A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
őszinte leszek, régen motoroztam úgy több órán keresztül, hogy folyamatosan vigyorgok a bukóban, nagyon nagyon jó motor!!! DE az egy Rally motor, feszes futóművel, robbanékonyan azonnal veszi a lapot, olyan a futóműve mint a KTM-é (ami szintén rally motor) ahová teszed ott mint a kés befordul, tartja az íveket, nagyon feszes, sportos🙂 350 km-et mentem vele, Lilafüreden megkergettem, hihetetlen jól megy, kezes, könnyed, DE hazafelé örültem, hogy a GSA futóműve hagy pihenni, mert az a 350 km kivette belőlem az erőt, igaz gépészkedtem is rajta, élvezet volt menni vele, remek motor és a gyorsváltója egy álom. Ez a motor 2023-as, az enyém meg 18-as, ebből is adódhat a különbség, de ilyenek kell lennie egy jó gyorsváltónak sztm😎👍
volt szerencsém egy fél napot, több száz km motorozni egy Ducati DesertX-el, tökéletes a gyorsváltója, legalábbis az én 18-as GSA-hoz képest. Nagyon szépen dolgozik, alacsonyabb fordulaton is ahol a BMW nem vált el, váltasz, kihagy a gyújtás de végül maradsz abban a sebességben amiből el akartál váltani, Ducati akadálymentesen dolgozott fel-le.
Biztos emlékeztek, amikor visszatettem a gyári kulung és fékkart szétbarmoltam egy alkatrészt, amit a BMW-től nem lehet külön megvenni, csak a teljes egységet drágán. A megoldás az lett hogy vettem két olyan bontott fékkart, amin rajtahagyták azt a csavart. (Kuplungkart nem találtam.) Szerencsére ugyan az az alkatrész van mindkét oldalon, a bontott fékkarról át tudtam tenni a kuplungkaromra. Amúgy most, hogy tudom hogyan működik nincs benne semmi ördöngösség.
Én pl. teremgarázsban parkolok, ahol idözített a világítás. Ha pont akkor kapcsol le a teremvilágítás, amikor leveszem a gyújtást, a fényszóró még világít, míg elmegyek a falikapcsolóig. Ez persze nem túl gyakori.
Ja! És a markolat... 30e után kezd lemálni, ez még gyengébb, mint az 1150RT-n volt. Ki kell keresnem a cseredarabot - talán Ariete? vagy hasonló nevű cég adja.
Egyébként jól látom, hogy a tank elején van egy kis nyitható rekesz az GS-n is, mint amilyen a GSA-n.
A zöld modellen látok hasonló kiegészítő plexiket a fejidom két oldalán, minta GSA-n.
De ahogy olvastam, a vario dobozoknál nincs nagy forradalom, a topcase maradt kicsi. És immáron nem téglalap alakúak, ami nem tudom hogyan segíti a pakolhatóságot...
A kihagyhatatlan világítás-csomag valóban nem újdonság. Biztosan átörökítették az új modellbe is. Vannak benne nagyon hasznos, meg haszontalan, gagyi dolgok is.
Nem is az vele a bajom, hanem az, hogy míg olyan funkciókra fordítanak energiát, amik nélkül meglennénk, addig fontosabb, de egyszerű dolgokat elhanyagolnak. Szerintem semmibe nem kerülne nekik, ha kicsit rápirítanának a markolat gumi gyártójára, hogy változtasson az anyag összetételén. Esetleg az utas lábtartót is átgondolhatták volna, mert az meg 2013-óta elég gagyi. Szerintem csak csettinteniük kellene, és a beszállítók megoldanák ezeket a problémákat. Én is megbarkácsoltam a lábtartót, jelenleg működik rendesen. Nyilván semmi nem működik örökké, de ez a minőség nem illik bele ebbe az árkategóriába. Ráadásul a javításukra felajánlott gyári lehetőség is elég horrorisztikus. Vegyél komplett markolatot 100000ért. Köszi! A váltó más kérdés. Az biza okozhat nekik fejtörést. Nemrég tettem fel ide egy videót amiben egy Triumph-ot nyaggatnak. Szerintem az sem sikerült valami jól. Lehet, hogy ez az évszázad egyik megoldhatatlan problémája, legalábbis itt őjrópában.
Szerintem az nem is új funkció, a 2018-asban is van valami ilyesmi és a 2022-esben is volt. Nem annyira felesleges, nyílván nem is fontos. Könnyű megcsinálni, hasznos lehet, nem árthat senkinek. Az újan van valami spéci megoldás? Nem tudtam a bemutatót végignézni, túl Apple-ös volt.
Én is konfiguráltam egy nagyjából olyan felszereltségűt , mint a mostani, 10milka fölött jött ki az új. Ez egy fehér volt. Utána csináltam egy zöldet, az már 11 fölött jött ki.
Váltóra javulást mondtak az egyik videóban, de lehet, hogy csak a gyorsváltóról volt szó. Meghallgattam a BMW oldalán a hangját, abban hallatszik a gyorsváltás is, nagyon gyorsnak tűnik.
Igen, közben meg elfelejtik, hogy akik a nagyszerű eladási számokat hozzák nekik, azok egy kicsit sem vágynak a terepre. 100 vásárlóból 90 biztosan nem.
Annál a váltónál vannak egyszerűbb dolgok is. 2004-óta nem voltak képesek egy normális gumi markolatot készíttetni. Az utas lábtartó is egy kaki az LC-ken. Reménykedjünk!
Biztosan belefulladnának a könnyeikbe, miközben megpróbálják majd kitalálni, hogy hogyan gyártsanak annyit, amennyit el tudnak adni bármilyen váltóval.:)
Az elektromos szélvédő, ülésfűtés és a vezetéstámogatási rendszerek vannak rajta pluszban a mostanihoz képest. Azt érzem, hogy szívesen kipróbálnám, de azt nem, hogy megérné nekem az árkülönbség. A kulcskérdés számomra továbbra is, hogy a sikerült-e a váltót felhozniuk egy 25 éves átlag japán motor váltójának a szintjére. Ha nem, legszívesebben pofánröhögném őket közelről, fokhagymás pirítós reggeli után közvetlenűl. :)
Majd megfordicccsuk! Szerintem nagyon gáz, ahogy kinéz. Kicsit meg tudnám szorongatni a nyakát a tervezőnek. A csőrig nagyjából rendben is van, de felette....
Másrészről , szerintem nagyon praktikus , a kézvédőben , mert szélesen , és magasan van , ami jól látható , ellentétben a K16.os első indexeivel , amik lent vannak a motor mellett , és közel egymáshoz...