Ha érdekel van komplett kapcsolási rajzom elvileg mindenféle 44-hez Pdf formátumban valahogy eljuttatom és ha sikerül átbogarásznod és meg is találod akkor örülök hogy segíthetek..... szóval mi legyen???
szóval nekem a kilóméteróránál lévő csatlakozóból is hiányzik már a pillanatnyi fogy mérő (szerintem) jeladó vezetéke.(alulról a második a függőleges sorban).
Meg tudja valaki mondani honnan a szöszből vesz ez jelet?
Engem érdekelne az ajánlott autó. Lehetne többet is megtudni róla? Már hosszú ideje keresek egy jó 944-est, de még nem sikerült ráakadnom az igényeimnek, és a lehetőségeimnek is megfelelőre. mail: dartman@freemail.hu
Az nem jó!!!!! Én meg nyelvizsgázgatok, meg az évvégi idiótaságokkal foglakozom az oskolákban, meg közben tárgyalok a leendő melóhelyemmel.... szóval a poros meg ott árválkodik a műhelyben és várja hogy pakoljam összefele!!!!
Volt egy olyan elképzelésem hogy megvárom az összes megrendelt árut, de nem minden szép ami fénylik, és bizony vannak dolgok amiket szerintem soha nem fogok látni.
eddig az amerikaiak basztak át a legjobban, főleg a Pelikan parts, rendeltem egy halom árut, elküldték az 1/4-dét, visszadtak 68 dollárt és elbugáztak 98 dollárt. Most drukkolok oszamának!
Szóval a helyzet az hogy újra szedem szét a kormányművet, tömítéscsere, majd a motor olajfolyásának kell az okát megvizslassam, úgyhogy szerintem 1 hétig darabokban lesz az eleje.
:)) Na, ez akor kb. olyan, mint a végbélen keresztüli pupilla műtét: ha kontaktos a targatető, nem megy a csomagtér nyitó motor, ami mellesleg a belső ventillátorral van egy biztosítékon :)
"Ugyanis ha a tetőt nem fogják hátul a fogaslécek, menetközben a szél elkezdi emelgetni (tapasztalat)"
Ez egészen tegnapig így volt. Most már nem:-)))) Egy aljas kontakthiba miatt nem működött, de most megy ahogy a nagykönyvben le van írva!! köszi, hogy rávilágítottál. Viszont szerelés közben volt egy állapot kb 2-3 óra, míg egyáltalán nem ment(egy másik KH miatt), és akkor pont kipróbáltam a csomagtér nyitót és érdekes módon akkor úgy működött mint most Nálad, tehát addig ment a moci amíg nyomtam a gombot. Miután minden KH-t megszüntettem minden ment ahogy kell.
Minden vágyam egy kisbusz a Poros mellé, és ha így folytatjátok, nem mellé lesz a busz, hanem belőle :D
Van abban valami, amit mondasz, GeZso... de azért még futok egy kört, hátha találok egy bontottat. Pl. Ákos ígért egyet, csak még biztos nem építette ki :)
Ja, és rájöttem, hogy miért van biztosan vmi gond a vezérléseddel! Ugyanis ha a tetőt nem fogják hátul a fogaslécek, menetközben a szél elkezdi emelgetni (tapasztalat). Ezért amikor bukóra nyitod menetközben majd visszacsukod, meg kell hogy álljanak a fogaslécek a rögzítő pozícióban, hogy tartsák a tetőt és ezért lehet csak álló motorral (kulcs 1-es állás) visszahúzni tökig a fogasléceket ezáltal a tetőt kiemelhetővé tenni. Különben kikapná a szél menet közben...
Sztem nézd át az elektromos bekötést illetve a Workshop Manual-ban targa részt. Nekem is az segített a finom hangoláskor.
Még egy: elektromos targatetőn fej fölött (tehát elől) középen van egy háromszög alakú (valszeg fém) elem, ami a bőrborítás alól nyúlik előre és nyomja be a tetőben lévő mikrokapcsolót alulról felfelé, ha csukva van a tető. Olyanja nincs valakinek egy felesleges? PET-ben nem találom a számát...