A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Elnézést, de nem szeretném elaprózni, így egyben próbálok válaszolni.
A BPO-662/149-es kép dátuma helyes, február 21. Pótlásként volt a vonalon.
A BPO-357 már hónapok óta ezt az ajtót "hordja". Már más is tett fel képet erről a témáról, én a 191-es járaton még nem láttam képet róla, azért került be a sorozatba.
A sok 260-as is emiatt került fel, igyekszem olyan képeket feltenni, amikor valamelyik busz nem a megszokott (?) vonalon található. Ha létezik még ez a fogalom. Én mindenesetre nem unatkozom.
A lényeg hogy eladnám az egyik fényképezőgépemet, FUJI S 5800. 10X es optikai zoom, case logic tbc 4-es tok, kiterjesztett garancia 2011.12.05-ig. Semmi baja, jól működik, csak nekem lett egy másik, ezért nem kell már.
Ebben igazad van, hisz a 415-ösök között vannak 1987-1988-as gyártásúak is a '92-'94 közöttiek mellett; ezzel szemben a 435-ösök 1993-1995 között készültek.
Van még egy érdekesség a cikkben:
"A fiatalabb Volvo és Van Hool buszokat 15 éves korukban tervezik kivonni a forgalomból, az újonnan beszerzett ezer buszt hét-nyolc évig üzemeltetnék, így 2018-19 körül válik esedékessé cseréjük."
Ez esetben ugyanott tartanánk, mint most, azaz a járműpark tetemes részét egyszerre kéne cserélni.
A másik, ami érthetetlen, hogy a Van Hool/Volvo buszokat 15 évesen selejteznék, miközben a majdan beszerzendő 1000 új busz csak feleannyi ideig szolgálna.
A cikk sajnos azt sem említi meg, hogy az újabb járművek legalább annyiszor lerobbannak, ill. nincsenek jobb esztétikai állapotban, mint a régiek - javarészt az általad említett, színvonaltalan karbantartás miatt.