-t 1.2-es motorral, persze biztosan fapados, de van.

Ez a Yeti felszereltség és csak 1.2 TSI motorral valamint 110 LE-s 2.0 TDI-vel 4x4-es kivitelben létezik (464.000 korona!). Szerintem ezeket terepjáró autóknak szánják! Ilyen áron már meggondolandó, főleg még a dízel is!

Azért van benne:
- 4 hangszóró, rádió előkészítés (rádió nincs)
- 12 V-os csatlakozó
- oldallégzsákok elöl, vezető és utaslégzsák
- ESP!!!
- állítható magasságú első ülések
- 2 sminktükör
- pollenszűrő
- 2 éves szerviz intervallum
- fékbetét kopásjelző
- csomagtér világítás
- külső hőmérséklet kijelzés
- biztonsági öv figyelmeztetés első utasoknál
- elektromos ablakok elölt
- hátsó ablaktörlő
- elektromos állítású tükrök
- erősített futómű csomag! (innen gondolom, hogy terepre, "falusi" autónak szánják)

1 fontos dolog nincs benne: KLÍMA!
Nem is rendelhető. :(
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.03 0 0 382

"Sajna" az autobild nem hiteles, mert a VAG szponzorálja....

 

Ettől függetlenül biztos, hogy megérdemelte a Yeti a győzelmet..

Előzmény: Gianniz (381)
Gianniz Creative Commons License 2010.06.03 0 0 381
Újabb Yeti összehasonlító tesztgyőzelem, német Auto Bild:

http://www.autobild.de/artikel/kompakt-suvs-mit-diesel-test_1188244.html?bild=33&now=29#mmg

1. Skoda Yeti - 377 pont
2. Hyundai iX35 - 357 pont
3. Nissan Qashqai új faceliftes - 338 pont
4. Renault Koleos - 324 pont

"Grundsolide, mit viel Platz und variabel wie ein Van. Mit dem lebhaften, sparsamen TDI fährt er (fast) so agil wie ein Kompakter."
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 380

Pedig van...:-)

 

2 fontos dolog:

- az Audikban általában hosszmotorok vannak, míg a Skoda-kban általában keresztmotorok (a hosszmotorok jobbak)

- a Skoda-k butább szoftvert kapnak. Nem is mennek úgy, mint az Audik és nem is lehet a Skoda-kat annyira chippelni...

 

Hajtok SuperbII-est és új A4-est is.. Én látom a különbséget, de árban messze messze nem reális a különbség......

 

 

Előzmény: roomi (379)
roomi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 379
Ja egy szóval is le lehetett volna írni. SEMMI
Előzmény: Törölt nick (377)
roomi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 378

Szili.  Remélem nem nézel hülyének??? Amit írtamazt a SKODA ,,védelmében,, és

szimpátiája miatt tettem.  Van különbség   a motortérben a a műanyag jelzés 4 karika vagy fekete szárnyas csoda. A baj az, h a sok buzi még mindig azt mondja,

hogy ez csak egy skoda. Vezettem a konszern autóit. audi a4, 6  oct. 1 . 2. suberb 1.2.  Azt nem lehet állítani, h a az a4 és mondjuk az oct 2 között nincsen különbség a belső tér anyagminősége között. De ha megnézzük a 2.0 crdi t azonos felszereltséggel azért nincsen 3 milla különbség. na azért tudjuk, h miről van szó.  Hajrá  SKODA

Előzmény: Törölt nick (377)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 377
Tudod-e amúgy, hogy mi az igazság a Skoda és az Audi motorjai közötti különbségben? Magyarul - szerinted - mi a különbség köztük?
Előzmény: roomi (376)
roomi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 376
Azért  a VW ezt mindig is eljátszotta  SKODA val . Csodálkozom, h a turbós motorokat végre beteszi  a FABIA ba és a ROOMSTER be is. Talán egy audis népíteletes véleményben olvastam, hogy................ a faszi mondanivalójának az volt a lényege, h a konszern a SKODA ba jó, hogy nem már audi minőségű cuccokat és motorokat rak.
Előzmény: ckerti (373)
roomi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 375
Azért egy dolog lemaradt.  telefonon is beszéltem az okostojásokkal. a 170 le és dsg t párosította az 4 x 4 ről nem volt szó.
Előzmény: ckerti (373)
ckerti Creative Commons License 2010.06.02 0 0 374

Mivel mégsem lesz 170 lovas DSG-s, összkerekes Yeti, nem megyek.

