Keresés

Részletes keresés

Econell99 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 11135

Vagyis én is. 

Előzmény: Econell99 (11134)
Econell99 Creative Commons License 2019.02.09 0 0 11134

Én igen :D

Előzmény: marky-511 (11133)
marky-511 Creative Commons License 2019.02.08 0 1 11133

Megkezdődött a buszok cseréje

 

...az átlagban eddig 600 ezer kilométert futott Volvókat eredetileg 8 évig akarták használni, de a szerződés módosításával 12 évre tolták ki ezt az időt. A járművek jó műszaki állapota ezt lehetővé teszi.

 

Itt vesztettem el a "nem szabad röhögni" versenyt :(

 

Econell99 Creative Commons License 2019.02.08 0 0 11132

Azért Tatabánya és Debrecen nem említhető egy lapon.

Előzmény: ARC187V (11130)
ARC187V Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 11131

A légkondival kapcsolatban a NEOPLANak voltak a legjobb légkondiai.szerintem

Előzmény: ARC187V (11130)
ARC187V Creative Commons License 2019.02.07 -1 0 11130

TATABÁNYA jól elvan a ECONELL CITY(13).vel

ron89 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11129

Szerintem a busz minőségével, komfortjával nincs problémája itt senkinek. Tényleg kényelmes, jó a fűtése, nem zörög, csattog, csak nem helyijáratra való ezzel a hátsó résszel.

 

Egy dolog azt hiszem nem volt még megemlítve, hogy elég kevés a nyitható ablak. Nyáron jó lesz, mikor nem fog menni a klíma (persze minden évben behazudják, hogy 26 fok felett be kell kapcsolni, a valóságban meg olyan 30 körül szokták.)

Előzmény: ARC187V (11124)
Econell99 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11128

Pedig ez most politika a legjavából.

Előzmény: Törölt nick (11127)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11127

Nem csoda. Ekkora városban, utasforgalomnál helyiben alap lenne a teljesen alacsonypadló. 

Értem hogy politika, de ne induljunk már minden új gyártónál a kezdetektől.

Előzmény: Econell99 (11123)
ARC187V Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11126

A lényeg az hogy a roham tempoju ALFABUSZ lassan de biztosan eltünek majd az utakrol.am szerintem ha adtak volna sok időt az ALFABUSZNAK szerintem tudtak volna minimum REGIO minőséget tudtak volna hozni.

Előzmény: Econell99 (11125)
Econell99 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11125

Ez rendben is van, csak azért az is látszik szerintem, hogy a Reformra úgy 20 fővel kevesebb fér fel, mint egy szóló Alfára. Nem kis problémákat okozna az, ha a jelenlegi járatsűrűség mellett az összes szóló Alfás járat Reformmal közlekedne.

 

Szerintem nem lesz az összes szólóbusz Reform később. Lesz vagy 10 db, az is felső utasításra.

Előzmény: ARC187V (11124)
ARC187V Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11124

Hát igen de legalább ősszeszerelés minősége a REFORMnak tökéletes nem ugy mint a ALFABUSZé a LOW ENTRYt nem nézük akkor tökéletes a REFORM.én mindig megvárom a REFORMot mert szeretek velle utazni nem ugy mint a ALFAN.am it alacsony padlos busz max a CONECTO lesz mert a merci nem marha hogy a CONECTOnak riválist állitcsanak.

Előzmény: Econell99 (11123)
Econell99 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11123

Azért a Debrecenben hallottam-ban sem teljesen elégedettek a busszal. A legtöbb kritikát a rendkívűl szűk hátsó rész és a meredek lépcsők kapják.

Előzmény: sosiforda (11122)
sosiforda Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11122
Előzmény: sosiforda (11120)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11121

Újságírói kamu.

"mértékadó körökben" még csak nem is hallottak erről.

 

A firkásznak nem volt témája, hát írt valamit.

Halaggyunk...........................:-)))

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Az viszont igaz, hogy a mai vízállás szerint június körül tényleg jön 5 db MB Citaró gyári új csuklós.

Igaz eltávozik Budapestre 3 db szóló Volvo.

 

 

Előzmény: sosiforda (11120)
sosiforda Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11120
Előzmény: trizs77 (11118)
S6tech Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11119

Én is olvastam a helyi viszonylatokra jönnek újabbak a cikk szerint, nyáron. Valamint lehet majd szavazni, 3 szín közül mert új arculatot szeretnének a buszoknak. 

