Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kerkyra Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1881

72-es  74-es   80-ast tegyél  bele...   Figyelj a magasságára, mert  beleérhet a mocitetőbe...   

Előzmény: zsadi85 (1880)
zsadi85 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1880

Kint vagyok osztrákba nincs nálam multiméter sajnos.

Ma már csak bikázással indult be, majd 2 liter desztillált víz ment az aksiba, hogy elfedje a cellákat, itt volt a baj, hogy teljesen kiszáradt. Mentem vele vagy 50km-t, de leállítás után 20 perccel már nem indult be. Szóval holnap aksi csere.

Hány A/h-s kell bele? (nekem a mostaniról le van kopva)

Itt csak Boscht találtam és az érdekelne még, hogy mi a különbség az S3,S4,S5 jelzésű Bosch aksikban az árukon kívül? :)

Előzmény: laci_85 (1876)
kerkyra Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1879

Elkezdet  remegni az autóm  :(   Menet  közben  remeg  és  csak akkor  szűnik meg, ha  leveszem a lábam a gázról, vagy  motorfékkel  gurulok.. Ha  üresbe  rakom menet közben   akkor  is  abba hagyja  a remegést...  Ugrál a váltókar  rendesen  :(   Motor   üresben   szépen jár,  leállításnál  nem koppan, semmi  kuplung  hang...   Szerelő  szerint   balos  belső féltengelycsukló....   Nagyon  remélem    hogy  az  lesz  csak a baja...  

BeeTm Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1878

Köszi a linket,viszont volna még egy kérdésem a nagyérdemű felé:

 

Eldugult a klímakondenzvíz-elvezető pipa az utastér lábterében,amit nagy nehezen ki is vettem,viszont most nem tudom visszarakni :-)

 

Hogy a legkönnyebb visszarakni,van valakinek ebben tapasztalata?

A klímadobozt fel lehet lazítani,hogy kényelmesen aláférjen?

 

Köszönet!

 

 

t!

Előzmény: kerkyra (1873)
laci_85 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1877

Szaisztok!

 

Az 1,9 pd tulajoktól kérdezném láttatok már olyan Pd hengerfejet aminél az olajtér volt megrepedve a kipuff csonk felé. Tehát minden nagyobb hőterhelésnél olaj kerül a kipuff csonkba és az 1-es 4-es hengernél kinyomja.

Szopás új hengerfej vagy ezt kucigolni?

laci_85 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1876

Szia! Kérjél meg valakit hogy segítsen és egy digit multiméterrel mérjél rá üresen is az aksidra meg nézzed indítás közben is. Ha 10 V alá is leesik a feszültsége akkor kuka.

Nincs egy akksi töltöd ha ráteszed láthatod hogy vesz-e fel áramot.(ha nem gondozásmentes aksi)

Előzmény: zsadi85 (1875)
zsadi85 Creative Commons License 2014.08.12 0 0 1875

Sziasztok!

 

Segítségeteket kérném!

Az alany A4 B6 1,9 PD AVF, és ma reggel első indításnál úgy indult, mintha nagyon durván le lenne merülve az akku, majd másodjára nehezen de beindult, a km számláló, dátum, óra, megtehető kilométer mind 0-án állt, kidobta még a BREMSE hibajelet és világított az ESP lámpa is. Kerültem vele egy kört, hogy töltődjön az aksi, menetközben az ESP lámpa jele is elaludt. Leállítás után simán indult mindenféle hiba nélkül. Most várom, hogy holnap reggelre mit ad elő vajon, holnap hosszabb útra megyek vele és remélem visszatölti az aksit normálisan. Eddig mindig pöc-röfre indult mostmeg aig akart beindulni! :)

A kérdésem, hogy kezdjem el nézegetni az aksikat vagy esetleg ezek a hibákat más is okozhatja?

Milyen A/h-s való ehhez a motorhoz?

