Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17470

az alapvető fogalmakat keverjük. nem én értelmeztem rosszul.

csiszolóval csiszolunk, reszelővel reszelünk, köszörűvel köszörülünk, stb

mind más művelet még ha az eredménye ugyanaz is.

Előzmény: Törölt nick (17469)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17469

Széles lapos reszelőn le lehet csiszolni. A letörést is reszelővel csinálom.

Előzmény: Quattroman (17467)
Quattroman Creative Commons License 2018.03.30 0 1 17468

40 fokos az még nem is igazán meleg. de hát az a dolga, a surlódási energia hővé alakul

Előzmény: bojls68 (17461)
Quattroman Creative Commons License 2018.03.30 0 1 17467

nem csiszolunk. a csiszolóanyagból szemcsék beletapadhatnak a betét felületébe és rovátkákat marnak a tárcsába.

ha mindenképpen manipulálni akarunk akkor vizesen egymáshoz kell dörzsölni a két betétet.

szerintem egy jó kis "vasalás" után jó lesz az a fék

Előzmény: Törölt nick (17460)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17466

A fèkhatás kifogástalan, csak" a tárcsát fèltem....

Köszönöm mindenkinek a segitsèget! Szèp napot uraim!

Előzmény: Törölt nick (17465)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17465

Ha jó a fékhatása, én hagynám bekopni.

Előzmény: Bojls (17464)
Bojls Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17464

Köszi! akkor csiszoljak  le belőle? vagy vegyek mást?

 

Előzmény: Törölt nick (17463)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17463

Előzmény: Törölt nick (17462)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17462

Az nem is meleg, az lófasz. Fékezel 2 közepeset és már meleg a tárcsa. A BREMBO vastagsága 8,6mm

 

 

Előzmény: bojls68 (17461)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17461

Szia! Emelővel emeltem meg, fèl kerèkfordulatot tesz meg egy hajtasra.

Nem azert vettem azt a betètet, mert sporolni akartam! A megye legnagyobb motoralkatrèsz szakkereskedèsèbe javasolták. 

Ma is fjr el jottem melozni, olyan 40 fokosak voltak a tárcsák....(25km)

 

 

Előzmény: Törölt nick (17456)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17460

Ha csinálsz egy kis letörést (én is szoktam reszelővel kb.1mm-t) attól még a vastagsága marad, és szorulhat. Le kell csiszolni belőle.

Előzmény: Gregvn (17457)
gesszti Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17459

Ha meg vannak keményedve a karmantyúk, akkor is lehet ilyen. Üzemszerűen fékezéskor nem csúszik a karmantyúkon a dugattyú, hanem rugalmasan torzulnak annyit, amennyi a fékezéshez kell. Ahogy elengeded a féket, visszahúzzák a dugót. Ha ez a rugalmasság megszűnt, vagy csökkent, akkor lehet olyan, hogy bent maradnak a dugók, és fog, melegszik a fék.

Előzmény: bojls68 (17455)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17458

Szia! Nem tudom a gyári mèretet, ez 8,8mm....

Előzmény: Törölt nick (17456)
Gregvn Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17457

Ezért szokták az új betét  széleit "letörni" köszörűvel.

Pláne a Brenta márkájú betétét,aminél előforul enyhe méretpontatlanság is.

Előzmény: bojls68 (17455)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17456

Középsztenderen próbáltad megpörgetni a kereket, hogy szorul e? Valaki lenyomja a hátulját, vagy emelővel megemeled, és megpörgeted. Nem lehet, hogy vastagabb a fékbetét mint a gyári és ezért szorul?

Előzmény: bojls68 (17455)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.30 0 0 17455

Szèpen mozognak a dugattyúk. A wd 40, az csak mentőötlet volt, egy motorszervizes barátomtol( sajnos messze lakik), elotte is befogott az uj betèt! Azt sajnalom, hogy kidobtam a gyàrit, meg lehetett volna probalni azzal.... 

Előzmény: gesszti (17454)
gesszti Creative Commons License 2018.03.29 0 0 17454

Fék hidraulikus alkatrészeit csak fékfolyadékkal mossuk. Nem nagyon szabad mást oda keverni. Némelyik gépkönyv még a féktisztító sprét is tiltja. Kézzel könnyedén kell mozdulni a dugattyúknak. Ha nem bírod mozgatni őket, akkor lehet, hogy el kell gondolkodni egy karmantyú cserén.

