Mi sokszor utaztunk a Neckermannal, össze is hasonlítgattam folyamatosan az árakat más irodáéval, a Neck-é volt mindig a jobb ár.
Nem is olyan rég volt olyan nyaralóprogram, ami konkrétan 80.000 Ft-tal került többe egy másik irodánál (5Kontinens). Mindenben már részletében megegyezett a két ajánlat: ellátásban, kaetógiában, időszakban, stb.
A Tensi - szerintem - kifejezetten drága iroda.
Nem tisztem védeni a Neckermannt, de az objektívitáshoz hozzátartozik, hogy már decemberben megjelent a katalógusuk, az az árlista nyilván az akkori /Ft árfolyammal számolhatott, nyilván van benne +/- határ, de a végtelenségig nem tudják tartani.
Van olyan iroda, amelyik garantálja, hogy nem emel árat (TUI), de ott annyival többe is kerül egy adott út.
Szerintem sejteni lehetett, hogy ekkora forintgyengülést nem fog lenyelni, és nem ő lesz az egyedüli, amelyik emel, csak hát rosszul érinti az embereket.
ha tény hogy szar a neckermann és átvág.... akkor sztem egyértelmű hogy ajánl a fórumozó általa normálisnak tartott utazási irodát! ez nem fényezés, segítség másoknak! gerinctelen a neckermann... ennyi! én a TENSIT ajánlom mindenkinek, nekem ez a tapasztalatom!
Ahogy idáig láttam, az út előtt kb 40 nappal küldik ki, mert akkor már nem éri meg lemondani, de most látom egy leni hozzászólásban, hogy van aki már megkapta a szeptemberi útjára is.
Pontosan nekem ezt mondták : Nem a teljes összeg 8 %a. A sztornó biztosítás és a reptéri illeték nélküli összeg 8 %a. Tehát a mi esetünkben 308.952 ft a teljes út ebből 49800 a reptéri illeték 9000 a sztornó biztosítás, 250.152 ftra kell számolni a + 8% ot. Ma kérdeztem rá mert engem eddig csak telefonon tájékoztattak, hogy + 8 % al drágább az út és én is a teljes összeggel számoltam. Így nem 24000 el többet fizetünk csak 20000 el. :(
Kis naív :-) Persze, hogy a teljes út árára számolják.
Egyébként ezzel kapcsolatban az a véleményem, hogy nagyon rossz stratégiát választott a Neckermann, mert ezzel a húzásával pont azokat törzsutasokat bünteti, akik bíznak bennük, és már korán befoglalták az utakat.
Ez egyértelműen rövidtávú gondolkodásra vall, amiből egy dologra tudok következtatni:
1. nem valószínű, hogy sok új foglalásra számítanak, ezért tök mindegy, hogy milyenek az árak. Ezért a már biztos foglalásokon húznak egy kicsit.
2. minden mindegy alapon emelnek, nem szempont a törzsutasok megtartása, ezt inkább nem folytatom...
Tegnap kaptam levelet, hogy 8%-al emeli a már kifizetett árat a Neckermann, szóval ha valaki most utazik az számoljon rá még ennyit. A honlapon nem frissítették az árat, tehát gondolom, ha valaki most foglalna, akkor is megemelik neki.
Más fórumok alapján úgy tűnik mindenkinek 40 nappal az indulás előtt kapja meg a felszólítást, mert akkor már nem éri meg lemondani.
Santorini, Perissa, Hotel Kouros Village folytatás (2.)
2. A szálloda valóban a képeken láthatóan rendezett, igényes, szép hely, viszont - mint utólag kiderült - kifogtunk egy olyan szobát, melynek erkélye másik apartmanokhoz egyben folyósóként is szolgált. Mivel gyakorlatilag egész nap "átjáróként" funkcionált, így egyáltalán nem tudtuk használni erkélyként, nem tudtuk nyitva hagyni az erkély ajtót, sőt még a törölközőt sem tudtuk kitenni száradni.
Ez a felismerés eléggé befolyásolta a hangulatunkat.
A szoba kilátása (első emelet) ettől függetlenül szép volt, a medencére nézett.
Második kellemetlen tapasztalatunk az volt, hogy a konyhasarokkal rendelkező (drágább!!!) apartman konyhájában megletősen kevés (sok nyaralás tapasztalata után mondom ezt) és poros edény volt + egy agyonkarcolt (nem túlzok) serpenyő.
Ezt szóvá is tettük a telepített idegenvezetőnek, amikor a tájékoztatót tartotta a hotelben. Az ő rakciója erre annyi volt, hogy megkérdezte, beszélünk-e angolul, és kit kell keresnünk a hotelben, aki ebben tud segíteni. No komment... Többet nem kértünk / kérdeztünk tőle semmit.
