Keresés

Részletes keresés

Diósy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 1952

......de!

Előzmény: Törölt nick (1949)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.12 0 0 1951

Ez a 178-as akar lenni?

Előzmény: GABEN352 (1950)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.12 0 0 1950

Hmm:

Diósy Creative Commons License 2011.03.12 0 0 1948

Na Te Drága a LOV-847 a mailomra légy kedves! köszi!

Előzmény: Oleever07 (1878)
.BX 59-31. Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1947

Jó nagy hanggal felkúszott! =)

Előzmény: FKU-911 (1915)
.BX 59-31. Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1946
Előzmény: 11-88 (1860)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1943

Egyik levegőgázos sem léptet ajtózárásra, de mindben megvannak a megállók.

Előzmény: BPI-208 (1844)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1942

Igen, azóta eléggé leromlott a 776 :S:S

Előzmény: BPI-208 (1843)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1941

Kismadarak csiripelték, hogy a 121/147 elkerül tőlünk. Ha igaz, akkor mit kapunk helyette?

GABEN352 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1940

03-49(?) @ 47/49V

15-21 @ 95 Ő honnan?

00-77 valamint eseményezett a Rákóczin

Humarci Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1939

de ez budafok felé ment

de valszeg hézagpótlás céljából ment, hiszen csak 4 villamos esett ki, nem hiszem egyből pótolva lettek

Előzmény: ymuh (1937)
Humarci Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1938

hhhaat bakkkkerr eeezt monnddámm

 

oorülok hogy jottél es megmondtád a farnkót :OOOOO

Előzmény: Tömegközlekedő (1936)
ymuh Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1937

Arra van a Garázsmenetei 33,33E, 233E útvonal.

Előzmény: Aeslan (1931)
Tömegközlekedő Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1936

O-602 forgalmi kocsi volt.

Előzmény: .BPO-346. (1853)
Humarci Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1935

jó rövid a moszkjva déli pótlás :D   tényleg ilyen volt?

Előzmény: rally forever (1877)
Humarci Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1934

nem...

06-02, 14-11, 15-42 volt a 3-as, ebből 15-42 kidőlt sok körre és helyette jött pótló

aztán sokára lett a 15-42 -> 15-16-ra cserélve

Előzmény: .BPO-346. (1853)
FKU-911 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1933

A 324 mostanában nagyon betörzsült a 133-asra, nembaj, legalább könnyű kimenni érte.:)

 

19-90... hátöö.. KöKin furcsa volt amit művelt.

(Jó nagy tömeg várta már a 85E megállójában, így inkább a 18-09 @ 202E lett a választásom.:P)

Előzmény: BPI-791 (1923)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1932

Ja, jó! :)

Előzmény: Aeslan (1931)
Aeslan Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1931

Elnézést, csuklós, 435.

Előzmény: * * BPO-700 * * (1929)
daveszka Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1930

Nehézkesen :)

Előzmény: FKU-911 (1915)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1929
Előzmény: Aeslan (1927)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1928

Nos, múltkor járt a 38-as vonalon a 17-91: Hát eléggé össze firkálták, főleg hátul a legrosszabb. :S

 

GNX-341: Ma járt itt a 152-es vonalán, de itt is egy tag díszeleg a hátsó ablakon már jó pár hete. :(

Előzmény: BPI-791 (1923)
Aeslan Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1927

Valami betétkábel szakadt el a 18/41/47-es villamos vonalán KOcsiszín és Elágazás között. akkor ezért láthattam ~19:37-kor megállni egy Ikarus 215-öt a Fonyód u.-nál a villamosperon mellett.

 

~20:44-kor Budafok fele ment egy Ikarus 215, a Fehérvárin az mi célból? Utasokkal. Valakinek van tippje? Garázsba menő nem lehetett, hisz' az nem arra van.

 

Üdv!

Daniiel90 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1926

:))

Előzmény: * * BPO-700 * * (1925)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1925

Elösször azt hittem, hogy a tizenötakárhányas emeletes háznál nevezték el Víztorony térnek! :P

Előzmény: Daniiel90 (1922)
Oleever07 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1924

én is pár szót szólok a 00-30-ról: picit rázkódnak az ablakok, de nagyon jó a motorhangja, ráadásul a külső SPAR-os reklámot is szépen felrakták rá, szóval jól néz ki. :-) de azért kíváncsi leszek, milyen lesz, ha leszedik róla a matricát...

Előzmény: BPI-791 (1923)
BPI-791 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1923

mondanék én is pár szót:

04-73: Motorikusan, műszakilag változatlan (azaz kiváló), de..sűrgősen küldjék vissza KF-re a régi gazdájához, ugyanis délpesti időtöltése óta 1 merő firka az egész hátsó rész valamint a gépes rész se a legtisztább...kelenföldön totál firkamentes volt a busz...

 

HLN-324: Bitang király busz, a hangja, az ereje, olyannyira megszerettem, hogy 2 kört megtettem vele a 133-ason :) De amikor nagyon ment akkor nagyon is szólt az a busz...mesés volt :)

 

00-23: A váltója totál szétb*szva, csúszik össze-vissza, valamint a motorja is lefulladt időnként, amúgy megy rendesen...

 

19-90: Totál király gép, nem csoda, hiszen a 04-53 gazdija vezette :)

 

 

Előzmény: FKU-911 (1919)
Daniiel90 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1922

Oké. Mert ebben igazad volt, hogy nem tér, hanem egyszerűen csak Víztorony. :)

Előzmény: * * BPO-700 * * (1906)
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1921

Lelkes tanár! Körbetelefonál mindenkinek. Igazgató is örül biztosan, de ez mondjuk már OFF.

Előzmény: Virtualbus fan (1918)
BPI-791 Creative Commons License 2011.03.11 0 0 1920

De luxus a pécelieknek ... bárcsak nekem is ilyen luxus lett volna a XVIII.ker. akkoriban...

 

Előzmény: Virtualbus fan (1918)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!