Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47790

15 éve nekem is volt ilyen hibám.

Nem az ülés alatt valami csatlakozó kontakt hiba okozta? 

Övfeszítő? 

 

Előzmény: Matrix2006 (47789)
Matrix2006 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47789

Sziasztok! Az alább problémába szeretnék tanácsot kérni Tőletek.

Az utóbbi időben menet közben kigyullad az ABS hiba lámpa. A dolog érdekessége, hogy indításkor rendben lefut a rendszerteszt, a lámpa kialszik. Bármilyen hepe-hupás az út egyenes menetben nincs probléma. A hiba csak balra kormányzott keréknél jön ki. Nem tudom, hogy összefüggésben van-e vele, de volt egy bal oladli torony csapágy cserém, nem tudom nem sérült-e meg vmi, mert röviddel utána jeltkezett (bár ha áramkör hiba volna, akkor a tesztkor nem alpudan el a lámpa). A másik éredkesség, hogy van amikor egész nap semmi probléma és nap végén jön elő. Mi okozhat ilyet??

jimmyTdt Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47788

Sziasztok! Hátha vki tud segíteni. 

Édesapámnak van egy 97-es 406 sv 2.0 16v -je. Kormányműből folyik az olaj. Az unixnal kerdeztem , ott nem rendelhető :( a kovacsauto webshopban 66.000ft. Esetleg vki tud bontottat? Vagy olyan bontót, ahol kereshetnék? Pest vagy zala megye, vagy a kettő közt. Köszönjük

Tibcsi37 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47787

igen

Előzmény: nubira73 (47786)
nubira73 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47786

sziasztok!

406 110 le hdi az egr vezérlőt fel lehet cserélni a turbó vezérlővel ? úgy néz ki a turbó vezérlő rosszalkodik.

nubira73 Creative Commons License 2016.05.28 0 0 47785

sziasztok!

406 110 le hdi az egr vezérlőt fel lehet cserélni a turbó vezérlővel ? úgy néz ki a turbó vezérlő szarakszik.

ábrus Creative Commons License 2016.05.27 0 0 47784

Nekem mikor még 90(?) Le-s volt akkor sem nagyon történt semmi ha elkezdtem felengedni a gázpedált, gyakorlatilag a "Ez HDI? Na és hogy megy?" kérdésre a "sz&rul, vagy a sehogy" volt válasz.

120-tól 170-ig gyakorlatilag megállt az idő, annyira lassan történtek dolgok és gyanítottam hogy ez nem teljesen ilyen lehetett gyárilag.

Miután a szívósorból ki lett vésve a belekövült korom (a szívócsatornák átmérőjének kb. fele volt meg) jelentős javulás következett be és már egész tűrhetően mozgott a gép. (látható füst még így sem volt)

Ezután bekerült a cooler és voltam Jenánál, onnantól számít menetteljesítményileg mai értelemben is normálisan használhatónak az autó, viszont azóta látható fekete felhő van mögötte ha nyomom neki.(bár nem olyan hogy nem lehet látni mögötte, de megfordult már a fejemben hogy lehet egy kicsit kéne visszavenni belőle)

 

 

Előzmény: Kornél 2 (47783)
Kornél 2 Creative Commons License 2016.05.26 0 0 47783

Ez a jelenség számomra is nagyon ismerős ám! :-).

Sajnos ezt (már ha nálad is tényleg ugyanaz a helyzet) valószinüleg csak a chip tuning változtatja meg. Amenyiben egyébként nincs hiba az autóban más nem segíthet.

Én úgy vélem ezt a mérnökök a környezetvédelemi előírások végett intézték így. Ezek az autók normál esetben egy pamacs kormot sem eregetnek magukból,márpedig amire Te vágysz ( na meg én ) az bizony ezzel jár. Lásd a hasonló vagy még fiatalabb évjáratú egyéb dízeleket ( mondjuk a NépAutóját).

Egy kicsit megnyugodtam azért hogy nem vagyok egyedül ezzel a dologgal :-)

Előzmény: liili (47767)
bananatree Creative Commons License 2016.05.26 0 0 47782

Coupe 2.2HDI-hez keresek alsó motortakaró műanyagokat, és a ködlámpa alatti háromszögeket is.

Szürke (ezüst) színben tank-fedelet is keresek (nem a csavaros sapkát, hanem a külső négyszögletű fedelet.

 

esetleg első lökhárító, és hátsó kipufogódob is érdekelne...

