Na hát ebben igazad van!! Miért nem részleteztem Baján hogy mi a problémám. Nos röviden felvázolnám: a vezérlés, nem összejelölés szerinti összeszereléséből adódóan a főtengely leverte a röpsúlyokat a helyéről , úgy hogy a fogaskerék röpsúlytartó fülei letörtek, és emiatt kell az egész fogaskereket kicserélni.
Nini - ha Lévay úr előfordul itt is, akkor hamarosan a Mekkgájver társulatban is felbukkan!!!
Az olajbelöttyintést próbáltam már a kezdet kezdetén - rá se bagózott. Össze kéne már hoznom egy perselykihúzót... Az kopottnak minősül, ha üzemmelegen is át tudom tekerni mikor visszacsúsztatom a dekompresszorkart? (és nem vagyok egy svarcenegger...szipp-szipp.)
Kompresszióhiányos diesel motort ne hidegindítóval próbáld indítani,hanem egy kis motorolaj a hengerbe. Ez egy rövid időre megszünteti a tömítetlenséget,és azonnal indul nem rúg vissza mint a hidegindító..... Gyakori használat esetén viszont elkerülhetetlen a javítás. Bemelegedve viszont nekünk minden segédanyag nélkül azonnal indul. Keress még egyszerűbb hibát is!! Vagy már tényleg nagyon kopott a motor??!!
Sziasztok, én tegnap úgy írtam, hogy talán ma délben lesz rá válasz - erre hogy felpörgött a fordulat...nem néztem vissza ide.
Csabi, szerinted is végzetesen kopott az a diesel, amelyik hidegen még csak-csak elindul spray segítségével, de melegen se gyújt egyet se - dezodorra viszont visszavág?
nem kell ettől rinyálni! ha szeded szét a vezérlést akkor ha nincs gyárilag őszejelölve akkor pontozd meg a fogaskerekeket és ugyanoda vissza tudod tenni,a többi dolog adja magát forditva úgy sem tudod összerakni
Azt hiszem régebben a gyüjtős fórumon Csabi küldött szivesen eredeti robbantott képeket a motorról.De talán még valahová fel is lett töltve,hogy akinek kell leszedheti.
Dehogy haragszom, és nem vagy se öreg, és végképp nem buta!!!!
Előre is köszönet a mérésekért, és a fogaskerék után való járásod miatt!! Így ismeretek nélkül nem merek hozzáfogni, mert félek hogy valamit elQrok, pedig lehet hogy vmi eccerű metódusa van.
Dutrancs! Nincs véletlenül MIA/MIB vezérlésről vmi robbantott ábrád?
Aranyos a "kiffiú" (az én törpikém megfogalmazása szerint). Látod Doktorúr, az ember sose tudja mikor tesz olyat, ami a másikban sokáig tartó jóélmény... Ezért igyexem pozitívan állni amihez csak tudok. Nagyon megéri.
Az ötszázados cucc akkor se rendfokozat, úgyhogy ne sajnáld hogy nem neveztelek ki sublernek anno... :-))
Igen, amikor felpörgettük, akkor tudta hogy ő négyütemű motor - csak fordulatcsökkenéskor, meg szintentartáskor - persze terheletlenül...
A gazdija is elég rokonszenves hozzáállású figura volt, pölö mikor nem volt miből hangtompítót építenie, két MTZ lámpabúrát összefordított, védőgáz meg festék,és mindenki csodálta, hogy milyen egyedi szép tervezésű a kipufogó. Mekk.