Most vettem tőlük 9300.-ért nem egész egy hónapja a légszűrőt.Azóta ennyit emelkedett volna?Nah azért mégse 600 euro.Bécsi szervízre is kérdezz rá hátha olcsóbb vagy amihez közelebb vagy.Nagy az országonkénti különbség akár autóárak akár szolgáltatások szerint is.
Csak tipplek.Normál utcai bóltban olaj 10e,szűrő 2500,levegőszűrő 9300,- az gyári márkakereskedés ára.Ehhez még jön szerintem 15-20% mert kerekedés.A szelephézag és szinkron passz.Csak munkadíj kérdése.Ha szőrözik az ember szelephézaghoz kell egy szelepfedél tömítés és a csavarok alá a gumis alátét meg egy főtengely dekil tömítés.Bár én azokat visszatettem a régieket és nincs gond.1-2 alkalmat kibirnak.
Én reálisan 50-60-at mondanék max 10e-ret.De mint mondtam csak találgatok.
A legjobb ha konkrét tipusra kérsz emaile-en egy árajánlatot.Szerintem fognak adni.
Ugyanazt megtenném pár kinti cégnél is összehasonlítás képp.
németországban lakok, és itt a 10es 170€, a 20as pedig 600€!! :D há mondom húzz a rákba... mondták hogy drága, de ennyire? jó, most megnézünk egy gsx 1250est... 200 fölöt a 6ost, a 12es 500, 18 200, és máris drágább mint a triumphé. amúgy neked milyen gépezeted van?
10e-res az sima otthoni csere.Olaj,olajszűrő.A 20e-res már picit problémásabb.Ott van szelephézag és inyektrorszinkron.A levegő/olajszűrő és olajcsere mellett.Én 40-50e-re tippelek de még sose csináltam szervízben. Most majd talán 30e körül meglesz csináltatva ismerősnél a szinkron és szelephézag.A többi megy saját kezűleg.
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy aki volt már szakszervízbe sprint, tiger vagy speed triple-vel, mennyit fizetett a 20ezres szervízért, ill. akinek van fogalma róla, kb mennyibe kerülhet? Esetleg még a 10 ezres is érdekelne. Széles utat!
Az a kis fém ház a benzinpumpa nyomásszabályzó szelepje és a kis fém csöcs amiről beszélsz egyes modelleken a légszűrőbe van bevezetve egy csővel, ami azt a cél szolgálta hogy hirtelen gázadásnál egy pillanatra megnövelje az üzemanyag nyomást. A későbbiekben vszont rájöttek hogy ez nem igazán működik, így a későbbiekben már nem vezették sehová. Röviden hagyd szabadon ahogy van, nem kell semmit rádugni. Viszont az üzemanyag csatlakozókra vigyázz mert elég sérülékenyek főleg ha el van öregedve a műanyag. Nekem is sikerült már letörni :) Az O-gyűrűket pedig érdemes szétszedés után cserélni, összerakásnál pedig nem sajnáld tőle a zsírt! :))
Szia.Pest az messze van,megpróbálok nézni egy szervízt.Vagy keresek valakit,ak maga cseréli a légszűrőt,mert ahhoz le kell venni a tankot,és akkor már látszik,hogy hol a cső.
Sajnos nem értek ennyire a szereléshez, vidd el egy közeli szervizbe, ha a budapesti márkaszerviz messze van... nagy eséllyel nem egy Triumph-specifikus dologgal állsz szemben.
Szombaton dél körül Balatonfüreden láttam egy szürke Street-et egy parkolóban, és délután fél négy körül az M0-áson egy fehéret, esetleg innen volt valaki valamelyikkel:)?