 

GeRisZ110 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 47781

2015 januárba vettem. A 3. porlasztómat javítattam,mert engedett,a jobb oldali féltengelynek kicsit van már hangja,csere lesz. 1x a hosszbordás szíj görgő adta meg magát + csapágyas volt a szervószivattyú - CSERE. Más problémám nem nagyon volt vele,a kopó alkatrészeket nem írom le. Ja meg az olajteknőt kellet cserélnem,mert patkázva volt,és elrepedt. Az igaz hogy ha alánézek,akkor azt látom hogy a túrbóm kicsit taknyos,de semmi gond vele.A motor biztosan jó,mert kartergáz is alig van. Az adagolóm Bosch. Szóval a motorhoz nem nagyon nyúltam,de nem is szeretnék. Hűséges kismacskák ezek,persze ha tényleg odafigyelnek rá,sokadik kocsim nekem is,de eddig ez a legjobb. Ja és szigorúan 10.000 Km-ként cserélem az olajat (10W-40) 5  litert szoktam venni,ebből 4,25 megy bele,és a maradékkal kitartok a következő cseréig. Egy kicsit a kormányművem csepeg,2 havonta 0,5 decit elfolyat. :) De majd orvosolva lesz az is ;)

 

Egy szó mint száz. IMÁDOM :)

Előzmény: Hobbi-Fotós (47780)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.05.25 0 0 47780

478.000 Km?

Ez nem semmi.

 

A motorjával milyen problémáid voltak?

 

Nekem 4-5 éve az adagolómat szabályozták be. Meg alul csepegett a gázolaj belőle. (Tömítéscsere.)

Kuplungom még az eredeti.

3 hónapja volt hátsó kipufogódob cserém először.

A szokásos kopóalkatrészeket nem is mondom.

 

Egyébként imádom. 2 éves korában vettem. Nagyom megszerettem. Ilyen megbízható autóm még nem volt. (Ez az 6. autóm.)

 

Előzmény: GeRisZ110 (47779)
GeRisZ110 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 47779

Nekem is ezt csinálja,főleg hidegbe. A gyertyák kb 4 hónaposak. (TOPRAN)

1.9 TD (XUD9TE) 1996 - 478.000 Km

Előzmény: Hobbi-Fotós (47775)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.05.25 0 0 47778

Szia!

 

A hétvégén meglesem.

A pumpa ott van elölről nézve bal oldalon.

 

Köszönöm. Majd beszámolok.

Előzmény: ybt1100 (47777)
ybt1100 Creative Commons License 2016.05.25 0 0 47777

Szia!

Sok éve 405 D ezt csinálta. Szintén hiába cseréltem a gyertyákat. Az adagolónál volt egy kézi ü.a. pumpa, amit megnyomkodva simán indult több napi állás után is. Éppen a pumpa, és a tank felől érkező cső találkozásánál volt tökéletlen a tömítés, emiatt levegősödött. Nem volt egyszerű megtalálni, mert árulkodó olajfolt nem volt, de levegő mégis bejutott. Szintén 340 ekm-nél tartott, persze ettől lehet egész más. Sok sikert!

Előzmény: Hobbi-Fotós (47775)
laci_4 Creative Commons License 2016.05.24 0 0 47776

Szerintem érdemes rászánni azt a kis időt és visszaolvasni itt a fórumban, hogy milyen típushibák vannak és leszűrni, hogy mire kell figyelni. Talán volt nem is rég hasonló kérdés.

Mint pl. a stabil nem ingadozó alapjárat...(nyilván 1000 alatt). Menet közben rángat-e, gázadáskor v elvételkor. Klíma üzemeltetésekor melegszik-e a kulcs és hasonlók. 

De nem szabad elfelejteni, hogy használt autó, lesznek hibái, mint a belső keringető ajtó lógása 90%-os valószínűséggel...

Jó olvasgatást és vásárlást. 

Szerintem a 406-osok jó autók, jó ár-érték aránnyal. 

 

üdv:

2002-1.8_6FZ

Előzmény: János Szkok (47774)
Hobbi-Fotós Creative Commons License 2016.05.24 0 0 47775

Sziasztok!

 

Idén lesz 20 éves a 2,1 lit.  406 SVDT-m. (Motor: XUD11BTE P8C) 340 000 km.

 

Napi első induláskor kicsit csattog, remeg kb. 20 mp-ig, aztán ok.

Később már rendesen, remegés nélkül indul.

 

Másnap reggel ismét remeg, füstöl.

Izzító gyertyák újak.

 

Van itt valaki, aki járt már így, és rájött az okára? Köszönöm.

 

János Szkok Creative Commons License 2016.05.24 0 0 47774

Sziasztok.Szeretnék venni egy P406 symbole 1.8 ast.Mire kell figyeljek,milyen betegségei vannak ennek a modellnek?A kocsi 2002es.Köszi a válaszokat,remélem segítetek nekem :)

ivanmim Creative Commons License 2016.05.23 0 0 47773

Tényleg igazad van.

Előzmény: Tibcsi37 (47772)
Tibcsi37 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 47772

Bocsika hogy beleszólok, de ha megnő az ellenállás, akkor csökkenni szokott az áram.. Az x idő utáni biztosíték kivagdalás leginkább valamilyen tekersz meghibásodására(klíma kuplung, esetleg egy relé), vagy esetleg egy vezeték kidörzsölődésére utal. De persze a távgyógyítás nem egyszerű.