Tomesz87 Creative Commons License 2014.08.08 0 0 1874

köszi a segítőkészséged, de hirtelen kellett a cucc így már megvettem, sőt ma kész is lesz. de lassan jön a vezérlés cserém, akkor úgyis jobban utána járok az áraknak.

Előzmény: kerkyra (1871)
kerkyra Creative Commons License 2014.08.08 0 0 1873
Előzmény: BeeTm (1872)
BeeTm Creative Commons License 2014.08.08 0 0 1872

Sziasztok!

 

Audi A4 (B5) 1997-es avanthoz keresek világos szürke színű tetőkárpitot,ami viszonylag tiszta és nem kezdett leválni a kárpit.

 

Köszönet!

kerkyra Creative Commons License 2014.08.06 0 0 1871

Tudok!!  Nézd  ki    bárdinál , vagy  Unixnál ,  lángnál..  Keresd  ki a cikkszámokat, mert      be vagyok  havazva  , ha  megvannak   írd  be  ide  , vagy  üzenetbe  elküldöd  és  mondok  rá  árakat.. 

Előzmény: Tomesz87 (1870)
Tomesz87 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 1870

kerkyra!

mintha régebben olvastam volna, hogy tudsz alkatrészt beszerezni.

Az A4-em jobb első futóműve kicsit megdöglött. 2db alsó és db 2 felső lengőkart igényel a drága. tudsz esetleg árat hozzá?

Törölt nick Creative Commons License 2014.08.05 0 0 1869

Sziasztok!

 

Lehet, sokan röhögnek majd, de tudna valaki segíteni, hogyan tudom váltani a műszerfalon az üzemanyag fogyasztást,stb.

jelenleg  a még megtehető km-t mutatja.

Az ablaktörlő kar végén nekem nincs kapcsoló, de akkor hol lehet léptetni?

 

Tamás

mica-r Creative Commons License 2014.08.05 0 0 1868

Menet közben nem funkcionál az immo, csak indításkor nézi a kulcsot. Meg kell nézni mi a baja az elektromos rendszernek.

Előzmény: dirtboy86 (1862)
OWL2 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 1867

Ki lehet iktatni, de azért annyira nem egyszerű, érdemes szakival végeztetni, mert a " agyát " némileg korrigálni kell.

Előzmény: dirtboy86 (1862)
kerkyra Creative Commons License 2014.08.03 0 0 1866

azzaladár Creative Commons License 2014.08.03 0 0 1865

Audi a4 B5 1998 as hátsó hablaktörlő motor szaggat,akadozik,hogy lehet orvosolni ezt a hibát?

A4 audista Creative Commons License 2014.08.02 0 0 1864

Audi symphony II fejegység eladó kóddal és kezelési útmutatóval(német)

30/616-7835

kerkyra Creative Commons License 2014.08.01 0 0 1863

Jó olaj, csak  drágállom.... 

Előzmény: azzaladár (1859)
dirtboy86 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 1862

Köszi ezt ki lehet kötni? És ha kikötik akkor nem szivat többet ?:) mert ez egy rémálom...volt h autpályán jövök 130 al és 1/10 mp -re leállt a kocsi azaz torpant...és akkor is azt a relé kapcsolást hallottam...lehet nem érzékelte az immo a kulcsot és lekapcsolta a motort?

Előzmény: OWL2 (1861)
OWL2 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 1861

Nekem ugyan ez a járgányom van, én kiköttettem az imo-t , mert sok gond volt vele.

Ha dél magyar országon laksz, Hódmezővásárhelyen tudok egy szakit.

Előzmény: dirtboy86 (1860)
dirtboy86 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 1860

Sziasztok!

 

Egy kis segítségre lenne szükségem. Lassan 2 éve vagyok egy szuper kis Audi A4 B5 1.8T tulaja, 1997 évjárat. Már megvételkor is voltak gondok indításkor az immobiliserral mert néha nem olvasta a kulcsot. Bedugtam, de villogott az immo jel (ilyenkor nem indul).

