Leállított jelentés Kelenföldről:
IK260:
A 01-84 és a 12-07 az udvar hátsó traktusában cövekelnek lezáratlan motortér ajtóval, nincsenek megbontva. A 12-07 nagyon szét van már rohadva. A 12-45 a csarnokban áll.
IK280:
A 04-18 vészesen fogy, a szélvédő alatt már semmi nincs meg. A 04-82 elejéről a homloklemez hiányzik, a hátulja hiánytalan. A 17-30 elején csak a hűtőrács van már meg, hátulja hiányos. A 04-76 szerintem nem sokára kész lehet, a sárhányók viszont még nincsenek lefestve. A 18-13 volt utánfutóján már nem sok minden található. Mindegyik az udvaron áll.
IK405:
Hátul a 13-96 megbontva, a Nagyszőlős utcai oldalon a 02-02 és a 13-95 egyben. A mosónál is áll még pár 405-ös.
IK412:
A 10-22-t átvitték a hátsó részbe. A 10-39 és a 02-41 bekerült a mosó mellé. 10-43-at nem láttam.
IK415:
Hátulra került a 15-13 és a 13-75, kettőjük közt a 13-70 áll (mellettük áll még a régi csacsi is). A mosó mellett a 13-42 már elég hiányosan. A másik 4 leállított kocsit nem láttam sehol (13-09 ami elvben készül; 05-08; 13-29; 13-68).
IK435:
05-54 teljesen lerabolva csuklógumi nélkül, valamint a két fődarab nem áll valami egészségesen egymáshoz képest. 11-76 és a 11-77 állapotán nem sok minden változott, már alig van rajtuk valami, ahogy írták korábban is átkerültek a mosóhoz, ők takarják a 280-asokat. A Hamzsabégi út oldalán szerintem újdonságnak számít, hogy a 11-31 és a 11-57 - mind2 bontatlanul áll - közé csapódott a 11-56 is.
Volvo7700:
A Hamzsabégi út oldalán van két Volvo. Az X-214 belül már kissé megbontva, míg az X-212 még egyben. Az X-218 a listám szerint a Volvoban van, de ezt valamiért erősen kétlem, ezért cáfolatot/megerősítést várok valakitől, köszönöm.