Többedszer átolvasva rá kellett jönnöm, hogy félreértettelek.Mea culpa!
Én másik esetben létrejövő bicajáttolásra értettem, nem erre,hogy cipelni kell a lépcsőn felfelé.ebben az esetben természetesen jogos a felvetés. Én a zebrán átkelésre gondoltam, de ez a meleg nem tesz jót a z agysejtjeimnek,és a fogalmazóképességemnek se..
De, komolyan gondolom: fogalmam sincs, hogy miért kényszerítik arra a kerékpárosokat, hogy néhány kilométerenként megálljanak járművüket tologatni, cipelgetni. De te ezek szerint tudod: miért KELL a bicajt ÁTTOLNI a kereszteződésen?
(A néni is minden bizonnyal örülne. Megnyugtatná a tudat, hogy nem tervezői és önkormányzati gondatlanságból kell minden egyes vasúti átkelésen kétszer is nyakába venni a kerékpárt.)
Tervek szerint a Chinoin felé lesz busz. Az érdi 9-es helyi viszonylat fog a Sárd utcán keresztül közlekedni. Nagytétény felé Budai út-Duna u.-Sárd u., Érd autóbusz pályaudvar felé Sárd u.-Duna u.-Diósdi út útvonalon.
Tényleg csak nekem jutott ezembe, hogy ""Érd Megyei Jogú Város közösségi közlekedése feltételeinek fejlesztése a helyi autóbusz-hálózat megújításával, akadálymentesítésével, valamint az elővárosi vasúttal teljes egységet képező szolgáltatási rendszer kialakításának előkészítésével" esetleg egy(2) BKV vonalat is lehetne csináltatni?Diósd és a Chinoin sincs túl messze,legalábbis busszal...A buszmegállók is adottak,de gondolom ezt odafent ellene előterjeszteni..
Igaz!!! Több helyen kellene biztosítani a gyalogos átkelést!!! És hozzáteszem, nem csak a most megépült Lőcsei úton, hanem több, más úton is! Ne menjünk messzire,a Szovátai úton menyi is van? Hm..... egyetlen egy darab sincs!!! Szent István úton? Egy, az Óvodánál!!! Azért elgondolkodtató dolog, hogy ez a probléma, az útkezelőknek, illetve a városvezetésnek nem szúr szemet? Vagy csak egyszerűen nem foglalkoznak ezzel sem:((
Végre szépen elkészült a Lőcsei út felújítása. Köszönjük a mindenhatónak. De a zebrák???? Még mindig nincs biztonságos átkelési lehetőség a Cserhalmi utcai buszmegállóknál. Ahol a Lőcsein felfestettek zebrát, úgy látom nagyon spóroltak a festékkel, nagyon felhigították, mert több helyen szinte beivódott az aszfaltba. Bízom benne, hogy a polg.hiv. műszakisai így nem veszik át a kivitelezőtől. A Cserhalmi zebrára visszatérve, lehet hogy a megoldás a lakossági gyűjtés lenne. Ha nincs pénz festékre, akkor összedobjuk rá, vagy megvesszük és éjszaka lepte alatt lefestjük :) Na ez vicc volt, de tényleg kellene valami ide!
Így van. A teszkóból kijövet tegnap este semmilyen segítséget nem láttam, hogy hova is soroljak be. Az aszfaltra felfestett nyilak meg már most lekoptak.
Van előjelző, de az csak az út jobb oldalán. (Valóban szerencsé lenne, ha már ez is portáltábla lenne.) De az maradt a régi, nem mutatja, hogy melyik sávból hova lehet menni. Olyat kellene előjelzőként is kihelyezni, mint amilyen a Tesco felől is látható.
Egyes polgártársaknak diploma, két nyelvvizsga, tereptani, térképészeti és tájékozódási tanfolyam kéne, hogy el tudják dönteni, melyik sávba soroljanak a turbó körforgalom előtt. Borzasztó nehéz lehet a tájékoztató tábláról kiválasztani az úticélt (Budapest, Diósd, Pécs, Érd-centrum, bevásárlóközpont).
Ha jössz a StopShop felől, akkor az út felett lévő portál tábla mutatja, hogy a belső sávból tudsz a Pataki felé emnni. Így nem kell sávot váltani a körben.
Azért annyira nem bonyolut ez, mint amennyire annak tűnik. Korábban a jelzőlámap idején is a belsőből lehetett menni balra. Akkor is kint volt a tábla, hogy melyik sáv merre megy. Itt is ugyanez az elv érvényes.
1. Nem kell kisorolnod, ha a belsőből indulsz a körforgóba, (ahogy az előjelző is mutatja ) épp ott fogy el a sávod. 2 Amíg a sávodban haladsz, tied az előny.
jó ez a turbo körforgalom, csak kár, hogy az emberek 90%nak fogalma sincs mit csinaljon, így nekem se. kérdés: ha jövök a stopshop felől és bemegyek a belsőbe, ahhoz, hogy a Pataki-felé menjek, ki kell sorolnom, eljutok a bp felé vezető 6os útig, ahol van egy szaggatott+záróvonal felfestés, aki a 6-os út felől jön, annak továbbra sincs elsőbbsége ugye? mert ez nembiztos ,hogy nxilvánvaló a t. polgártársak számára, ui. aki innen jön csak azt látja, mintha "védett" útról jönne.