Előzmény: ivanmim (47771)
ivanmim Creative Commons License 2016.05.23 0 0 47771

Kontakt hibára gondolok, megnő az ellenállás és azért nagyobb áram folyik.

Kulcs betét szokott szarakodni, de lehet kirepedt eltört forrasztás a bsi-ben. Csatikat is megfogdoszhatod valahol melegedni kell. Sorban végig kellene nézni, mindent, az is lehet valami zárlatos.

Előzmény: foldi79 (47770)
foldi79 Creative Commons License 2016.05.23 0 0 47770

Kulcson nem vettem észre melegedést, legalábbis a fején nem érezni, de megfogom majd a szárat is ma leállítás után azonnal.

Előzmény: ivanmim (47769)
ivanmim Creative Commons License 2016.05.23 0 0 47769

Szia 

Kulcsod nem forrósodik?

Előzmény: foldi79 (47768)
foldi79 Creative Commons License 2016.05.22 0 0 47768

Sziasztok, lett egy újabb bajom most a melegekkel és a klímával.

Kb. negyed óra klímázás után elszáll a 21-es számú 10 A-s biztosíték az autóban. S1-es 1,9 TD 98-ból manuál klímával. Olyankor nem megy a külső-belső keringetés gombja sem, az integrált kis ledeket sem kapcsolja, szóval nem megy a vezérlőpanel. Ha cserélem a biztit megint ok és pár perces hűtés után kikapcsolva semmi baja, csak ha tartósan negyed órát meghaladóan hűt. Ki tudja a megoldást? Kompresszor? Vezérlőpanel? BSI?

liili Creative Commons License 2016.05.21 0 0 47767

Hali!

 

110 le, HDI 2002-es a masina. Ha teljes gázzal gyorsítok ki, akkor nem akar rendeen húzni. Ha óvatosan nyomom, akkor semmi probléma. Ha 90- körül lepadlózom, olyan mint a zsiguli volt régen, hogy nem akar gyorsulni, hiába állok a gázon. Folyamatosan engedem lassan vissza a gázpedált, akkor kezd menni. Mi lehet a baj? Légtömegmérő?

Bazer Creative Commons License 2016.05.20 -1 0 47766

Kár h messze vagy szegedtöl :-( 

Előzmény: Losapayos (47761)
suttyo4 Creative Commons License 2016.05.19 0 0 47765

Van egy kis bajom a géppel.A szerelőtől elhoztam akkor is jó volt gyújtásnál aminek kellett világított, aztán indításnál elaludt okés.Most pár napja nem világít sem a STOP sem az OLAJ, sem a FÉK visszajelző nem világít gyújtásnál, csak a töltés, meg a többi.Indítás után elalszik minden rendesen.Esetleg van ennek vhol vmi csatija vagy melyik lehet a biztosítékja?Most cseréltem műszeregységet azon sem világít ez a három visszajelző... :S

Vkinek vmi ötlet?

agzem Creative Commons License 2016.05.19 0 0 47764

Nem vagyok autoszerelo, de leirom, hogy jartam.
Nalam csak ingadozott az alapjarat ossze-vissza, egyebkent minden franko.
A gyertyacsere, folytoszelephazpucolas es az inditomotorcsere utan maradt a problema.
Az egyik szerelo azt tanacsolta, hogy a 10w40es olaj helyett az 5w40eset gyarit ontsuk bele.
Megtortent, am nem segitett. A szerelonek feltunt a sok foszlasnak indult szigeteloszalag a kartergazcsovon.
Igen tobb helyen lyukas volt a cso.
Ki lett cserelve a kartergazcso gyarira es most jo az alapjarat.

Remelem segitettem.

2 literres benzines 99KW -os motor (RFR) a 2000-es evbol, kombi, digitalis klimaval.

Előzmény: Lassúpapesz (47760)
bananatree Creative Commons License 2016.05.18 0 0 47763

gratula

és mennyit eszik?

;)

(és benzinből? ;)))) )

 

Előzmény: suttyo4 (47762)
suttyo4 Creative Commons License 2016.05.18 0 0 47762

Hengerfej kicserélve pipa :) Erősítettet kapott a kicsike gyilkos lett XD Iszonyat hogy megy a régihez képest :P

Losapayos Creative Commons License 2016.05.18 0 0 47761

Sziasztok ! Motorház áráért vagy motorháztető nélkül INGYEN elvihető !! Ajtókkal ablakokkal, motortérben még bölcsővel tartályokkal, kábelköteggel !!! Vágni, tovább bontani.....!!! Érd : 06 30 461 1639

 

 

 

 

Előzmény: Losapayos (47753)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!