Erről ugatok én is!Akinek már volt dolga t-012-vel vagy valamilyen orosz géppel az tudja,hogy mit nézzen egy traktoron vásárláskor.Annak idején én is elmentem kínai kereskedésbe,de mikor megláttam a vézna lehajtásokat és a kardános motorcsatlakoztatást a váltóval,na ez elég is volt.Az árakról meg ne is beszéljünk.Úgyhogy akárki akármit mond,mai napig ruszki traktor az igazi.És miért?Mert az orosz csak a vasat ismeri mondták az öreg traktorosok és igazuk van.
Az az ember kivel a kaszát boltoltam nagyon ferdén nézte a kinai gépét. Csili vili. minden van rajta, szép is, de garanciában már kétszer volt kint a szerviz, kétszer cseréltek hengerfejet. Olyan 30 lovas lehet, összkerekes, ténlyleg küllemre is jó, csakhát ami a lényeg az a szar. Megbánta az elmondása szerint hogy megvette. Van kettő öreg panorámás MTZ-je, azokkal nincs annyi baj összesen mint a kinaival
Akitől a HINOMOTÓ-t vette a komám, na az is vett kínait aztán járt vissza Palihoz hogy cseréljék vissza. Utca hosszan szidta a gépét.
Nem toom..Én már évek óta szántok kétfejes ekével ráadásúl ugyan azzal az ekével de már nem ugyan azzal a géppel és még semmi gondom nem volt eddig.Talán kéne lenni???
Most akkor hogy álunk,egyfejes váltvaforgató vagy kétfejes vf. az eke??Szerintem kettes ekével ne nagyon foglalkozatok mert normális mélységen 15-20cm-en nem fogtok tudni szántani vele,ezt tabasztalatból mondom!De igaz mindenkinek meg kell fizetni a tanuló pénz,úgy hogy hajrá.
Hogyéaggyák? Vedd meg és adom érte a kaszát. Jók a vasak rajta, hány centit fog be a két fejjel? MMS-ben küldjél egy képet róla légyszives. Csak ZT4K-ra való? akkor nem kell.
Nincs mit.Viszont az csak egy dolog,hogy a te motorod fogaskerekén van egy pont beütés,az enyémen nincs,hanem az egyik(gondolom jelett fog)éle le van véknyítva.Nem valószínű,hogy vak lennék azért mert más jelzést nem találtam.Hülye sem lehetek mert első öszerakást követően pöcre indult a traki és azóta is megy.Másik véleményem pedig,ha valaki tisztában van a négy ütemű motor működésével,annak nincs szüksége jelekre.Természetesen jelzésekkel nehezebb hibázni,de a gyújtás akkor is elrakható 180°-al.
Köszönöm!A légszűrőben olaj nem maradt,de nem volt nehéz pótolni.Azt nem írtam sehol,hogy egyedűl állítottam volna fel!Hárman sikerűlt és ásóval,lapáttal!Most legalább rájöttem,hogy okos dolog rajta a bukókeret.
Köszi a segítséget,de már megoldódott a jel problémám hála LKI1-nek!!De szerintem a vékony fognak semmi,de semmi köze nincs a jelekhez. Ha vissza nézel a fórumban pár nappal korábban a "király" még fényképeket is rakott fel a gyújtás jelekről!Nem tudom te honnan vetted ezt a vékony fogat!!!!De még egyszer köszi!