Szeretnék érdeklődni, hogy kitől lehet kérni, hogy egy kicsit hülye-biztosabbá tegyenek egy kereszteződést. Pénteken mentünk lefelé Parkvárosból a Fuvaros utcán, amikor egy 20 méterrel előttünk egy kis Honda 40-50 km/órával, fékezés nélkül áttűzött a Fuvaros utcán keresztbe felfelé a Betonozón. Azt hittük, csak valami barom, de tegnap a fiam jött ugyanitt hazafelé kismotorral, amikor egy hölgy ugyanígy lentről, az Iparos felől azt hitte, jobb kezes a kereszteződés, és sikerült elcsapni a balról jövő gyereket... Ami a szerencse, hogy az előző napi történet a fiamnak is bevillant, és ezért már eleve lassított, és közben látta is, hogy a hölgy csak jobbra néz be, balra nem. Mindketten elkapták a kormányt, így nem totálba kapta a gyereket, akin (ez már nem szerencse, hanem az apja érdeme) mindig teljes motoros felszerelés van a kismotoron is: állat is védő sisak, gerinc és könyökvédős dzseki, térdprotektor, kesztyű. A hölgy szinte sokkot kapott, még a fiam vigasztalta, hogy nincs semmi baj... Szerencsére úgy néz ki, tényleg megúszta csak zúzódásokkal, a kocsi lökhárítója és oldalszélvédője viszont törött, ahogy a motor eleje sem néz ki szépen. De! Megnéztük a macisajtot, ami a Betonozón van lentről érkezve alig látható, mert benőtték az akácok. Aki nem ismeri a terepet, egyszerűen csak felkanyarodik az Iparosról, autózik felfelé, a sok földút után azt hiheti, végig védett útvonalon halad (pénteki Honda), vagy azt, hogy jobbkezes kereszteződés lesz az első aszfaltos utcával (tegnapi baleset) Nem ez lehetett az első csattanás, mert a sarkon elég sok műanyag törmelék és üvegszilánk is tanúsítja, hogy itt már néhányan összementek. Tudom, hogy minden csattanást nem lehet megelőzni, mert hülyék mindig és mindenhol vannak, de azért alaplépés lenne a fák levágása, esetleg valamiféle útburkolati jel, fekvőrendőrről meg nem is álmodom....
mondjuk sztem egyszerűbb lett nem bonyolultabb.. oké, a felfestés több, az igaz. de talán nem a festés mennyisége számít hanem a használata. az meg egyszerű mint a faék.
Az qrva jó volt. Majd a hízlaldáig ért a sor Pest felől minden este.
Legalább egy szmájlit tehetnél a mondatod végére, hogy röhögjünk rajta. Höhö.
Az egész érdi forgalomszabályozásnak az első számú pozitívuma, hogy ott rendbe tették a közlekedést. Az M6 is jó, sok forgalmat kivisz. Az aluljáró már kicsit ellentmondásosabb, de a kettős sorompónál minden hibájával együtt is fényévekkel jobb. Más jót nem is tudok kapásból.
Vajon mi a túrónak kellett a régi, de egyszerűbb megoldást bonyolítani ? Sokat jártam arra, sosem fogtam ki olyan forgalmi dugót, hogy nehéz lett volna besorolni. Most záróvonalak tömkelege nehezíti a forgalmat. Majd lesz néhány baleset, akkor kiderül, hogy volt-e értelme?
Közgyűlési előterjesztés: Javaslat a KMOP-2.3.1/B-08-2009-0012 azonosító jelű, a közösségi közlekedés előnyben részesítése című pályázat részét képező buszkorridor kialakítására.
Érd Megyei Jogú Város Közgyűlése 2009. decemberi, majd 2010. januári, illetve februári ülésén is tárgyalt a KMOP-2008-2.3.1/B, "Közösségi közlekedés előnyben részesítése" címen kiírt pályázati felhívásról, "Érd Megyei Jogú Város közösségi közlekedése feltételeinek fejlesztése a helyi autóbusz-hálózat megújításával, akadálymentesítésével, valamint az elővárosi vasúttal teljes egységet képező szolgáltatási rendszer kialakításának előkészítésével" címmel benyújtott és támogatásban részesült pályázat kapcsán, a támogatási szerződés megkötéséhez kapcsolódóan szükségessé vált teendőkről, és meghozta a szükséges döntéseket. A pályázatra vonatkozó támogatási szerződés a Közreműködő Szervezettel 2010. április 23. napján aláírásra került. A még szükséges tervezési-engedélyezési folyamat, valamint az állami tulajdonú ingatlanokra vonatkozó tulajdonosi hozzájárulás beszerzésének időigénye miatt a Közreműködő Szervezet hozzájárult a támogatási szerződés ún. halasztott hatálybalépéséhez "(szerződés aláírásától számított 90 nap)." A pályázat keretében megvalósítandó feladatok közül a buszkorridor kialakítása forgalomtechnikai beavatkozással és a forgalmi rend megváltoztatásával jár. Az 1988. évi I. törvény (Ktv.) 34. § (2) bekezdése szerint "A közút forgalmi rendjét – ha a jogszabály másként nem rendelkezik – a közút kezelője alakítja ki." Az 1991. évi XX. törvény 92. § (10) bekezdés a) pontja szerint a közút kezelőjén a Ktv. 34. §-ának (1), (2), (5) bekezdéseiben a helyi önkormányzat képviselő-testületét kell érteni. Ezek alapján a szükséges forgalomtechnikai tervek elkészültét követően a közgyűlés döntése adhatja meg a megvalósuláshoz szükséges hozzájárulást. A Városfejlesztési, Műszaki és Mezőgazdasági Bizottság 2010. június 24-i rendkívüli ülésén a terveket a tervező ismertetése alapján tárgyalja meg és döntését a Közgyűlés ülésén a bizottság elnöke ismerteti.