Keresés

Részletes keresés

tux Creative Commons License 2023.10.01 0 1 88514

Szerintem a GS gyorsváltója azért nem jó, mert maga a váltó sem az. Felsőbb fokozatokan, ahol a váltó is jobban vált a gyorsváltó is jobban muzsikál.

Előzmény: Horpa1 (88513)
Horpa1 Creative Commons License 2023.10.01 0 1 88513

Szia cliffgreen,

 

őszinte leszek, régen motoroztam úgy több órán keresztül, hogy folyamatosan vigyorgok a bukóban, nagyon nagyon jó motor!!! DE az egy Rally motor, feszes futóművel, robbanékonyan azonnal veszi a lapot, olyan a futóműve mint a KTM-é (ami szintén rally motor) ahová teszed ott mint a kés befordul, tartja az íveket, nagyon feszes, sportos🙂 350 km-et mentem vele, Lilafüreden megkergettem, hihetetlen jól megy, kezes, könnyed, DE hazafelé örültem, hogy a GSA futóműve hagy pihenni, mert az a 350 km kivette belőlem az erőt, igaz gépészkedtem is rajta, élvezet volt menni vele, remek motor és a gyorsváltója egy álom. Ez a motor 2023-as, az enyém meg 18-as, ebből is adódhat a különbség, de ilyenek kell lennie egy jó gyorsváltónak sztm😎👍 

Aki nem hiszi járjon utána!🙂

Előzmény: cliffgreen (88512)
cliffgreen Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88512

És összességében hogy tetszett a Ducati?

Előzmény: Horpa1 (88510)
Mortoff Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88511

Az enyémben 67e van és most kezd mattulni a markolat felülete.

Előzmény: Lbx (88506)
Horpa1 Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88510

Szia tibizizi!

 

volt szerencsém egy fél napot, több száz km motorozni egy Ducati DesertX-el, tökéletes a gyorsváltója, legalábbis az én 18-as GSA-hoz képest. Nagyon szépen dolgozik, alacsonyabb fordulaton is ahol a BMW nem vált el, váltasz, kihagy a gyújtás de végül maradsz abban a sebességben amiből el akartál váltani, Ducati akadálymentesen dolgozott fel-le.

Előzmény: tibizizi (88503)
tux Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88509

Biztos emlékeztek, amikor visszatettem a gyári kulung és fékkart szétbarmoltam egy alkatrészt, amit a BMW-től nem lehet külön megvenni, csak a teljes egységet drágán. A megoldás az lett hogy vettem két olyan bontott fékkart, amin rajtahagyták azt a csavart. (Kuplungkart nem találtam.) Szerencsére ugyan az az alkatrész van mindkét oldalon, a bontott fékkarról át tudtam tenni a kuplungkaromra.
Amúgy most, hogy tudom hogyan működik nincs benne semmi ördöngösség.

tux Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88508

Én pl. teremgarázsban parkolok, ahol idözített a világítás. Ha pont akkor kapcsol le a teremvilágítás, amikor leveszem a gyújtást, a fényszóró még világít, míg elmegyek a falikapcsolóig. Ez persze nem túl gyakori.

Előzmény: Lbx (88505)
Lbx Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88507
Előzmény: Lbx (88506)
Lbx Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88506

Ja! És a markolat... 30e után kezd lemálni, ez még gyengébb, mint az 1150RT-n volt. Ki kell keresnem a cseredarabot - talán Ariete? vagy  hasonló nevű cég adja.

 

Egyébként jól látom, hogy a tank elején van egy kis nyitható rekesz az GS-n is, mint amilyen a GSA-n.

 

A zöld modellen látok hasonló kiegészítő plexiket a fejidom két oldalán, minta GSA-n.

 

De ahogy olvastam, a vario dobozoknál nincs nagy forradalom, a topcase maradt kicsi. És immáron nem téglalap alakúak, ami nem tudom hogyan segíti a pakolhatóságot...

Lbx Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88505

A bekísérőfény az volna, mikor leveszem a gyújtást, még egy darabig világít a fényszóró? Mert az nekem is van - de nem tudom,mire jó :-)

tibizizi Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88504

tux!

A kihagyhatatlan világítás-csomag valóban nem újdonság. Biztosan átörökítették az új modellbe is. Vannak benne nagyon hasznos, meg haszontalan, gagyi dolgok is.

Előzmény: tux (88501)
tibizizi Creative Commons License 2023.10.01 0 0 88503

Ügyes vagy tux!

Nem is az vele a bajom, hanem az, hogy míg olyan funkciókra fordítanak energiát, amik nélkül meglennénk, addig fontosabb, de egyszerű dolgokat elhanyagolnak. Szerintem semmibe nem kerülne nekik, ha kicsit rápirítanának a markolat gumi gyártójára, hogy változtasson az anyag összetételén. Esetleg az utas lábtartót is átgondolhatták volna, mert az meg 2013-óta elég gagyi. Szerintem csak csettinteniük kellene, és a beszállítók megoldanák ezeket a problémákat. Én is megbarkácsoltam a lábtartót, jelenleg működik rendesen. Nyilván semmi nem működik örökké, de ez a minőség nem illik bele ebbe az árkategóriába. Ráadásul a javításukra felajánlott gyári lehetőség is elég horrorisztikus. Vegyél komplett markolatot 100000ért. Köszi! A váltó más kérdés. Az biza okozhat nekik fejtörést. Nemrég tettem fel ide egy videót amiben egy Triumph-ot nyaggatnak. Szerintem az sem sikerült valami jól. Lehet, hogy ez az évszázad egyik megoldhatatlan problémája, legalábbis itt őjrópában.

