Az E36 a héten kész és eladó lesz:( Kell a lakásba a pénz, se időm nincs vele menni, se pénzem nem lesz, hogy tisztességesen fenn tartsam, sufnituninghoz meg túl jó az autó....
botsinkai!
Köszönöm, ez jó irányzék. Az 518-ba már van ajánlatom, ha jó bele, akkor valszeg lesz, a 323i az neccesebb lesz:(
E21-hez 50-70e körül van néha sperr, minél rövidebb, annál jobb :-) , a gyári áttételt megtalálod az ETK-ban. 518 difi kompatibilis az e30-al (az áttétel viszont 4,27), így nagyházas E30 sperr betétjét tudod beleműttetni az 518 difibe. Ez is 40e-től indul árban + a szerelés. 4,27-es nagyházas E30 sperre láttam már 100e ft-os árat is. Ha tévedek valamiben, akkor a hozzáértők majd megjavítanak. :-) (4,27-es difit vagy áttételt én is keresek tisztelettel, ha valakinél porosodik, akkor szívesen hasznosítanám, sperr nem fontos.)
De ez se általános, valaki írta, hogy neki a klokkerholm elem nem igazán volt jó, ellenben asszem Ehuszonegy Bence írta, hogy az olasz első sárvédő tökéletes lett :)
Én az Unix-ot javaslom, de gondolom lehet máshol is kapni. Az Unixnál van Klokkerholm sárvédő és küszöb is, nem a legolcsóbb, de legalább hibátlanul passzol. Előtte olasz fost vettem, 20%-al olcsóbban, de azzal volt munka hogy passzoljon.
Üdv Mindenkinek! A mai napon egy 1981-es 320/6-os BMW-t sikerült vennem! Motorikusan nem rossz,viszont a karosszérián van mit csinálni! A kérdésem a következő: hol lehet,hol érdemes ehhez a típushoz karosszéria elemeket( küszöb,javítóív,stb) nem horror áron venni! Segítségeteket előre is köszöni egy kezdő Cápás!
lesz folytatás, még szép! már dolgoznak/unk a Zügyön. csak sajnálom, hogy minimum eggyel kevesebben. még ha talán sokan örülnek is neki. kérdés hosszútávon ez eseteg létszám emelkedéssel jár e majd, vagy sem.
Persze én is sajnálom, de ahogy látom nem fog szétszéledni a társaság és lesz folytatása a dolognak biztosan, mert nem egy emberen múlik a cápástársadalom élete.