A hotelben ettől függetlenül az ellátás (takarítás, törülközőcsre, reggeli) jó volt.
3. A fakultatív programok befizetésénél, illetve az autóbérlésnél nem javaslom senkinek, hogy a Neckermann ajánlatai közül válasszon.
Azt tapasztaltuk, hogy minden szervezett program kb. 5 Euróval volt drágább, mint a helyi irodákban. Akit nem zavar a magyar nyelvű idegenvezetés hiánya, annak mindenképpen pénztárcakimélőbb a helyi szolgáltatók (sok van) megkeresése.
Autóbérlésre is tudunk mondani egy jó példát: egy másik magyar pár 3 napra 35 Euro / nap díjért bérelt a Neckermannál autót (kicsi), mi ezzel szemben 105 Euróért 6 napra egy Nissan Micrat, ami helyett végül egy Fiat Grande Pontót kaptunk (meg voltunk elégedve vele). Ezek szezon végi árak, illetve több autókölcsönző felkeresését követően választottuk a település szélén találhatót, ami a legolcsóbbnak bizonyult.
4. Mind érkezéskor, mind elutazáskor késő este indult a repülőgép (más országból érkező Neckermann utasoknak nem), ami azt jelentette, hogy elutazás napján délelőtt el kellett hagynunk a szobát, holott este 8-kor jött értünk csak a busz. A bőröndök elhelyezését természetesen megoldották, fürdési lehetőség is volt, de ez így nem 7 teljes napos szállás volt.
Összességében a Neckermannt már nem tartjuk színvonalas, minőségi utazási irodának.
A hotelről még annyit mindenképpen el kell mondani, hogy főként Nyugat-Európai turisták voltak a vendégek, mi voltunk csak magyarok.
Perissában minenkinek ajánlom a település széle felé található éjjel-nappal nyitvatartó pékséget (nagyon fonom a szezámmagos mini stanglijuk). :)
Tavaly szeptemberben utaztunk a Neckermannal Santorinire, Perissába. Szállásunk az általunk kiválasztott Hotel Kouros Village-ben volt (jelenleg is szerepel a Neckermann ajánlatában).
Az utazást, az ellátást, illetve a hotelt a Neckermann weboldalán értékeltem, de ők a mai napig nem publikálták, ezért döntöttem úgy, hogy itt is megosztom veletek a tapasztaltakat.
Szememben a Neckermann a nagy és színvonalas szolgáltatók közé tartozott, azonban meg kellett tapasztalnom, hogy semmivel sem nyújt színvonalasabb szolgáltatást, mint a kisebb utazási irodák.
1. Furcsának találtuk, hogy a Neckermann helyi képviselője a reptérről induló transzfer buszon köszöntötte az utasokat, majd elköszönt tőlünk. Ez azért volt szokatlan, mert korábban pl. utaztunk a Campus Club Travellel, náluk ettől eltérően a területi képviselő mindenkit elkísért a szállásához. A Neckermennál nem ezt tapasztaltuk, sőt meglehetősen furcsa volt, hogy késő este (22-23 óra) a buszsofőr megállt az érintett szállodák előtt és gyakorlatilag minden tájékoztatás nélkül tette ki az utasokat. Sok esetben egyáltalán nem volt egyértelmű, hogy melyik is a kiválasztott hotel és hol a bejárata. Ez elég kellemetlen megékezés volt azoknak, akik nem beszéltek semmilyen idegen nyelven. Lehet, hogy ez a neckermannál általános, de mi furcsának találtuk.
No de hiába nézek én utána, ha túlfoglalás miatt még sem az általam kiválasztott szállodát kapjuk. Így jártunk 2006-ban. Előtte semmi problémánk nem volt velük.
Szia! Szerintem is ezt kell csinálni, először mindent megtudni a szállodáról az interneten keresztül és utána lefoglalni. Sajnos sokan elhiszik, amit az irodában vagy a prospektusban mondanak és mikor odaérnek, akkor kiderül a szomorú valóság vagy pedig foglalás után itt az indexen érdeklődnek a szállodáról és gondolom nem túl boldogok a negtiv kritikáktól.
