Keresés

Részletes keresés

bika74 Creative Commons License 2013.06.04 0 0 4011

csak a google :-(

Előzmény: EL83 (4010)
EL83 Creative Commons License 2013.06.02 0 0 4010

Hali! Valaki tudna segíten abban hogy hol szerezhetnék vagy tölthetnék le egy használható servis manual-t 92-es Triumph Trident 750-hez?

Blazerke Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4009

van vkinek tapasztalata a martin dobokkal a triumphon? azon is olyan iszonyúan szép, mély, mérges hangja van mint az összes többi gépen?

Előzmény: Blazerke (4008)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4008

úgyis haza megyek 1-2 havonta magyarba, majd úgy intézem, hogy bele tuszmákolok egy szervízt is. :)

Előzmény: Ma32 (4007)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4007

Most vettem tőlük 9300.-ért nem egész egy hónapja a légszűrőt.Azóta ennyit emelkedett volna?Nah azért mégse 600 euro.Bécsi szervízre is kérdezz rá hátha olcsóbb vagy amihez közelebb vagy.Nagy az országonkénti különbség akár autóárak akár szolgáltatások szerint is.

Előzmény: Blazerke (4006)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4006

olaj litere triumphnál 6 ezer, légszűrő 12,  olajszűrő 3-4. itt kezdődik :D sajna... de még mindig jobb mint itt, németben...

Előzmény: Ma32 (4004)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4005

Max 100e.

Előzmény: Ma32 (4004)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4004

Csak tipplek.Normál utcai bóltban olaj 10e,szűrő 2500,levegőszűrő 9300,- az gyári márkakereskedés ára.Ehhez még jön szerintem 15-20% mert kerekedés.A szelephézag és szinkron passz.Csak munkadíj kérdése.Ha szőrözik az ember szelephézaghoz kell egy szelepfedél tömítés és a csavarok alá a gumis alátét meg egy főtengely dekil tömítés.Bár én azokat visszatettem a régieket és nincs gond.1-2 alkalmat kibirnak.

Én reálisan 50-60-at mondanék max 10e-ret.De mint mondtam csak találgatok.

A legjobb ha konkrét tipusra kérsz emaile-en egy árajánlatot.Szerintem fognak adni.

Ugyanazt megtenném pár kinti cégnél is összehasonlítás képp.

 

www.triumphbudapest.hu

Előzmény: Blazerke (4002)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4003

mármint magyarba :D

Előzmény: Blazerke (4002)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.30 0 0 4002

itt ilyen 50ből meglenne, max 60, de abban minden benne van.... beszarás :D

Ma32 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 4001

2009-es street triple 675.

600 euro az rohadt  sok. Degaris gép az garis gép.

Max ennyiért én hazahoznám és leszervizeltetném itthon.

Kérj ajánlatot a triumphbudapesttől vagy több kinti cégtől.

Előzmény: Blazerke (4000)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.29 0 0 4000

németországban lakok, és itt a 10es 170€, a 20as pedig 600€!! :D há mondom húzz a rákba... mondták hogy drága, de ennyire? jó, most megnézünk egy gsx 1250est... 200 fölöt a 6ost, a 12es 500, 18 200, és máris drágább mint a triumphé. amúgy neked milyen gépezeted van?

Előzmény: Ma32 (3998)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.29 0 0 3999

garanciás a motor. most veszem meg. a triumph szervíz nem válaszolt...

Ma32 Creative Commons License 2013.05.29 0 0 3998

10e-res az sima otthoni csere.Olaj,olajszűrő.A 20e-res már picit problémásabb.Ott van szelephézag és inyektrorszinkron.A levegő/olajszűrő és olajcsere mellett.Én 40-50e-re tippelek de még sose csináltam szervízben.
Most majd talán 30e körül meglesz csináltatva ismerősnél a szinkron és szelephézag.A többi megy saját kezűleg.

Előzmény: Blazerke (3997)
Blazerke Creative Commons License 2013.05.29 0 0 3997

Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy aki volt már szakszervízbe sprint, tiger vagy speed triple-vel, mennyit fizetett a 20ezres szervízért, ill. akinek van fogalma róla, kb mennyibe kerülhet? Esetleg még a 10 ezres is érdekelne. Széles utat!

Ma32 Creative Commons License 2013.05.26 0 0 3996

Nemigen.Motor szerintem több.

adren Creative Commons License 2013.05.26 0 0 3995

sziasztok. Spitivel senki sem rendelkezik itt? csak motorokról szóló témák vannak.

