Keresés

Részletes keresés

Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28157

Jogos, bővítem a képaláírást, és máris helyén van a dolog :-)

Előzmény: GA0425 (28155)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28156

Igen, ezt pontosan tudjuk. Na de (még ha meg is állt minden bokorban) a napi egy-két nemzetközi vonatpár nem mérhető a külön menetrendi mezőben szereplő, rendszeres (hivatáscélú) személyforgalomhoz.

Előzmény: GA0425 (28154)
GA0425 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28155

"A pesti vonat is befut"

 

Pilisvörösvárra, ami nem értem hogy kapcsolódik a cikkhez :-)

Előzmény: GA0425 (28154)
GA0425 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28154

"Tokod most már csak egyszerű átmenőállomás. Annavölgyibánya–Sárisáp felé a hatvanas, Dorog felé a deltán a hetvenes évek eleje óta nincs személyforgalom"

 

Annavölgy felé 1976-tól nincs személyforgalom, Tokod és Dorog között még 1994 és 1996 között is járt a két nemzetközi gyors, amikhez Tokodon biztosítottak csatlakozást Esztergom felé. Ezzel szemben teherforgalom naponta van, így szerintem nem nevezhető Tokod egyszerű átmenő állomásnak...

RhB Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28153

Szerintem ez egyáltalán nem feltételes mód. Az tölthetné lenne... Ez a lehetőségre utal. Szerintem...

 

A vita további részét átengendem az IH/IHO munkatársainak...

 

Előzmény: drnyulas (28151)
mestska Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28152

:D:D:D:D

Előzmény: drnyulas (28151)
drnyulas Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28151

"2011. június 03. péntek, 18:00

Hazánk töltheti be az Európai Unió Tanácsának soros elnöki tisztségét."

 

Mivel a fenti mondatra hivatkoztok ebben a cikketekben:

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=5164:eu-a-duna-parton&catid=6:sineken&Itemid=9

még mindig kérdem:

Mi az a feltételes mód a szövegben?

(Így az Európai Unió tanácsának elnökségi periódusa végén?)

gmarc Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28150

Így van, nem szerencsés sötétben, este 10-kor botladozni a gazos peronokon... Így ha minden jól megy 20:15-re már Csíkban lesz a vonat.

Előzmény: Tastam (28148)
gmarc Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28149

A szlovéneknél nem halt még ki, 661-032 és 661-164 még élnek és dolgoznak. :)

Előzmény: Lelketlen olvasó (28145)
Tastam Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28148

 Tovább romlott a pálya, meghosszabbodott a menetidő és jó volna még elfogadható időben megérkezni a szálláshelyre..

Előzmény: jakkk (28146)
kisolasz21 Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28147

Sziasztok érdeklődnék hogy idén is lesz követő mind2 vonaton ? és lehet nézni merre vannak ? 

jakkk Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28146

idén hogyhogy ilyen hajnalok hajnalán indul a Székely gyors? eddig 7 körül volt az indulás mindig.

Lelketlen olvasó Creative Commons License 2011.06.08 0 0 28145

Az akutális számmal kapcsolatban észrevétel: A 11. oldalon horvát kennedys kép szövegével egész pontosan. A képen nem 644-es, henem 664-es szlovén gép látható, de nem is ez a lényeg. Számomra még mindig rejtély, hogy akárhányszor az Indóház keretein belül szó esik a Kennedy mozdonysorozatokról, miért kell Nohabozni orrba-szájba. Lehet, hogy ez valamelyik IH szerkesztő számára hatalmas örömöt okoz, vagy csak épp ettől lesz jobb a napja, de hatalmas baromság. A volt Jugoszlávia területén valaha futó 8 féle (ha jól számolom) EMD licenszű sorozattal egyetlen közös vonás az EMD licensz, valamint a 2061/661-es (horvátoknál és szlovéneknél már kihalt) sorozatban is 16-567 motor van, mint a Nohabokban, és ennyi. A tévesen odaírt 644-es sorozat Macosa (Spanyol) gyártású, GM-EMD licenszű sorozat. A valóban ott szereplő 664 pedig A Duro Dakovic üzem gyártmánya szintén EMD licensz. Ezekben nem 16-567 van. Tehát a Nohabnak itt semmi köze nincs a dolgokhoz, ahogy a korábbi Kennedy/EMD témát érintő anyagokban sem, ahol már elsütöttétek párszor és sajnos fogjátok is még..

