Adott egy 99-es 2.8TD patrol, ami olyan harmatosan megy mint egy trabant. :D Mindenki a légtömegmérőt emlegeti mint hibaforrás, de rámérve a gyári értékeket tudja. Van valakinek ötlete a hiba okára?
Keresek Terrano II '95-öshöz vezetőoldali ülést, nem baj ha szakadt vagy koszos, csak az alja kell majd másik ülés belefaragásához. Pest megyében értemegyek. osod88@gmail.com
Nissan terrano 3000-es motorral van gondom.Alapjárton folyamatosan ég az olajnyomás,szétszedés elött ez a probléma nem volt.Esetleg valakinek volt hasonló gondja.Mi lett a megoldás?
Kérlek segítsetek abban, hogy a benzines Terrano I-s autómhoz kapcsolási rajzot, vagy leírást tudjak szerezni. Sajna az akksim kimozdult a helyéből, ezután amperszag. Mindenem működik, kivéve a gyújtást, és az üzemanyag szivattyút. Talán csak egy relé szállt el,de nem találom. Ha van valakinek ötlete, vagy leírása, kérem segítsen%! Köszönöm.
üdvözlet az uraknak! terepjárót épitek, egyenlöre még csak elméletben, azt szeretném kérdezni hogy a patrol terepvaltoját fel lehet e szerelni a terrano valtojára különösebb mütéti eljárás nélkül. Ha jol tudom ezeknek a tipusoknak ellenkezö oldalon van az elsö kihajtás a terepvalton. A td27 es motort szeretném felhasználni, és jobb oldali elsö kihajtás kellene. Az is jó ha tudtok olyan váltót hozzá amin csak kardánkihajtás van.
Sziasztok. Utána olvasva láttam korábban is volt már téma a motortartó hátsó bak. Végig futottam már a Unix és egyéb bazárok készleteit és ugye nem stimmel.
Írtátok korábban, hogy a Sasic 9002579 az pont megegyezik a gyárival.
De most az oldalukon nincs a 9002579-es kodu csak más számmal.
Az nem lehet, hogy egyéb okból gyengül el a motor és ez miatt nincs megfelelő nyomás? Szerintem ott más bibi lesz, bár nekem benzines van és nem vágom a dízelt, a 3ezres meg amúgy is elég ritka. Rá kell tenni gépre és kivallatni menet közben, hátha előjön valami hiba.
Sziasztok! Olyan problémám van,hogy az olajnyomás jelző lámpa néha gondol egyet,és kivillan. Ilyenkor az autó is mintha elgyengülne,aztán gondol egyet,majd újra megindul. Olajszint rendben,a szerelő szerint van olajnyomás is,bár ezt azért megnézetem majd saját szerelőmmel még. Van valami ötletetek,hogy mik okozhatják még ezt a jelenséget? Nissan Terrano II 3.0Di (zd30) 2004-es Ötleteket,tanácsokat köszönettel fogadom. :)
Hát köszönöm, de szerencsére nem az önindító volt. A pozitív szál kiszakadt az akksi sarujából és nem jelezte, hogy nincs töltés. És mindenhol volt áram. Ment a rádió, világítottak a lámpák, a műszerfal stb. Valószínű, hogy nem teljesen szakadt ki, tán egy két vékony szál még hozzáért a saruhoz. Teljesen olyan volt, mintha az önindító adta volna be a kulcsot. Én is amatőrködtem, mert olyan helyen nem indult ahol többen voltunk és mindenki azt mondta, hogy az önindító. Én meg be se néztem a motortérbe, egyből irány a szerelő. Azért örülök, mert így szinte minimális költségből meg lesz.
Azért pontosan utána kell nézni, hogy mi a gond. Egyes esetekben megéri felújíttatni, máskor nem, ezt mindig a probléma nagysága és a javítás várható költsége dönti el. Felújítottat 20 körül adják...
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne van e valakinek az ismerősi körében terrano 2es dizel 97 évjárat körüli zexel rendszerű 125 lovas akit felhívhatnék lenne egy-két kérdésem ill.nehéz e egy ilyenen az adagolón feljebb húzni ugyanis 1-et tölt a turbó de csak 0.6-ig ad neki anyagot. Ma a chip-esek nem tudták megcsinálni mert állítólag a zexelbe amit lehet chip-elni az olyan mint a fehér holló!Vagy tudomás bontott kocsiról ami ilyen rendszerű és chip-elve volt? Előre is köszi fontos lenne. Üdv.
Ma reggel nem indult a drágaságom. Nem akksi gond, mert rendesen volt áram, minden működött. Valószínű, hogy önindító gond lesz. Nem tekert semmit. Valakinek van tapasztalat, hogy lehet-e szerelni, vagy újat kell venni? Ha venni kell mennyibe kerül kb?
Szerintem úgy 130-150 körül kezdődnek. Pippó vagy a Dioferr. Plusz szerelés, kompresszor, kapcsolók, szelepe, csövek.
Az enyémben a "60 ezer" forintos van, azt hiszem körmenden csinálták (én már kéz alatt vettem), de nem a teremtés koronája. Vagyis alakul, mert egy-két eltört fogaskerék után a gyerekbetegségek megoldódnak. Nekem versenyautóba van, azért kapja az ívet rendesen.