Előzmény: trizs77 (11118)
trizs77 Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11118

Biztos, hogy azt olvastad :...."....a városban...".....?

 

Nem azt, hogy a megyében ?

 

Mert tudtommal (ha azóta változás nem történt) a helyközi változatra valóban van érdeklődés, sőt kormányzati pénz/akarat a vásárlására.

 

De a helyi változatra - érthető okokból - semmilyen érdeklődés nincs és csak központi parancsra üzemeltetne bárki ilyet (lásd e-modulok Bpesten) ha a parancsot kiadó (Pü.Min.) ki is fizeti a kocsikat.

 

 

Előzmény: ARC187V (11117)
ARC187V Creative Commons License 2019.02.07 0 0 11117

Ma olvastam a naploban hogy több REFORM 500LE fog majd járni a városban majd ha beindul a gyártása.ez érdekes lesz mivel ezt az egyet is joformán csak 37.esbe adják ki.pedig mehetne 3(43).ba 4(44).be megtán 2(42).be is.nyára érkeznek meg vagy akkortol fognak majd járni a CONECTOk.

Econell99 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 11116

Valszeg már megvolt a teszt. Általában szokták tesztelni.

Előzmény: ARC187V (11115)
ARC187V Creative Commons License 2019.01.27 0 1 11115

Én mielöt élesbe menne be a 19.es egy proba járatal mennék pár kört hogy megnézem gyorsabban haladna e a 19.es vagy mégrosszab lesz a helyzet.mert ha nehezen fordul ki-be a víztoronyra akkor inkább meghagyom a rakovszky utcán.és nem bolygatom meg a járatot.természetesen csúcs időbben tesztelném a fordulási lehetőséget.

nixon70 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 11114

Soha nem fogják beismerni.......

Előzmény: Econell99 (11110)
Econell99 Creative Commons License 2019.01.27 0 0 11113

Pedig ha gondok lesznek arra is (és nem csak a busznak), akkor ez szinte borítékolható előbb-utóbb.

Előzmény: marky-511 (11112)
marky-511 Creative Commons License 2019.01.26 0 1 11112

Ne adj nekik ötleteket! :)

 

Az egyirányúsítás maga nem kudarc, inkább az, hogy nem számítottak rá, hogy aki az Ótemető felől érkezik, az inkább megy a Csapó utcán, mint a Rakovszky-n keresztül a Szent Anna utca felé. Ezt pedig az Árpád tér átépítésével lehetne orvosolni.

Előzmény: Econell99 (11111)
Econell99 Creative Commons License 2019.01.26 0 0 11111

Azt el tudom képzelni, hogy ledúlják az Ótemető-Víztorony kereszteződésnél a fákat, hogy legyen hely egy külön balra kanyarodó sávnak és aztán mehet oda a lámpa.

Előzmény: marky-511 (11109)
Econell99 Creative Commons License 2019.01.26 0 1 11110

Azért az kiderült, hogy kudarc lett ez az egyirányúsítás 

Előzmény: marky-511 (11109)
marky-511 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 11109

Csöbörből vödörbe lenni, elvileg pont az Ótemető utcai lámpa programja miatt változik az útvonal.

 

Szerintem meg inkább az egyirányúsítás miatt, mert túl sokan mennek így a Csapó utca felé.

Előzmény: Econell99 (11108)
Econell99 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 11108

Ha gondok lesznek vele, akkor szerintem az lesz vége, hogy oda is lámpát tesznek 

Előzmény: ARC187V (11107)
ARC187V Creative Commons License 2019.01.25 0 0 11107

Én arra leszek majd kiváncsi hogy hogy fog majd tudni be-ki kanyarodni a víztorony utcára.

S6tech Creative Commons License 2019.01.25 0 0 11106

Amúgy jó de nem tudom elhinni, hogy a DKV ilyen nagy változásokat meglépne, esetleg amit eltudnék képzelni.

4-es és 45-ös összevonása Vincellér - István út - tovább a 4-es vonalán

 

A Vámospércsi úton vagy a 125 / 125Y járna korjaratkent mindig 

Vagy a 37-es mellé egy 37A a Keknyelu utcáig 

Előzmény: Econell99 (11103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!