Igen, ezt pontosan tudjuk. Na de (még ha meg is állt minden bokorban) a napi egy-két nemzetközi vonatpár nem mérhető a külön menetrendi mezőben szereplő, rendszeres (hivatáscélú) személyforgalomhoz.
"Tokod most már csak egyszerű átmenőállomás. AnnavölgyibányaSárisáp felé a hatvanas, Dorog felé a deltán a hetvenes évek eleje óta nincs személyforgalom"
Annavölgy felé 1976-tól nincs személyforgalom, Tokod és Dorog között még 1994 és 1996 között is járt a két nemzetközi gyors, amikhez Tokodon biztosítottak csatlakozást Esztergom felé. Ezzel szemben teherforgalom naponta van, így szerintem nem nevezhető Tokod egyszerű átmenő állomásnak...
Az akutális számmal kapcsolatban észrevétel: A 11. oldalon horvát kennedys kép szövegével egész pontosan. A képen nem 644-es, henem 664-es szlovén gép látható, de nem is ez a lényeg. Számomra még mindig rejtély, hogy akárhányszor az Indóház keretein belül szó esik a Kennedy mozdonysorozatokról, miért kell Nohabozni orrba-szájba. Lehet, hogy ez valamelyik IH szerkesztő számára hatalmas örömöt okoz, vagy csak épp ettől lesz jobb a napja, de hatalmas baromság. A volt Jugoszlávia területén valaha futó 8 féle (ha jól számolom) EMD licenszű sorozattal egyetlen közös vonás az EMD licensz, valamint a 2061/661-es (horvátoknál és szlovéneknél már kihalt) sorozatban is 16-567 motor van, mint a Nohabokban, és ennyi. A tévesen odaírt 644-es sorozat Macosa (Spanyol) gyártású, GM-EMD licenszű sorozat. A valóban ott szereplő 664 pedig A Duro Dakovic üzem gyártmánya szintén EMD licensz. Ezekben nem 16-567 van. Tehát a Nohabnak itt semmi köze nincs a dolgokhoz, ahogy a korábbi Kennedy/EMD témát érintő anyagokban sem, ahol már elsütöttétek párszor és sajnos fogjátok is még..
Kérlek, vonatkoztass már el magadtól egy pillanatra, ha az emberek 99,9%-a nem így gondolkodik, ahogy te.
Ők örülnek, ha kapnak cégautót (ha már van saját, uram bocsá' eladják, nem áll benne a pénz), hogy fizetnek utána mindent.
Erre mondtam, hogy szerencsétlen megoldás a bért túl-, az ilyen jellegű juttatásokat aluladóztatni. Hiszen tételezzük fel, azonos adóbevétel mellett (értsd: a cégautóba tankolnak, márkaszervizbe hordják) mégis a kevésbé élhető környezetet termtjük meg.
A virágpiac az út mellett van, tényleg a puszta közepe volt még pár éve, az elmúlt években viszont szép lakóparkok épültek a túloldalon, de ami a lényeg, hogy a dugóhatáron túl van a piac. Azért merült fel, hogy odáig járjon, mert ha valaki beállt a dugóba, azt nehezebb átültetni a metróra (azaz ha Kelenföldig bejön, ott már nem fog metróra szállni). Legalábbis ha jók az emlékeim. :)
"Csakhogy ott a bökkenő, ha már előtte vettem saját kocsit, akkor" azt majd használja a férjuram, és legalább nem állítja át a rádiót, ülést, tükröket stb. :)
"Budapestre menet viszont eszembe nem jutna egyedül autóba ülni."
Van egy autód, és délre Pesten kell lenned. Kényszerrel beültetsz valakit magad mellé? :-)))
Nme hinném, hogy kötnének rám, mint misszionáriusra biztosítást: túl nagy a benszülőttek általi felfalatás kockázata. Az a "bizonyos fotó" meg épp nem ezt támasztja alá, szerintem...de nálam is vannak kompromittáló fényképek :-))))