Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Ha meg vannak keményedve a karmantyúk, akkor is lehet ilyen. Üzemszerűen fékezéskor nem csúszik a karmantyúkon a dugattyú, hanem rugalmasan torzulnak annyit, amennyi a fékezéshez kell. Ahogy elengeded a féket, visszahúzzák a dugót. Ha ez a rugalmasság megszűnt, vagy csökkent, akkor lehet olyan, hogy bent maradnak a dugók, és fog, melegszik a fék.
Középsztenderen próbáltad megpörgetni a kereket, hogy szorul e? Valaki lenyomja a hátulját, vagy emelővel megemeled, és megpörgeted. Nem lehet, hogy vastagabb a fékbetét mint a gyári és ezért szorul?
Szèpen mozognak a dugattyúk. A wd 40, az csak mentőötlet volt, egy motorszervizes barátomtol( sajnos messze lakik), elotte is befogott az uj betèt! Azt sajnalom, hogy kidobtam a gyàrit, meg lehetett volna probalni azzal....
Fék hidraulikus alkatrészeit csak fékfolyadékkal mossuk. Nem nagyon szabad mást oda keverni. Némelyik gépkönyv még a féktisztító sprét is tiltja. Kézzel könnyedén kell mozdulni a dugattyúknak. Ha nem bírod mozgatni őket, akkor lehet, hogy el kell gondolkodni egy karmantyú cserén.
a munkahenger szèpen mozog, tiszta, a fèkbetèt laza, es minden jónak tűnik. A wd- lefujom fektisztítoval.... De nem hiszem hogy itt ez a baj....agyf...t kapok...
Quattroman mester, egyszerünek tűnő,de mègis komoly problèmám adodott, szeretnem a segitsègedet kerni! Egyszerű fèkbetètcserèvel kezdődőtt, munkahengert, dugattyukat (wd40 el finoman megkentem), a menesztő csapokat szèpen eltakarítottam, a fèkolajat lecsereltem, uj fèkbetèteket (brewa organikus)betettem, osszeraktam, felpumpaltam....es szorult. Nem tulajdonitottam nagy jelentoseget neki, majd bekopik jelszóval.. .elmentem egy 100 km es karikara,,, hazaèrve forro volt mindkèt tarcsa.....
Mechanikailag biztos jol raktam ossze(szerintem), a fekbetèt lehet a rossz? Milyet javasolsz?
Jolvan legyen igazad,nincs kedvem ilyen semmi faszságokrol oldalakon keresztül irkalni. Elég is volt ebbol a forumbol nekem ennyi. Azert raktam fel a kepet, hogy mint lehetőség,ami nem 30-40 ezer,hanem meg 8 se volt de mind1,nem is lenyeg. Szeva
az RP 13hoz való úgy hogy a blokkrögzítő csavarra megy direktben, ott az idomon úgy van kialakítva a nyílás. amihez farigcsálni kell a motort az nem az
szóval maradjunk annyiban hogy nem modellspecifikus
Igazábol az,mert a blokkot tarto csavarhoz kellene felrakni,kuldenek hozzá suru menetes csavart is a gyari helyére,csak nem volt szivem kifurni az idomot. ;)