Amugy úgy vetten észre a beírásokból, hogy a Neckermannál különböző görög szállodákkal voltak problémák, sokkal rosszabbak voltak, mint ahány csillagosnak hirdették és ez mindenképpen az iroda hibája.
azért harvey keitel már megmondta a ponyvaregényben, mint problémamegoldó, hogy ne sz..pjuk már egymás f.szát.
erre tessék.
a mai napon négy különböző fórumon fényezi a legsz.rabb utazási irodát.
azért a 21. sz.-ban, az internet korában ekkora hülyeségeket már nem kellene írni.
ami a neckermannt illeti, remélem, hogy ez a kevés lesújtó vélemény csak kivételes, és erősíti a szabályt, miszerint a n jó utazási iroda,mivel én pont náluk fizettem be febr 6-ra kenyába.
az első benyomás meglehetősen jó volt, mert az okt 31-ig szóló előfoglalási kedvezményen túl a befizetés napján további 2x20e ft kedvezményt adtak, mivel aznap volt a vinfood 2007 vásár pécsett, így egész barátságos áron sikerült foglalnom az előzőleg több - külföldi - honlapon lecsekkolt szállót.
Teljesen off, amit most írok, de amit Te beírtál ebbe a fórumba a londoni szállással és az Aerovivával kapcsolatban az is off téma volt itt, a Neckermannhoz semmi köze. Amugy megnéztem, az az iroda egyetlen londoni szállást kinál, ezért méginkább hülyeség, amit ide beirtál. Amugy van erre egy jó topic, itt dicsérgesd őket, ha már erre szorulnak rá.
Annyira átlátszó, hogy az indexes pályafutásod mind a 4 hozzászólása az Aeroviva fényezéséről szól 4 különböző fórumban. Ennyire sz@rul megy ennek az irodának, hogy erre kényszerül?
Nagyon kevés a tisztességes iroda. Régen a Neckermann az volt, most kevesebb a tapasztalatom róla. Kedvezek a tapasztalataim viszont az Aerovivával. Nagyon széles a választék, sok lehetőséget ajánl és mindezt magyraul. Jók az információs oldalaik is. Nem kell drága utikönyvekrekölteni. Nemcsak a drága és távoli társas utakralehet jelentkezni van olcsó londoni szállás is.
Tavasszal egy - később tudtam csak meg - hogy spanyol üzemeltetésű - turisztikai portálon keresztül találtam londoni szállodát. A hely jó volt, rendes középosztályos spanyolok voltak a vendégek (bár voltak németek, ukránok, olaszok, stb is). Az elhelyezkedése tulajdonképpen remek volt, még az 1. zónán belül, gyakorlatilag 50 méterre a metro megállótól, tehát még éjfélben is remekül lehetett közlekedni. Tulajdonképpen a még a reggeli is elfogadható volt. A szobánk - mi úgy mondanánk az alagsorban volt, Tv fürdőszoba, hűtő. Ami egyszerűen borzalmas volt, hogy négy metróvonal futott össze a szálloda közelében, bukkant a felszínre és így két percenként valami iszonyú robaj rázta meg a szállodát. Szörnyű volt. Ami még meglepőbb, a vízvezeték szerelés csodája, hogy a hideg csapból is forró víz folyt, sőt a WC-t is az öblítette.
Valószínűleg az Aeroviva által ajánlott szállás ennél jobb.
Hát igen...Tehát,akkor a Neckermann nem egy tisztességes iroda.Sajnos mi már akkor kezdtünk el fórumozni,miután hazajöttünk.De remélem azért másoknak tudtunk így is segíteni.Szerencsére csak két napot kellett eltöltenünk abban rémséges szállodában.Csak azt nem értem, hogy egy ekkora nevű és múltú cég,mint a Neckermann, hogy tehette ezt meg.Ennyire gagyi lenne már a cég?????
Nagyon helyes, hogy kiálltál az igazadért! Viszont javaslom, ha legközelebb utazol mindenképp olvass utána a kiválasztott szállodának. Akár a témával kapcsolatos fórum, akár szállodaértékelő oldalak is segíthetnek ebben. Ezt pl azért mondom, mert a Sultan Beach köztudottan az egyik legrosszabb szálloda Hurghada-n! :( (lsd hurghada fórum) Szerintem ha tisztességes irodába mész, tuti lebeszélnek róla!
Örülök, hogy megtaláltam ezt az oldalt a Fórumon.Igaz a mi esetünk idén áprilisban történt, de azért elmesélem, hátha tud valaki okulni belőle.
Szóval márciusban voltunk a szombathelyi irodában, és lefoglaltuk a nyaralást Egyiptomba ápr.12-i grazi indulással.Minket az osztrák Neckermann utaztatott, de az sem jobb a magyarnál....
