A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Most nem tudom nem érted, vagy nem akarod érteni...
a vonal utolsó érintett megállójáig mennek a garázsmenetes buszok
itt a 118-asnál a végállomás lett jelölve a körjárat miatt
óbuda garázs azért nem jó mert nem érinti, ki lehetne írni hogy garázsmenet pomázi út de az megtévesztő és nem ismerik sokan és nem sok utas van akinek jó lenne a busz 1 megállóra...
Skacok kérnék egy kis segítséget! Szektor rajzokat keresek a BKV 5 garázsáról, aki tudna vmit ajánlani hogy merre induljak el ne tartsa vissza! Köszönöm!
"Végeredményben ugyanannyit vár, és ugyanakkor ér el a céljához."
Ja, hát végeredményben igen. Csak közben megmászik többször több lépcsőt, hidegben mire kicsit felenged, addigra újra leszállhat megfagyni, valamint ha közben az eredeti tartózkodási pontján keres és talál alternatív eljutási lehetőséget, akkor lehet, hogy még jobban is járhat.
Az általad leírt egyszerűséggel majd akkor lehet kezelni az ilyen eseteket, amikor minden megálló fűtött lesz, jó lesz a közvilágítása és a közbiztonsága, mindegyikben lesz valamilyen szociális kiszolgálóegység és a járatok is maximum 5 percenként fogják követni egymást és természetesen a teljes állomány 100%-ban csak akadálymentes járműveket fog tartalmazni. Ja, és természetesen az olcsó jegyeddel az utazásodat is megszakíthatod bárhol bármennyiszer, mert az olcsósága mellett időalapú is lesz.
Szerintem akkor már új garázsmeneti táblákat nem is kell rendelni, mert néhány hét és ezen kritériumok megvalósulnak... :-)
Igaza van RózsaszínPárducnak! Mert temetőnél jön a busz, látja, hogy garázsmenet (mindegymeddig) akkor tudatosan nem száll fel azért a néhánymegállóért, mert már ott tudja, hogy végállomásról nem fordul vissza.
Számomra más miatt nem világos, de mondom, hogy az én problémám! :)
Azt próbáld megérteni, könyörgöm, hogy hurokban (körforgalomban, körjáratban, ahogy tetszik) végződő járatoknál a hurok elejében felszálló utas nem feltétlenül az oldal-iránytáblán, a menetrendi laptáblán, Fok-Gyemen, stb. szereplő (amugy a Paraméterkönyvben meghatározott) megállóig, hanem akár tovább is szeretne utazni. Most attól tekintsünk el, hogy a 118-as esetében van egy betérés Óbuda vasútállomáshoz.
Tehát az általad eredetileg belinkelt kép például azoknak szól, akik mondjuk a temető bejáratától az MTV-hez akarnak utazni a 118-assal. Nekik kell ez a tábla, hogy tudják azt, hogy az ilyen táblával felszerelt busszal soha a büdös életben nem fognak a céljukhoz elérni.
Mondjuk nem ez az egyetlen ilyen. Pl. Volvó vultronjában van 160 Garázsmenet Óbuda vasútállomás és 160A Batyi-Óbuda vasútállomás is (utóbbi persze visszafelé is). Az is nyugodtan mehetne garázsmenetben is 160A jelzéssel a vasútállomásig. Menetrendbe be kell írni, hogy a garázsmenet 160A jelzéssel közlekedik, és rögtön nyertünk egy helyet a vultronban.
No de, ha nem is garázsba, garázsból jön, hanem átszerel, akkor meg végképp! Meghírdetett teljes vonalon közlekedő menetről van szó. Ha végállomásról megy garázsba, akkor meg már mindegy az utasnak.
Van egy A-C vonal. A B ponton van a garázs (vagy legyen csonkamenet, vagy aminek nevezzük). Ha a menet A-tól elindulva végig megy a C pontig, akkor miért nevezzük garázsmenetnek?
Óbuda vasútállomásról nincs olyan indulás (menetrend szerint) amikor a nevezett buszunk elindul.
lehetne a xy utca ami az utolsó megálló de fél óbuda se tudja hol van