A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
már írták hogy miért, haverom hívott miután eljött a helyszínről ő (is) hívta ki a mentőket, és azt mondta sokaknak siekrült elugornia az állat elől... :((((((((
Baleset van a közvágóhídi megállóban, egy kisteherautó hajtott föl, emiatt a Soroksárin jelentős a korlátozás, ami visszaduzzasztja a Lágymányosi híd forgalmát is.
Ha netán mindbe' kijelző lenne, megfelelő méretű memóriával, esetleg szabad programozással*, nem volna miről beszélni. (Persze feltételeztem a tisztességes járműpark meglétét - elgondolásom természetesen életképtelen. :))
* Olyan nehéz lenne úgy megcsinálni, hogy elég memória legyen a csonkamenetek programozására, esetleg - noha a megállókat nem valószínű, hogy mondaná - egy akár virtuális billentyűzetes konzolon szabadon variálható számhoz szabadon, karakterenként szerkeszthető végállomás hozzárendelését lekezelő szerkezetet kitalálni és programozni?
(És miért nem mondaná a megállókat? Mert nem hinném, hogy a jv-k bevállalnák - a technikai feltételek megléte esetén -, hogy akár Iphone-szerűen az egyes megállókat behúzgálják az útvonalba. A megállókhoz automatikusan hozzá lenne rendelve a hangfálj.)
Nagyon utopisztikus, igaz? De ha azt mondjátok, az ilyen mértékű variálhatóság felesleges, az más. :)
Az úgy van valahogy, hogy akad egy-két vicces ember Kelenföldön, akik jobban ismerik a várost, mint a tulajdon tenyerüket, így nem meglepő, ha néha-néha kelenföldi kocsiba futsz nagyon furcsa helyeken pótlás okán... :)
Én is csodálkozgattam, míg fel nem szálltam az Örsön egyszer a 13-83-ra. Azóta nem megy. :D
( aztán az ő vezetője gyorsan visszaült és engem is lefotózott..:)) Biztosan tetszem neki, ahelyet, hogy kérdezett volna!! Grat, az ilyeneknek. Remélem kinagyítva kitesz odahaza, és nézegeti sokáig!
A 2 db Localo 11/111 lehetett. Vmi gáz lehetett a környéken, ezért az egyik eltévedt és bement az Isk u-ba, ahonnan lehetetlen fényes nappal visszatolatni a csarnokig. A másik Localo a Csalogány helyett a Batthyány u keresztül ment a B. térre.
Szerintem a táblán a két földrajzi végállomást érdemes feltüntetni, ami 956 esetében Pécel és Pesthidegkút, és esetleg útvonalként feltüntetni a nagyobb érintett pontokat (Keresztúr,Keleti,Moszkva,Hűvösvölgy)