Befizetük a 670eurot/fő/hét Hurghada Sultan Beach Hotel. A katasztrófa enyhe kifejezés a szállodára.Elvileg négy csillagos, de még a kettőt sem éri el.Lepusztult,lelakott,kicsi stranddal,förtelmes ételekkel és tele orosszal...
Mi csütörtökön délután érkeztünk, és csak péntek délben találkoztunk először a helyi képviselővel és elmondtuk neki, hogy nem vagyunk megelégedve a szállással.Nem nagyon foglalkozott vele.Este-egy más ügy miatt-újra találkoztunk a hölggyel,aki másfél órát késett a megjelölt időponthoz képest, addig majd megfagytunk-ugyanis aznap nagyon rossz idő volt Egyiptomban.Ott közöltük vele, tizedmagunkkal, akik oszrákok és németek voltak, hogy szállodacserét kérünk.Hosszas vita után szombat délben sikerült a szállodacsere(azért ennyire egyszerűen nem ment,csak nem akarok hosszadalmas lenni).Szerencsére a helyszínen töltöttünk ki reklamációs papírt(ezt az osztrákok tanácsolták).A másik szállodában, ahova átkerültünk, minden rendben volt, sőt még oroszok is csak nagy ritkán fordultak elő.Csak négyünknek még ki kellett 260 eurót fizetni a szállodacseréért.
Hazajövetelünkkor itthon is reklamáltunk, áprlis 20-án, és az ügyünk most október26-án zárult le közös megegyezéssel.
Ugyanis első körben még a 260 eurót sem akarták visszafizetni. Hanem a következő volt az ajánlatuk: 180 euro, 20 ezer forint utazási utalvány és egy hétvége Veszprémben a Gizella Hotelbe(megjegyzem, ennél ocskább hotelt nem nagyon találni a kínálatukban...).Ezt nem voltunk hajlandóak elfogadni, sőt bírósággal fenyegetőztünk.....A végső megállapodásunk-hosszas tortúra után- 460 euro négyünknek készpénzben.Ezt elfogadtuk, mert mi sem akartunk bíróságra járni.
Egy szónak is száz a vége: akivel bármilyen probléma történik,bármelyik utazási irodával, legyen kitartó és harcoljon az igazáért!!!!!!Megéri.
Hotel Dune Toszkánaban (Camaioreban) van valami rossz, jó tapasztalatotok? Igaz most már mindegy szept. 1-én érkezünk. Ez is Neckermannos csak a questor forgalmazza. Kezdek kicsit aggódni:))))
sajnos a barátnőmet is szépen becsapták Costa Del Sol-on, túlfoglalás miatt másik szállodát kaptak ami sokkal rosszabb volt mint amit befizettek (360.000 HUF)!!
Sziasztok! Látom él a fórum, gondoltam leírom az idei Olaszországi "nyaralásunk" rövid történetét. A NECKERMANN-nál foglaltuk az apartmant Silvi Marinába, két hét, 6 főre 420.000HUF (csak szállás).
Odaérkeztünk, a kulcsátadó elvitt egy teljesen más szálláshelyhez, ahol próbált elsütni egy kb. húszéves, lelakott apartmant emeletes ágyakkal (direkt olyat választottunk, ahol nincs). Nem fogadtuk el! Átvitt az eredetileg lefoglalthoz, ahol nem tudom mikor voltak előttünk, de egy alap takarítás, szellőztetés sem volt előtte. Sajnos nem tudom ilusztrálni az állapotokat és a ráadás csak akkor jött: 6fős apartman-4db rozoga, nyikorgó vaságy, egy kinyitható kanapé! Egy kis asztal, négy szék! :-)
Ezt sem vettük át, majd kétóra telefonálgatás után közölték, hogy pénz azt vissza nem fizetnek, válasszunk a két ...ar közül, amit még lefotózni sem hagytak! Választottunk: Hazajöttünk! Írtunk egy panaszlevelet amire válaszolva közölték, hogy nem jár vissza semmi- de kizárólag méltányosságból visszaadják a befizetett összeg felét!
Az egyik jogász ismerősöm írt a nevünkben egy levelet, hogy miért volt a részükről hibás teljesítés, amire az ő ügyvédjük válaszolt: mivel a foglaláskor nem lett írásba foglalva, hogy nem lehet emeletes ágy, vaságy- így ezért nem reklamálhatunk, náluk a vaságyak teljes mértékben elfogadottak! Marad az ötven százalék visszafizetése!
Egyszóval, hogyha a szerződés kötésekor nem írtok papírra mindent, akkor a NECKERMANNÁL nem reklamálhat az ember, hogyha ilyen körülmények fogadják a nyaraláson! Mi többet nem próbálkozunk velük!