Szoval új fötengely, csapágyak, polirozott hajtokarok grammra egyforma, kovácsolt alú nitros-dugok Usábol... Amugy minden új össz tömités vizpumpa, oil pump, láncok vezetök minden szar vadi uj... Rakat pénz és most Rábán Sayborral 10,6 /201m/ illetve 16,6 /402m/ volt :) Majdnem bebujtam az aszfalt alá olyan szar. Itt a példa, hogy lehet sok pénzböl szart csinálni :)))) Szoval elbaxtuk majd jön a csiga...
A 25i-m 13 körül evett büntetve! Országut 8-9 persze normálisan, a Hringen 25 körül kajált :) Az iX a Rábán Fish Partyn 19 volt :)
Ez a motorom S14, szoval 4 hengeres és M10 az alapja, söt a csapágyak megeggyeznek :)
Gyárilag 192Le volt most 150-nél nem több... Elbaxtuk a dugó rendelést és nagyon kicsi a sürités, olyan igazi turbos sürités szoval majd jön a csiga de késöbb...
Szoval nagyon gyenge és ezért zabál rengeteget...
Egyébként szerintem egy M20B25 sok helyzetben kevesebbet kajál mint egy M10B18, meg az M20 egy picit korszerübb van már Motronic :) Töb az alkatrész, több a lehetöség. Bár én az M20-az eladtam és vettem az S14-et bár egyelörre jol mexoptam vele...
Etvagy... Nekem sokan mondtak anno, hogy vegyek batran huszast, annyit eszik, mint a 18i, alig van kulonbseg. Haaat, szerintem meg nalam joval tobbet enne. Az engem nem izgat, hogy kevesbe kell porgetni ahhoz, hogy menjen. Melegen annak is kitolnam a szemet, mert ugy finom autozni. :-) A 18i-vel pedig 10,5 fole nem birtam rugni es inkabb a 9,5-10 az atlag.
Amugy egyetlen alkalom van amikor nem banom, hogy nem 25i-t vettem es az a tankolas. De asszem tavasznal tovabb nem birom ki, kell nekem is 1-2 ev amig korbeautozom a nepet aztan atmegyek majd nyugisba. Ha meg keves lesz a 25i, akkor lesz 27i, ha meg az is, akkor a ruppy fele megoldasnak kell kovetkeznie :-)
1 Patre E36, Coupe 2 gizi E34, Sedan 3 al E30, Sedan 4 Coroner E30, Sedan 5 MySQL E30, Sedan 6 marcsello E36, Coupe 7 akos51 E30, Sedan 8 Brain E21, Coupe 9 Tomi320i E30, Sedan 10 Zsooo E30, Sedan 11 vd E30, M Power 12 Carcass E30, Sedan 13 Sabc E28, Sedan 14 deltaforce E10, Coupe 15 FullGAS E21, Coupe 16 krissz78 E30, Sedan 17 joczy E30, Sedan 18 Drakula E21, Coupe 19 Ukrán E39, Sedan 20 bakoka_5er E30, Coupe 21 Hobo E39, Touring 22 E30, Sedan 23 A-papamaci E34, Sedan 24 Kevin E36, M Power 25 TamásE36 E36, Sedan 26 tec E28, Sedan 27 E28, M Power 28 Bimmer (suxxa) E36, Coupe 29 Gizmo E36, Coupe 30 318i kat E30, Sedan 31 ESI E30, M Power 32 csiga E34, Touring 33 RobiX E30, Touring 34 Mike E34, Touring 35 haasz1 E32, Sedan 36 DZSANA E30, Sedan 37 tocsa_e34 E34, Sedan 38 316is, delfin-IS E46, Sedan 39 E36, M Power 40 Matlac E30, Sedan 41 Gery E39, Sedan 42 JB_ E30, Coupe 43 Szkátó E30, Coupe 44 steetfight E36, Coupe 45 pet e12 E12, Sedan 46 L-Gee E30, Sedan 47 E30, Sedan 48 Norbi E36, Touring 49 ROOKIE(coupe) E36, Coupe
nem 535iA-ból van az egyik?? azért nem ugrottam rá még a múlt héten, ha tudom hogy 530-ból van...persze csak mert nem tudtam akkor még, h az én autóm gyárilag sperres :))))
csiga,
ilyen hosszút sperrben nem tudom, lehet-e találni...