Kint vagyok osztrákba nincs nálam multiméter sajnos.
Ma már csak bikázással indult be, majd 2 liter desztillált víz ment az aksiba, hogy elfedje a cellákat, itt volt a baj, hogy teljesen kiszáradt. Mentem vele vagy 50km-t, de leállítás után 20 perccel már nem indult be. Szóval holnap aksi csere.
Hány A/h-s kell bele? (nekem a mostaniról le van kopva)
Itt csak Boscht találtam és az érdekelne még, hogy mi a különbség az S3,S4,S5 jelzésű Bosch aksikban az árukon kívül? :)
Elkezdet remegni az autóm :( Menet közben remeg és csak akkor szűnik meg, ha leveszem a lábam a gázról, vagy motorfékkel gurulok.. Ha üresbe rakom menet közben akkor is abba hagyja a remegést... Ugrál a váltókar rendesen :( Motor üresben szépen jár, leállításnál nem koppan, semmi kuplung hang... Szerelő szerint balos belső féltengelycsukló.... Nagyon remélem hogy az lesz csak a baja...
Az 1,9 pd tulajoktól kérdezném láttatok már olyan Pd hengerfejet aminél az olajtér volt megrepedve a kipuff csonk felé. Tehát minden nagyobb hőterhelésnél olaj kerül a kipuff csonkba és az 1-es 4-es hengernél kinyomja.
Szia! Kérjél meg valakit hogy segítsen és egy digit multiméterrel mérjél rá üresen is az aksidra meg nézzed indítás közben is. Ha 10 V alá is leesik a feszültsége akkor kuka.
Nincs egy akksi töltöd ha ráteszed láthatod hogy vesz-e fel áramot.(ha nem gondozásmentes aksi)
Az alany A4 B6 1,9 PD AVF, és ma reggel első indításnál úgy indult, mintha nagyon durván le lenne merülve az akku, majd másodjára nehezen de beindult, a km számláló, dátum, óra, megtehető kilométer mind 0-án állt, kidobta még a BREMSE hibajelet és világított az ESP lámpa is. Kerültem vele egy kört, hogy töltődjön az aksi, menetközben az ESP lámpa jele is elaludt. Leállítás után simán indult mindenféle hiba nélkül. Most várom, hogy holnap reggelre mit ad elő vajon, holnap hosszabb útra megyek vele és remélem visszatölti az aksit normálisan. Eddig mindig pöc-röfre indult mostmeg aig akart beindulni! :)
A kérdésem, hogy kezdjem el nézegetni az aksikat vagy esetleg ezek a hibákat más is okozhatja?
köszi a segítőkészséged, de hirtelen kellett a cucc így már megvettem, sőt ma kész is lesz. de lassan jön a vezérlés cserém, akkor úgyis jobban utána járok az áraknak.
Tudok!! Nézd ki bárdinál , vagy Unixnál , lángnál.. Keresd ki a cikkszámokat, mert be vagyok havazva , ha megvannak írd be ide , vagy üzenetbe elküldöd és mondok rá árakat..
Köszi ezt ki lehet kötni? És ha kikötik akkor nem szivat többet ?:) mert ez egy rémálom...volt h autpályán jövök 130 al és 1/10 mp -re leállt a kocsi azaz torpant...és akkor is azt a relé kapcsolást hallottam...lehet nem érzékelte az immo a kulcsot és lekapcsolta a motort?
Egy kis segítségre lenne szükségem. Lassan 2 éve vagyok egy szuper kis Audi A4 B5 1.8T tulaja, 1997 évjárat. Már megvételkor is voltak gondok indításkor az immobiliserral mert néha nem olvasta a kulcsot. Bedugtam, de villogott az immo jel (ilyenkor nem indul).
Azóta is elvagyok vele néha 5-6 próbálkozás de megy. Szerelő akihez járok nem tudta megcsinálni...no komment....
VISZONT tegnap egyszer csak menet közben leállt a kocsi. Félreálltam, beindítom, ismét leáll. Szerintem ez is az immohoz kötkehő issue mert hallani egy kis relét ahogy lekapcsol és utána be sem indul a kocsi csak indítózik.
10 percre rá, autó kinyit ,bezár, kinyit...indul és megy tovább boldogan. Unom már ezt és nem akarok bajba kerülni autópályán stb...
Nem tud valaki megoldást? Embert aki ért hozzá és megcsinálná? Természetesen megfizetem a munka árát, de ez így nem maradhat.
tud valaki megoldást arra,hogy ( Audi A4 b5 avant) hátul az utolsó kipufogó dobnál a hővédő lemez csörömpöl,már minden csavar alá alátét lett rakva, ennek ellenére tovább csinálja,de csak rossz utakon!
Ötlete valakinek?
illetve nem tudom,hogy motor függő e de nekem az 1.6 benzinesem van és ha minden igaz a féltengelynél ahol a kerékhez csatlakozik ott a csapágy van tönkre,ez ennél az autónál aggyal együtt van,illetve ki milyen márkát javasol??
Sziasztok . Tudna valaki segíteni ???? Audi A4 1,9 PDTDI . Hengerfej felújítás után menet közben szépen megy az autó , mikor megállok és alapjáraton ketyeg tovább akkor bizonyos időközönként ledadog a motor , van valakinek valami véleménye mitől lehet ez lehet akár diesel filter probléma ? Vagy porlasztó beállítás ??? Megállni nem áll meg az motor csak ugrál az alapjárat .....és indításkor mikor még hideg elég nehezen indul jó 4, 5 másodpercet kell indítózni mire elindul . Mintha vissza eresztené az üzemanyagot
Tegnap meg ma összesen lenyomtam 1550 km-ert München Budapest útvonalon.. 5 személlyel csomagokkal full megpakolva.. Végig 140-180 között , 6.5 re jött ki a fogyi :)) Szerintem baromi jó.... De öröm az ürömben, kint egy parkolóban mire visszaértünk a bemutatóról, jól meghúzták a kocsim oldalát :( Nem kicsit voltam ideges....
szerintetek mi lehet a gond?ha gond egyáltalán...hogy kicsi kattogást hallok a motortérből...hogy ez normális vagy valami gond lehet....csináltam videót csak nemtudom feltenni