De csak ezért :-))))

Előzmény: Törölt nick (372)
ckerti Creative Commons License 2010.06.02 0 0 373

A Yeti motorkínálata egyrészt a korszerű 1.4 TSI (90 kW) erőforrással bővül, amely manuális sebességváltón keresztül hajtja az első kerekeket, másrészt a DSG sebességváltóhoz és összkerékhajtáshoz csatlakozó 2.0 CR TDI DPF (103 kW), valamint a manuális váltóművel és összkerékhajtással kapható 2.0 CR TDI DPF/ (125 kW) is szerepel a palettán.

 

Ez nekem azt jelenti, hogy a jelenlegi, konfigurálható motorválaszték az elsőkerekes, manuálváltós 1,4 TSI-vel bővül.

Nincsen szó 170 lovas (125 kW-os) DSG-s, összkerekes Yetiről.

Előzmény: roomi (368)
Törölt nick Creative Commons License 2010.06.02 0 0 372

Azt hittem azt írod, hogy:

 

Köszi, megyek rendelni...:-))

Előzmény: ckerti (371)
ckerti Creative Commons License 2010.06.02 0 0 371
Köszi, megyek olvasni :-)
Előzmény: roomi (370)
roomi Creative Commons License 2010.06.02 0 0 370
Szia.  PorscheM5 hírek rovat.
Előzmény: ckerti (369)
ckerti Creative Commons License 2010.05.31 0 0 369

Hol olvastad?

Előzmény: roomi (368)
roomi Creative Commons License 2010.05.31 0 0 368
A szóbeli híreket ma már olvastam is.  Lesz Yeti 1.4 Tsi 125 le benzines. És állítólag a 2.0 crdi 170 hez rendelhető lesz a DSG. Eddig csak  a 140 eshez volt rendelhető, de  a konfigurátor még nem adja. Lehet   gyűjteni.
ckerti Creative Commons License 2010.05.26 0 0 367
1,2 TSI Yeti tesztje a friss Autó Piacban!
ckerti Creative Commons License 2010.05.22 0 0 366

Tudatmódosító jelzésem már van:

 

 de nem vált be :-))

 

Szili miatt is kell a 4x4, a jó úttörő ott segít, ahol tud, és akkor máris megdupláztam a kihasználtságot, 0,02%-ról 0,04-re :-)))

 

Valóban teljesen felesleges száraz úton, normális vezetéshez a 4x4, de nekem tetszik és álságos dolog a terepjáró forma valódi (na jó kvázi valódi) tudás nélkül.

 

Egy álomba belefér a 4x4 is, a szalonban azért becserélném a panorámatetőre :-)

Előzmény: _Brazil_ (364)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.22 0 0 365

"Jó lenne erre a Yeti, mert tetszik, de nekem a formához tartozik a 4x4 is, bár tudom, hogy a hétköznapokon csak teher, de arra szivesen fizetnék 1 l-t plusszba."

 

Legalább lenne valaki a lakhelyeden, aki kivenné a hajómat és nem a Rav-val kéne állandóan felmászkálni...:-))

Előzmény: ckerti (363)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.22 0 0 364
Imre barátom, aki megvette tőlem az Octaviát, úgy oldotta meg a fogyasztási problémát, hogy berakatott egy Landi Renzo gázrendszert, ez pont ugyanaz amivel a dualt árulják. Az autó nem megy rosszabbul, a fogyasztás is 8.5 körül van neki gázból, pedig van amikor csak pár km-ekre haszánlja az autót. Igaz, nem egy ideges fajta vezető, ha széthajtaná biztos nem ennyi lenne a fogyasztás.

Most így hajnalok hajnalán nem állok neki kiszámolni, hogy egy Yeti esetén bármikor visszatérül-e fogyasztásban mondjuk a 110 lovas dízel felára , ami nagyjából 900e körül van az 1.2-eshez képest évi kb 20-25e km esetén, de sanszos, hogy nem nagyon. Persze azért más élmény egy nyomatékosabb erőforrás, de ennyivel nem jobb. Na de ha számít a fogyasztás, márpedig eőbb-utóbb még jobban fog számítani, akkor miért fizetnél plusz üzemanyagot olyanért, amit egy évben 2-3 napig (talán?) használnál ki? Akkor mér inkább egy tuatmódosító 4x4 matrica... :))))))))
Előzmény: ckerti (363)
ckerti Creative Commons License 2010.05.21 0 0 363

Betűről betűre egyetértek veled, de valami olyasmire gondoltam, amit a Rinspeed csinált talán a Fiat 500-ból, ahol egy kapcsolóval üzemmódot váltott az autó, ha kellett, akkor ~60 lovas városi éhezőművész volt, ha kellett, akkor 180 lovas "bojrészer" ugyanaz a kocsi.

