A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Adott esetben ma az 569nek a hátsói voltak szarok, és mindenki onnan jött, és senki sem mert felszállni a 7-es buszra. Ezenkívül minden stimmel.
A következő a probléma: Mint ahogy ezt is írtam, Cinkota minden 100-as táblája dolgozik (érthető így?), illetve még az is probléma, hogy délutános vagyok, így reggel nem tudok bemenni.
és akkor láttam, hogy ez a GNX titokban 266-os akart lenni. :-)
(és elnézést kérek, Humarci, hogy faképnél hagytalak, de siettem Kelenföldre, hogy az OFF Traxx-ot lekapjam. majdnem lekéstem, már ott állt az állomáson, de végül csak sikerült elérnem. :-) )
Adott helyzetben már nem sok embert érdekel, hogy működik-e a kijelző vagy nem. (Megnézi a buszt...100-as, igen. Felszáll, leszáll, ennyi.)
A táblahiányra vagy Te... bemész reggel Cinkotára és kiviszel onnan 20 táblát (tudom nem ilyen egyszerű...) vagy amennyi kell a Dél-Pestieknek. (Nem értem, hogy ezt miért olyan nehéz megoldani? Tán erre képzik a Logisztikai Menedzsereket?)
Egyébként meg azért sem lenne szerencsés iderakni ezt a kotlát, mert a hátuljából szó szerint nem lehet kilátni. Illetve mivel megtömik, marhajó, hogy 4 üléssel több van benne, csak 20-al kevesebben férnek fel.
Ezenfelül pedig terhelten kilöki a vizet. Tényleg nagy ötlet.
Basszameg, tényleg csak engem zavar, hogy nem voltak képesek két kib@szott buszt összeszedni, amin jó a kijelző, és a vidékről a BNV-re jövők ne azt jegyezzék meg, hogy a 7-es busszal mentek oda????
Egyébként meg ha figyeltél volna, látnád, hogy kurvára nem lenne jó a táblás 435-öst ideadni délpestről, mivel délpesten NINCS 100-as tábla, a cinkotaiak meg mind fentvannak a buszaikon.
Lehet, hogy Kiliánossal jöttem a vásárból? Mert a metró előtt pakolta le az utasokat. Esetleg szólni kéne nekik, hogy az Örsön a metró mellett a Kerepesi úton megállóhely van, a végállomás (le- és felszállóhely) pedig a Fehér úton, a létesítmény mögötti szakaszon.
Nem estem el. Ültem a jobb első ülésen, láttam, hogy jön a felezővonalat átlépve felénk az Iveco, aztán minden manőver ellenére jött a csattanás, mi meg mentünk az árokba. Még csak le sem estem az üléstől, viszont mindenem (a táskám, a kabátom gallérja, még a cipöm is tele volt üvegtörmelékkel; ebből jutott néhány kisebb az arcomra és a kezemre, felületi sérülést okozva.
Lehet, hogy szegény teherautósnak jobb lett volna egy kisebb járművel ütközni, de belegondoltam, hogy ha nem a buszt, hanem egy személygépkocsit talál el, abból nem biztos, hogy élve szálltak volna ki.
Egyébként garázsmenetes 9-es volt, a vezetőnk (M.I) utasokat szedett a megállókban és mondta a megállókat, legalább is azt a kettőt, amit a csattanásig érintettünk. A buszon rajtam kívül még 5-6 ember volt, nem egyedül utaztam.
Egyébként ma sikerült az első olyan rendkívüli járatnál (Jelen esetben tekinthető annak a 100-as :o) az első olyan felügyeletet adnom, amikor nem volt műszaki hiba egyáltalán! Egész délután.
1 esemény (utasbaleset) volt csak, ezért 18:30 helyett 18:40-kor 76presszről az FJX-209 ment egy kört a 100-ason :o) (A 18:28-ra érkező 08-04-t fordítottuk volna rá egyet, de akkora dugóba állt, hogy muszály volt mást hozni)
4) 08-62
5) 19-67
6) 19-71
7) 08-04
8) 05-69
9) 19-61
Az egyébként jellemző, hogy 2 kijelzős autó volt kint.
A 05-69 első kijelzője pixelhibás, az első oldalsó üvege elfehéredett, nem látszik az alatta egyébként működő kijelző, hátul oldalt 7 BOSNYÁK TÉR, a végén meg krikszkraksz3...
A 08-04 elöl és elöl oldalt jó volt, az ufóban meg körbe 294E GYÁL VECSÉSI ÚT.
Azért ezt nem hiszem el, hogy legalább ide nem volt 1-1 (azaz EGY-EGY) busz a két garázsban, aminek jó lett volna minden kijelzője... Hihetetlen!
És egyébként jellemző az egészre, hogy reggel derült ki, hogy a Kiliánban nincs 100-as tábla...