Vumurt89 Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28144

Lepingálták válltól lefelé az egészet:).

Előzmény: episcopia (28142)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28143

A pályakotróját is lefestették a nohab topicban található kép alapján.

Előzmény: episcopia (28142)
episcopia Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28142

Mindent meg ehet tudni a 017-ről, csak azt nem hogy pontosan mit csináltak vele Hatvanban... Végülis miért ment le? Csak Fv festés?

alsó madárfogás Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28141

Igazad van, bocsánat. :-)

Előzmény: koller andor (28139)
v_peti Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28140

Viktor, nem kell a bevétel? Itt egy tuti adóbevételi forrás! Nem igaz, hogy nem veszed észre!!! :(

Előzmény: alsó madárfogás (28138)
koller andor Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28139

Nem is értem, miért kellett ehhez a felismeréshez ennyi idő!? :-)

Előzmény: alsó madárfogás (28138)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28138

Még mindig sokkal olcsóbb. De nem akarlak meggyőzni, hiszen téged nem kell. :-)

Előzmény: v_peti (28137)
v_peti Creative Commons License 2011.06.07 0 0 28137

Bocs, de van adó a cégautók után is. Az mekkora összeg? Na meg nincs ott a tételek között valahol vissza nem igényelhető ÁFA?

 

Előzmény: alsó madárfogás (28134)
nohabpeti Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28136

ÁÁÁ ! :)

 

22. oldal,bal alsó kép :P

 

Gyulabá for President !! :))

 

A hónap fotója :DDD

 

Sok szép emléket előhozott az a kép!

 

 

 

És nagyon jó a Búváros cikk is,gratula!Remélem,lesz még hasonló téma,illetve folytatás!

sörösgigant Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28135

Ugyan ! A legjobb korban van !...-:))))

Előzmény: RhB (28133)
alsó madárfogás Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28134

Kérlek, vonatkoztass már el magadtól egy pillanatra, ha az emberek 99,9%-a nem így gondolkodik, ahogy te.

 

Ők örülnek, ha kapnak cégautót (ha már van saját, uram bocsá' eladják, nem áll benne a pénz), hogy fizetnek utána mindent.

 

Erre mondtam, hogy szerencsétlen megoldás a bért túl-, az ilyen jellegű juttatásokat aluladóztatni. Hiszen tételezzük fel, azonos adóbevétel mellett (értsd: a cégautóba tankolnak, márkaszervizbe hordják) mégis a kevésbé élhető környezetet termtjük meg.

Előzmény: v_peti (28126)
RhB Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28133

"Legalábbis ha jók az emlékeim. :)"

 

 

Hát igen, ebben a korban... Pláne ha még a Cavintont is elfelejted bevenni...

Előzmény: _Nyuszi (28132)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28132

A virágpiac az út mellett van, tényleg a puszta közepe volt még pár éve, az elmúlt években viszont szép lakóparkok épültek a túloldalon, de ami a lényeg, hogy a dugóhatáron túl van a piac. Azért merült fel, hogy odáig járjon, mert ha valaki beállt a dugóba, azt nehezebb átültetni a metróra (azaz ha Kelenföldig bejön, ott már nem fog metróra szállni). Legalábbis ha jók az emlékeim. :)

Előzmény: sörösgigant (28112)
_Nyuszi Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28131

"Csakhogy ott a bökkenő, ha már előtte vettem saját kocsit, akkor" azt majd használja a férjuram, és legalább nem állítja át a rádiót, ülést, tükröket stb. :)

 

"Budapestre menet viszont eszembe nem jutna egyedül autóba ülni."

Van egy autód, és délre Pesten kell lenned. Kényszerrel beültetsz valakit magad mellé? :-)))

Előzmény: v_peti (28126)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28130

Az elgépeléseket meg gondolatban gyomláljátok ki a hozzászólásomból! :-)

Előzmény: Zolcsi67 (28128)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28129

Nem feltétlenül az Indóháznak kéne komplett népnevelési tevékenységet folytatni - de attól még igyekszünk.

Előzmény: mestska (28096)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.06 0 0 28128

Nme hinném, hogy kötnének rám, mint misszionáriusra biztosítást: túl nagy a benszülőttek általi felfalatás kockázata. Az a "bizonyos fotó" meg épp nem ezt támasztja alá, szerintem...de nálam is vannak kompromittáló fényképek :-))))

Előzmény: alsó madárfogás (28102)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!