Én a tömítést kóccal+jó vastag réteg hőálló zsírral csináltam,úgy rátekertem és semmi baja. A gyújtás kapcsoló meg gyárilag,jobbra fordítva off. balra gyújtás és aztán lámpa.
Én meg sokat gondolkoztam a féklámpa kapcsoló problémáján, és rájöttem, hogy valószínűleg a legegyszerűbben egy reed relével lehetne megoldani (mágneses térre kapcsoló mechanikus relé). A fékpedálra felragasztok egy erős mágnest, mellé pedig egy fordított működésű reed relé a blokkra, és ha lenyomom a pedált, a relé átvált és már világít is a féklámpa.
Gyárilag asszem azbeszt zsinórral szokták tömíteni, nekem legalábbis volt a kipuban, de kiszedtem a faszba, igazából csak a furulyánál volt, mert már úgy vettem, hogy a dob meg a könyök össze volt heggesztve. A kóc nem tudom nem ég-e meg.
Apropó: még mindig keresek Csepel fecskefarkas kipuff dobot, vagy más hasonló fecskefarkas dobot, nem tud valaki eladót????
Én anno szilvalekvárral tömítettem, az bevált az első leszedésig, utána szilikonos ablaktömítő+kóc körbetekerve, majd erre Simson kipufogórögzítőbilincs, aminek ugye egyik fele a könyökön, másik fele a dobon van. (azaz volt, most egy simonini robogórezó van rajta ráhegesztve a könyökre, agy a leghalkabb. :) )
Még néhány kérdés... Könyök és dob közt mivel lehet eredményesen tömíteni? Pasztázni nem akarok az dzsuvás lesz meg szarul néz ki...cseppkőbarlangot nem akarok a gépre.... A fékpedál mögött mi az a kis fül lyukkal a vázon...féklámpakapcs felfogatási pont? Illetve az a fül amibe az ülés első nyelve akad...azon is van 1 furat...gyári?minek...? Nem láttam funkcióját...
A kondi kiült hűsölni a szerszámos felé a felfogatócsavarra az ülés alá, a dobozka ajtós oldalára. Rigán bevált...
Váltó: fentről lefelé 1-2-3. Gyújtáskapcsoló: középállásban gyújtás be, és a két szélső állás közül az egyik a gyújtás + világítás, a másik a gyújtás ki. Már rég nincs fent nekem az eredeti gyuszi kapcsoló, úgyhogy pontosan nem tudom.
Ma mentem egy kört (kb. 6-7 km), lementem a közeli tóhoz, és ott sajnos lefulladt a musti. Utána lehűlés után sem volt hajlandó beindulni, meg már útközben is tétovázott gázadásnál, olyan volt, mintha a gyújtás kihagyna. Na rugdostam össze-vissza, szerencsére nem voltam különösebben ideges, pedig se cigi, se pénz nem volt nálam, hogy lenyugtassam magam :-))) Aztán hazafelé (kb. 2 km tolás után) megelégeltem a dolgot és bepakoltam 1-be, elkezdtem tolni futva, aztán elkapta és beindult, de húzgálni kellett, hogy ne fulladjon le. Namost gyanítom, hogy beköpte a gyertyát, vagy esetleg a szokásos túlmelegedéses nemindulásos téma volt, és ahogy rugdaltam, túlszívta magát. Nem tudom, mindenesetre ahogy hazaértem, kicsavartam a gyertyát és az elektróda hézag majdnem kétszerese volt az előírt 0,4-nek. Ja, meg nyilván hülye fejjel egyszál telefonnal meg kulcscsal és bukóval indultam el, még egy tartalék gyertyát meg gyertyakulcsot sem vittem magammal.