 

Tudom, ez a tömeggyártásba sosem megy át, csak tetszett.

 

Még van pár szemmpont, ami dönt a motorválasztásnál, és ezek egyike a finanszírozó személye.

Ha más fizeti a beszerzést és más a fogyasztást ill. ha bármelyik eltér a személyemtől, akkor máris mást ad ki a komputer.

 

Tegnapo autóztam 800 kilométert az országban, autópályán, autóúton és mellékutakon vegyesen.

Az Octiban egyedül a magas zajszint zavart, hiányzott a 6. fokozat autópálya tempónál, de azt is észrevettem, hogy még a pályán sem mentem 160-nál gyorsabban (a Bakonyban még 100-al sem :-)), emiatt tehát felesleges a nagyon erős motor, de a fogyasztás fontos lenne, ez a kör közel 1,5 tank benzinbe, ~22 eFt-ba került a 8 literes fogyasztásommal.

 

Ez a durva, ezen kellene faragni.

 

Jó lenne erre a Yeti, mert tetszik, de nekem a formához tartozik a 4x4 is, bár tudom, hogy a hétköznapokon csak teher, de arra szivesen fizetnék 1 l-t plusszba.

 

Előzmény: _Brazil_ (361)
Törölt nick Creative Commons License 2010.05.19 0 0 362
Igen...
Előzmény: Varshi (359)
_Brazil_ Creative Commons License 2010.05.19 0 0 361
"Szóval olyan motor kell, ami hétköznapokon kulturáltan, csendben és takarékosan megy, de ha megőrülsz és nem számít az üzemanyag, akkor letépi a fejed."

Ez ilyen b@szni is meg szűznek is maradni dolog, elég nehezen kivitelezhető, és akkor sem biztos, hogy jó érzés ha sikerül :) Nincs olyan nagy telejsítményű motor ami a hétköznapokban ne zabálna i városi használatban ne kérné el ami neki jár.
A CRTDI az klassz, kultúrált járású, gazdaságos, de az sem jár el 5 literből (kisvárosok közötti oszágúti közlekedés része engem nem érdekel, az nekem nem hétköznapi autózás), viszont ha menni kell tényleg tud. Itt Bp-en az 1.9 TDI is bekéri a 7-8 litert akár, a 2 literes PD nem igazán tud 8 alá menni, igaz egy kis benzineshez képest kevésnek mondható, na de mennyivel kerülnek többe? Aztán ha úgy alakul, mennyivel lesz több a szervízköltség? Sokkal, CR-nél akár kimondottan sokkal többe.
De ilyen szempontból a kisebb benzinesek közül egyik se jó, az 1.4 TSI nem megy rosszul, de fejletépést sosem fog produkálni, az 1.8 TSI az meg tud tolni, cserébe akkor is kér enni bőséggel ha éppen csak lazán tolod a körúti dugót :)
Szóval szerintem el kell dönteni, hogy döngetni akarok mint állat és akkor erőgép, vagy normálisan autózom, és akkor valami racionális választás, ebbe a képbe fér nálam bele az 1.2, 1.4 TSI meg a 100-115 ló körüli bárakármelyik dízel. Szolíd keretek között azért bármelyik elég egy esti csapatásra is ha nagyon rádjön a bojrészerség ;) de hülyegyerekautótásra egyik sem való, az biztos.
És ha meg erőgépet választ az ember, azt élvezni kell, de minden részét, és ne jöjjön a sírás senkitől, hogy jajj luxusadó (bármilyen fasz módon van is most megvalósítva), jajj kötelező (ugyebár most változik), jajj fogyasztás (egy másfél éven belül 450-500 forntos benzin).

Ismétlem magam, de továbbra is azt gondolom, hogy akinek normális, jól használható, praktikus nem ünnepnapi hanem mindennapi használatra való autó kell, annak az 1.2 TSI Yeti jó lesz, vagy ha gyártják és rá tud áldozni még egy kis pénzt, akkot az 1.4 TSI még jobb lesz. Namármost a nem itt fórumozó, hanem csak az autót használó emberek túlnyomó többsége ilyen, elenyésző része küszködik olyanfajta kisebbrendűségi érzéssel aminek megoldására az erős és/vagy nagy autót tartja megfelelőnek.
Előzmény: ckerti (357)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!