Igen, itt fogjuk kezdeni mi is (igazából a szerelők :) ), lehúzgálják a csatikat, befújják kontakttal, ugyanígy az egységnél is. A felújítottra csere 60-70K, a teljesen új 300K. Nagyon remélem, hogy csak valami kontakt hiba. Amiért izgi, hogy a régebbi új Swifteknél (2004-2005) ugyanilyen problémák voltak és ebben is ugyanaz az MK60-nevű egység dolgozik...
Több hónapig kínlódtam ezzel a problémával, hogy elsőre nem indul, második indítás pöc röf. Nekem a vezérműtengely holtpont jeladó csinálta, nemsokára újra kezdte, akkor meg a Map szenzor vezetéke volt sérült.
Ha elviszitek Chevroberto múhelyébe ő biztosan tud vele mit kezdeni és van is alkatrésze.
Kb 15 perces meló volt vele.
Elérherőségük: 1106 Budapest, Gránátos u. 4 Csarankó Róbert +36/30/952-41-56 Dömötör Tibor: +36/30/576-94-06.
Több hónapig kínlódtam ezzel a problémával, hogy elsőre nem indul, második indítás pöc röf. Nekem a vezérműtengely holtpont jeladó csinálta, nemsokára újra kezdte, akkor meg a Map szenzor vezetéke volt sérült.
Ha elviszitek Chevroberto múhelyébe ő biztosan tud vele mit kezdeni és van is alkatrésze.
Kb 15 perces meló volt vele.
Elérherőségük: 1106 Budapest, Gránátos u. 4 Csarankó Róbert +36/30/952-41-56 Dömötör Tibor: +36/30/576-94-06.
az autó fenntartása pénzbe kerül amit sokan elfelejtenek sokan el vannak varázsolódva az alkatrészárakat tekintve mert mindenből a szemetet veszik és ahhoz viszonyítanak,az említett alkatrész gyári nincs utángyártott és ahhoz képest még olcsó is német tömegmodell esetén ezt még szorozhatod 2vel 3al!
Szia,neharagudj hogy zavarlak.Érdekelne hogy mi lett a mi volt végülis az autód baja?Hogy tudtátok megoldan.Mert nekem is egy 2005-ös 1,6 combi lacettim van elég régóta 10 éve eddig nem volt semmi baja.Most ugyanezt tapasztalom az enyémen.Nézte egy két szerelő nem tudta mi a baja csak találgatak.Így elvittem a márka Chevrolett&opel kereskedésbe.Ott rárakták gépre és folytószelepház probléma van ami cserére szorúl.
Ezért lennék arra kiváncsi hogy a tiednek is az a volta baja és javítás,vagy csere után jó lett e az autód.
Amúgy jó kisautók eddig nekem jó formán semmi bajom nem volt vele 180ezer km van benne.
Sajnos úgy fest, hogy valamiért a weblapos regisztráció nem integrlódik a fórumba. Eredetileg a weblap és a fórum hostja ugyanaz volt, de pár éve a fórumot msik host szerverére költöztettük. Eddig nem volt baj a regisztrciókkal, de most az új weblapos regeket nem fogadja a fórum. Na ennyit értek az IT magyarázatokból. Próbáljk megoldani, de meg kell találni azt az egykori tagot, aki mindkettőt kreálta. Van olyan tagunk, aki üzemelteti mindkét felületet, de csak a probléma felmerülte után jött rá, hogy nem fér hozzá mindenhez.
Nem feltétlenül ABS kocka, inkább jeladó, csatlakozó, vagy kábel..
Nekem kellett cserélnem hátsó agyat komplett, mert odalett a csapágy.
ABS hiba lett belőle, de csak 1 idő után.
Aztán cseréltük az agyat garanciába.
Aztán megint ABS hiba lett belőle.
Addig variáltam a kábelekkel (tettem így, úgy, csavartam rajta, lehúztam a csatit, visszadugtam.), míg megszűnt a probléma. Ez most már 2 hónapja volt.
Kerestem hozzá csak a középső csatlakozótól a kerékig vezető kábelt csatlakozóval - kicserélem mindkettőt, biztos, ami ziher - de olyan nincs, nem is rendelhető, és ráadásul 12e ft lenne, ha lenne.
Kétféle hengerfej és tömítés volt a motorhoz, Rick4 többet tud róla mondani, nem csereszabatosak. Hát igen, vissza kell vinned, ha ismét túlmelegedett a motor, akkor megint sérülhetett a hengerfej, lehet síkolni, szelepeket ellenőrizni....
Azt. Vagy nem síkolták fel, vagy rossz a tömítés (konkrétan nem belevalót tettek bele), vagy rosszul rakták bele. A hiba, amiért oda vitted, még fennáll.
Új tag vagyok. A problémám megoldására szeretnék javaslatokat, tapasztalatokat gyűjteni, mert teljesen el vagyok keseredve.
2004. novemberében vásárolt Lacetti 1.6 kombi 218 000 km-rel. A 13 évből 9 éven át évi 20-22000 km- t futott, a másik négy évben évi 7-8000 km-t. (Ekkor céges autót hajtottam.)
Augusztus végén minden indításnál iszonyú füstöt engedett magából. Elvittem egy, ma márkafüggetlen, korábban Chevrolet-val foglalkozó szervizbe, ahol az esedékes olajcsere mellett kértem a hiba elhárítását.
Az olajcserét elvégezték, de a hiba okáról fogalmuk sem volt. Két nap múlva ugyanúgy füstölt. Ekkor elvittem az Autóklub műhelyébe, ahol korábban többször járt az autó. Eddig innen vannak a legjobb tapasztalataim.
Itt a diagnózis: hengerfejes. 3 hét javítás után átvettem az autót, majd másnap kb. 90 km-nyi autózás után felforrt a hűtővíz. Visszavittem. A hűtőfolyadék valahova eltűnik, csöpögés nyomai nem látszanak az autó alatt. Ők a vízpumpára gyanakodtak. Majd találtak egy csövet, ahonnan a szivárgást észlelték.
"Megjavították' az autót, s fizetnem sem kellett ezúttal érte. Majd - s ez a legfrissebb - tegnap, 300 km-nyi autózás után hazaérve, épp a kapuhoz érve ismét felment a hőfok, kb. 4 liter vizet kellett utánaöntenem.
Eddig már 220 000 Ft-om bánja, az autó pedig áll az udvaron.
Tapasztalt-e már valaki hasonlót? Akkor mi volt a kiváltó ok, mi okozta a problémát? Mi lett a megoldás?
Hogyan segítsem a szerelők munkáját, hogy ne csak "kísérletezzenek", hanem végre meg tudják javítani a kocsit?