Csaba975 Creative Commons License 2013.05.23 0 0 3994

Szia Tripleman.Nagyon köszönöm a választ!!!!!!Akkor hagyom úgy.

Előzmény: Tripleman (3993)
Tripleman Creative Commons License 2013.05.22 0 0 3993

Szia Csaba975! 

Az a kis fém ház a benzinpumpa nyomásszabályzó szelepje és a kis fém csöcs amiről beszélsz egyes modelleken a légszűrőbe van bevezetve egy csővel, ami azt a cél szolgálta hogy hirtelen gázadásnál egy pillanatra megnövelje az üzemanyag nyomást. A későbbiekben vszont rájöttek hogy ez nem igazán működik, így a későbbiekben már nem vezették sehová. Röviden  hagyd szabadon ahogy van, nem kell semmit rádugni. Viszont az üzemanyag csatlakozókra vigyázz mert elég sérülékenyek főleg ha el van öregedve a műanyag. Nekem is sikerült már letörni :) Az O-gyűrűket pedig érdemes szétszedés után cserélni, összerakásnál pedig nem sajnáld tőle a zsírt! :))

Előzmény: Csaba975 (3978)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 3992

A haynes manuálok papír alapú igen jó szervízkönyvek sok képpel és adattal.

 

Pontos tipus mi?

Előzmény: Csaba975 (3990)
Csaba975 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 3991

Szia.Pest az messze van,megpróbálok nézni egy szervízt.Vagy keresek valakit,ak maga cseréli a légszűrőt,mert ahhoz le kell venni a tankot,és akkor már látszik,hogy hol a cső.

Előzmény: bika74 (3989)
Csaba975 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 3990

Szia.Letöltöttem egyet,de semmit nem ír róla.

Előzmény: Ma32 (3988)
bika74 Creative Commons License 2013.05.22 0 0 3989

Sajnos nem értek ennyire a szereléshez, vidd el egy közeli szervizbe, ha a budapesti márkaszerviz messze van... nagy eséllyel nem egy Triumph-specifikus dologgal állsz szemben.

Előzmény: Csaba975 (3978)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 3988

Egy haynes szerelési kézikönyv tuti megmondja.

Előzmény: Csaba975 (3987)
Csaba975 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 3987

Szia bika74.

Te esetleg tudnál nekem segíteni a lentebb feltett kérdésemben?

Előzmény: bika74 (3983)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 3986

Köszi.Ez jó hír.180 centi vagyok viszonylag rövid karral így eleve kicsit hajlósabban megyek.

Akkor be kéne próbálnom ezt mert ha nincs semmi idom csak az óra meg a lámpa kevesebb terhelést kap a nyakam 140-el.

Gondoltam feljjebb terelné picit..............csak ahhoz hogy kipróbáljam 3 lukat kell fúrni a gumianyáknak.

És ha pont a sisak tetejét rángatja kidobtam egy rakás pízt meg a lukak is ott virítanak.

A hétvég 1800 Km után azért jót tett volna a hatoson ha nem kell 200 km-et 140-150-el vicsorogva letodnom.:)))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: Mcemru (3985)
Mcemru Creative Commons License 2013.05.21 0 0 3985

140-150-ig jó, utána bebújós tankra fekvős, pedig én nem vagyok nagy ember, sőt :)

Előzmény: Ma32 (3984)
Ma32 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 3984

Srácok.............ha valakinek van kisplexije street-en.Régebbi kereklámpás.Mennyire dobja fej fölé a szelet.

Mert most pont pofára kapom hála az óratakarónak.

De viszont drága és fúrni kell a plexihez és ha fejtetőt rángatja akkor nem szenvednék vele.

Tehát ha van tapasztalata valakinek erről jó lenne ha megosztaná velem.

bika74 Creative Commons License 2013.05.20 0 0 3983

Erről jut eszembe: lehetne egy listát írni arról, hogy aki épp néha benéz, milyen motort hajt.

 

bika74: fekete Sprint ST

Black Smile Creative Commons License 2013.05.20 0 0 3982

Sziasztok!

Szombaton dél körül Balatonfüreden láttam egy szürke Street-et egy parkolóban, és délután fél négy körül az M0-áson egy fehéret, esetleg innen volt valaki valamelyikkel:)?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!