 

Azóta is elvagyok vele néha 5-6 próbálkozás de megy. Szerelő akihez járok nem tudta megcsinálni...no komment....

 

VISZONT tegnap egyszer csak menet közben leállt a kocsi. Félreálltam, beindítom, ismét leáll. Szerintem ez is az immohoz kötkehő issue mert hallani egy kis relét ahogy lekapcsol és utána be sem indul a kocsi csak indítózik.

 

10 percre rá, autó kinyit ,bezár, kinyit...indul és megy tovább boldogan. Unom már ezt és nem akarok bajba kerülni autópályán stb...

 

Nem tud valaki megoldást? Embert aki ért hozzá és megcsinálná? Természetesen megfizetem a munka árát, de ez így nem maradhat. 

 

 

Előre is köszi a segítséget.

 

üdv

Balázs

azzaladár Creative Commons License 2014.07.29 0 0 1859
kerkyra Creative Commons License 2014.07.28 0 0 1858
Előzmény: azzaladár (1857)
azzaladár Creative Commons License 2014.07.28 0 0 1857

tud valaki megoldást arra,hogy ( Audi A4 b5 avant) hátul az utolsó kipufogó dobnál a hővédő lemez csörömpöl,már minden csavar alá alátét lett rakva, ennek ellenére tovább csinálja,de csak rossz utakon!

Ötlete valakinek?

illetve nem tudom,hogy motor függő e de nekem az 1.6 benzinesem van és ha minden igaz a féltengelynél ahol a kerékhez csatlakozik ott a csapágy van tönkre,ez ennél az autónál aggyal együtt van,illetve ki milyen márkát javasol??

válaszát mindenkinek köszönöm!

kisgyerek 1 Creative Commons License 2014.07.27 0 0 1856

Sziasztok . Tudna valaki segíteni ???? Audi A4 1,9 PDTDI . Hengerfej felújítás után menet közben szépen megy az autó , mikor megállok és alapjáraton ketyeg tovább akkor bizonyos időközönként ledadog a motor , van valakinek valami véleménye mitől lehet ez lehet akár diesel filter probléma ?  Vagy porlasztó beállítás ??? Megállni nem áll meg az motor  csak ugrál az alapjárat .....és indításkor  mikor még hideg elég nehezen indul jó 4, 5 másodpercet kell indítózni mire elindul . Mintha vissza eresztené az üzemanyagot 

 

rage. Creative Commons License 2014.07.26 0 0 1855

Sziasztok. Vásároltam egy A4-es b7 2006-ot 20. Tdi.

Az a gondom ,hogy nem mukodik a belso vilagitasom abszolut.

Se elol se hatul es ajtó nyitásra sem.

Valami 00532-es hibat neztem ami akku hibára is utal.

a biztitáblában levo biztositekok jok.

 

OWL2 Creative Commons License 2014.07.21 0 0 1854

Hát igen,... sajnos nagy az isten állatkertje, és sajnos alacsony a kerítés!

 

 

Előzmény: kerkyra (1853)
kerkyra Creative Commons License 2014.07.20 0 0 1853

Tegnap  meg  ma    összesen lenyomtam  1550 km-ert  München Budapest  útvonalon..  5 személlyel  csomagokkal  full megpakolva..  Végig  140-180 között   , 6.5 re  jött ki a fogyi  :))  Szerintem baromi  jó....  De  öröm az ürömben, kint   egy parkolóban  mire  visszaértünk a bemutatóról, jól  meghúzták a kocsim oldalát  :(   Nem kicsit  voltam ideges.... 

Tinus92 Creative Commons License 2014.07.19 0 0 1852

1995 ös b5 1.6 os 

szerintetek mi lehet a gond?ha gond egyáltalán...hogy kicsi kattogást hallok a motortérből...hogy ez normális vagy valami gond lehet....csináltam videót csak nemtudom feltenni

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!