Előzmény: tux (88500)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88502

Ez tök oké.

Előzmény: tux (88500)
tux Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88501

Szerintem az nem is új funkció, a 2018-asban is van valami ilyesmi és a 2022-esben is volt. Nem annyira felesleges, nyílván nem is fontos. Könnyű megcsinálni, hasznos lehet, nem árthat senkinek. Az újan van valami spéci megoldás? Nem tudtam a bemutatót végignézni, túl Apple-ös volt.

Előzmény: tibizizi (88496)
tux Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88500

Jogos, ez is gyalázat, csakhogy ezeket könnyen lehet javítani. Pl. éppen ma tettem fel az enyémre a védőgumit, szerintem jó lesz.:

De az akadós váltóval senki nem tud mit kezdeni és pl. engem jobban is zavar.

Előzmény: tibizizi (88494)
T1OK3 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88499

A markolatok formája, mintája  a képen ugyanolyan, mint a régin. Az anyaga még rejtély.

Előzmény: tibizizi (88494)
T1OK3 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88498

Én is konfiguráltam egy nagyjából olyan felszereltségűt , mint a mostani, 10milka fölött jött ki az új. Ez egy fehér volt. Utána csináltam egy zöldet, az már 11 fölött jött ki.

 

Váltóra javulást mondtak az egyik videóban, de lehet, hogy csak a gyorsváltóról volt szó. Meghallgattam a BMW oldalán a hangját, abban hallatszik a gyorsváltás is, nagyon gyorsnak tűnik.

Előzmény: tux (88490)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88497

Nekem az alap fehér is tetszik.

 

Egy nem világos, ha nem kérem a szuper új lámpát, akkor mivel szállítják?

 

A DSA valami csomag része, alapból milyen rugózással adják, kézi tekerészéssel?

 

Az az elektromos plexi rém ronda, és szerintem nem sokat ér!

 

A váltót változtatták, legalább is a helyét.

 

Mikor lehet tesztelni? Gondolom itthon csak jövőre!

Előzmény: tux (88490)
tibizizi Creative Commons License 2023.09.30 -1 0 88496

Az innováció csimborasszóját, a bekísérő fényt remélem nem felejtetted ki. Minden pénz megér! :)

Előzmény: tux (88490)
tibizizi Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88495

zöld_I!

Igen, közben meg elfelejtik, hogy akik a nagyszerű eladási számokat hozzák nekik, azok egy kicsit sem vágynak a terepre. 100 vásárlóból 90 biztosan nem.

Előzmény: zöld_I (88489)
tibizizi Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88494

Annál a váltónál vannak egyszerűbb dolgok is. 2004-óta nem voltak képesek egy normális gumi markolatot készíttetni. Az utas lábtartó is egy kaki az LC-ken. Reménykedjünk!

Előzmény: tux (88490)
Lbx Creative Commons License 2023.09.30 -1 1 88493

Az 1250 már nem konfigurálható, de Bogláron pár napja még volt 9,3-11,5 milkáért a polcon pár - főleg HP, meg Triple Black...

cliffgreen Creative Commons License 2023.09.30 0 0 88492
tcaoe Creative Commons License 2023.09.30 0 1 88491

Biztosan belefulladnának a könnyeikbe, miközben megpróbálják majd kitalálni, hogy hogyan gyártsanak annyit, amennyit el tudnak adni bármilyen váltóval.:)

Előzmény: tux (88490)
tux Creative Commons License 2023.09.30 -1 1 88490

Összekonfiguráltam magamnak egy GS-t, ez jött ki:

 

 

Az elektromos szélvédő, ülésfűtés és a vezetéstámogatási rendszerek vannak rajta pluszban a mostanihoz képest. Azt érzem, hogy szívesen kipróbálnám, de azt nem, hogy megérné nekem az árkülönbség. A kulcskérdés számomra továbbra is, hogy a sikerült-e a váltót felhozniuk egy 25 éves átlag japán motor váltójának a szintjére. Ha nem, legszívesebben pofánröhögném őket közelről, fokhagymás pirítós reggeli után közvetlenűl. :)

zöld_I Creative Commons License 2023.09.29 0 0 88489

És mellé mintha az összes marketing anyag azt ordítaná: ha aszfalton mész vele, pincsi vagy :)

Előzmény: tibizizi (88488)
tibizizi Creative Commons License 2023.09.29 0 2 88488

Majd megfordicccsuk! Szerintem nagyon gáz, ahogy kinéz. Kicsit meg tudnám szorongatni a nyakát a tervezőnek. A csőrig nagyjából rendben is van, de felette....

 

 

Előzmény: AtiGS (88483)
zöld_I Creative Commons License 2023.09.29 0 1 88487

Amúgy Andris barátom mondta, hogy svájcban a listaaára 100 chf-fel több, mint a "réginek". Az meg menő. Ha

tudnál venni astrát, ilyet is tudsz :D

Előzmény: dreamfactory (88486)
dreamfactory Creative Commons License 2023.09.29 0 0 88486

Azazöldnekemnagyontetszik !

HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.09.29 -1 1 88485

Másrészről , szerintem nagyon praktikus , a kézvédőben , mert szélesen , és magasan van , ami jól látható , ellentétben a K16.os első indexeivel , amik lent vannak a motor mellett , és közel egymáshoz...

Előzmény: Horpa1 (88484)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!