Előzmény: bojls68 (17453)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.29 0 0 17453

 a munkahenger szèpen mozog, tiszta, a fèkbetèt laza, es minden jónak tűnik. A wd- lefujom fektisztítoval.... De nem hiszem hogy itt ez a baj....agyf...t kapok...

Előzmény: Quattroman (17452)
Quattroman Creative Commons License 2018.03.29 0 0 17452

a wd nem kellett volna a dugattyúknál, lehet hogy megdagadt tőle a karmantyú. :(

ezt a szart mindenki univerzális csodaszernek hiszi.

esetleg koszt toltál be a dugattyúval visszanyomáskor

fékbetétek könnyen járnak a nyeregben?

Előzmény: bojls68 (17451)
bojls68 Creative Commons License 2018.03.29 0 0 17451

Quattroman mester, egyszerünek tűnő,de mègis komoly problèmám adodott, szeretnem a segitsègedet kerni! Egyszerű fèkbetètcserèvel kezdődőtt, munkahengert, dugattyukat (wd40 el finoman megkentem), a menesztő csapokat szèpen eltakarítottam, a fèkolajat lecsereltem, uj fèkbetèteket (brewa  organikus)betettem, osszeraktam, felpumpaltam....es szorult. Nem tulajdonitottam nagy jelentoseget neki, majd bekopik jelszóval.. .elmentem egy 100 km es karikara,,, hazaèrve forro volt mindkèt tarcsa..... 

Mechanikailag biztos jol raktam ossze(szerintem), a fekbetèt lehet a rossz?  Milyet javasolsz?

Köszi!

Quattroman Creative Commons License 2018.03.26 0 1 17450

sértődj be, hercegnő

RunnerLider Creative Commons License 2018.03.26 0 0 17449

Jolvan legyen igazad,nincs kedvem ilyen semmi faszságokrol oldalakon keresztül irkalni. Elég is volt ebbol a forumbol nekem ennyi. Azert raktam fel a kepet, hogy mint lehetőség,ami nem 30-40 ezer,hanem meg 8 se volt de mind1,nem is lenyeg. Szeva

Előzmény: Quattroman (17446)
Krapulax66 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 17448

Van esetleg valakinek eladó bukógomba konzollal 2004 évjárathoz?

gesszti Creative Commons License 2018.03.26 0 0 17447

Mindig elcsodálkozok ezeken a burkolt lámpákon. Ezekből hogy pucoljátok ki a bogarakat?

Előzmény: RunnerLider (17441)
Quattroman Creative Commons License 2018.03.25 0 0 17446

az RP 13hoz való úgy hogy a blokkrögzítő csavarra megy direktben, ott az idomon úgy van kialakítva a nyílás. amihez farigcsálni kell a motort az nem az

szóval maradjunk annyiban hogy nem modellspecifikus

 

ez az RP04-RP08 modellhez specifikus bukógomba:

Előzmény: RunnerLider (17444)
RunnerLider Creative Commons License 2018.03.25 0 0 17445

Előzmény: RunnerLider (17444)
RunnerLider Creative Commons License 2018.03.25 0 0 17444

Igazábol az,mert a blokkot tarto csavarhoz kellene felrakni,kuldenek hozzá suru menetes csavart is a gyari helyére,csak nem volt szivem kifurni az idomot. ;)

Előzmény: Quattroman (17443)
Quattroman Creative Commons License 2018.03.25 0 0 17443

igazából nem típus specifikus mert az olyan konzollal együtt van.

Előzmény: RunnerLider (17441)
Gyuszps3 Creative Commons License 2018.03.25 0 0 17442

Köszi az infót, látom + fényed is van , gondolkodtam én is rajta,  mert bizony - bizony ezeket a motorokat sem látják sokszor  az úton .

Előzmény: RunnerLider (17441)
RunnerLider Creative Commons License 2018.03.25 0 1 17441

Szia, e-bay rol rendeltem tipus pecifikus,de sajat konzolt csinaltam hozzá,hogy ne keljen kifurni az idomot. Kb 8eft volt a kettő.

Előzmény: Gyuszps3 (17440)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!