Szia Andd!
Most,hogy hazavontattak tudok válaszolni neked:)
115 LE,de mivel van benne 60 kilónyi zene és 100 kilónyi pilóta igy csak 100-nak érzem:)
Azért a 90 lovas Astrád talán megfogom ;P
Szép az általad berakott Astra optikai tuningja,de azt is megfogom:)
ebben nem vagyok biztos, de ha így lenne, akkor sem számít, nem attól lesz valaki bmw-s, hogy melyik topicon irogat, hanem, hogy amikor autót vásárol, eszében sincs, hogy más típust megnézzen... Már nem is nézem a KAE-ben, csak a bmw 320i-325i,M3, törött autó, alkatrész, és a motoro rovatot...
Hát nem tudom, de én koccoltam már bmw-vel, és ugyan nem emléxem, hogy milye kocsid van, de azt tudom, hogy pl az opel kocc lemosható volt az e36-ról, neki meg sárvádő csere...
Két hete hétvégén az M7-esen egy hofehér uj 3-as mögött mentem (olasz rendszámú volt) Ugy kormolt amikor gyorsitott,hogy az út végén a mosógépbe kellett tennem a kocsimat:):):)
Én eddig 4 ismerősömmel "köcsögöltem" ,ahogy te irnád:)
Ebből eddig kettő állt kötélnek és mindkettőt lenyomtam EGYSZERRE:):):) (3 sávos úton)
De mindkettő ugy meséli másoknak,hogy ők nem is nyomták (akkor miért füstölt rajnál a gumi a dobban?:) Szoval "lelassultak" engem mert nem volt kedvük nyomulni:) Az enyém 115 ló. A kisebb vetélytárs egy A4-es Audi volt 125 lovas kézi váltos (kb 80-ig birtunk menni,mert a köv.lámpa piros volt) 2 autót kapott mig a "nagyobb" egy MV6-os 3 lityos Omega volt automata váltóval.Ő kb. 3-4 autót kapott pedig azt mondta,hogy 210 ló alapban és pár nappal előtte volt chip tuningon.Sose mondta meg mennyibe fájt a tuning neki és hány lóerő lett:)
Van ellenpéldám is:))) Bár ez nem is az agresszívségükről szól. Egy ismerősömnek volt egy 320i e30-a és mindig kóstolgatott, hogy hogy lenyomna, meg az övé sokkal jobban megy, meg az csak bmw. Az eleinte szimpatikus csóka egyre ellenszenvesebb lett. Én mindig mondtam neki, hogy menjünk egyet és akkor meglátjuk( egyébként az enyém a jobb:) ). Ilyenkor hol kevés volt a benzin, hol hideg volt a motor, hol járatós volt, hol csapágyas. Aztán eladta, úgyhogy már nem köcsögöl, de azóta sem lett szimpatikusabb.
Hát, én tankon gondolkoztam, csak az a baj, hogy nehéz rá gumit (izé, lánctalpat) találni :))
Megaztán nagy lenne a súlyadó. :)
Bár parkolásnál és egyéb kötekedö atóstársakkal szembeni fellépésnél nem lenne sok probléma.
Köszi,hogy kiállsz a "szemét,galád,mocsok,agressziv" BMW-sek mellet:) Egyébbként én is mindig szoktam inteni kivéve,ha direkt elkezd az isten barma gyorsitani nehogy beférjek elé.Ilyenkor csakazért is beturom magam:)És még véletlenül sem intek. Tépnyleg nem szoktam kis helyekre befurakodni,de ha nyomja a geci akkor fél autonyi helyre is beteszem magam:)
Azért általánosítani nem szabad: múlt szombaton történt, hogy egy baleset miatti (éppen nagybátyám volt a szenvedő alany:((( ) útelzárás miatt egy rendkívül szűk utcába lett terelve a forgalom, 2 autó nem fért el egymás mellett. Szemből jött 5 kocsi, ezért természetesen lehúzódtam egy kapubejáróba és megvártam míg az 5 kocsi elhalad mellettem. Az 5 közül csak egy tette fel a kezét, hogy kösz: egy bmw e36 m3.
Szóval ilyen is van.
Minap reggel szerényen 120-al a szélső sávban lopakodok a Robert Gida körúton mikor is egy Farkas (Barkas:) a középső sávból 50-el kicammog a szélsőbe a "tájat" nézni:) Gumig fustöltek és egy méterrel a segge mögöt sikerült "elérni" az 50Km/h-t:) Egy kiskatona vezette:) Láttam rajta azt se tudta honnan "robbantam" a seggébe:)
Te ne kötekedjé :))
Nem a fékhatással volt a gond, hanem hogy kb. 15m-en belül kellett volna megállni kb. 70-ről.
Ezt melyik autó tudja? olyat veszek :)
Ezt nem tudom miért kellet, de ha jól esett, egészségedre.
Mindenesetre az iq lecsapódott a hozzászólásodban.
Nehogy azt hidd, hogy a ParasztMotorGyár a legjobb.
Bár, hiheted, de attól még az nem lesz.
Ma mellesleg majdnem leszedtem az elejét egy bunkónak (ja, béjemvés volt). Kétsávos út, én külsőben, paraszt kitolja a hulladék orrát, még szerencse (szerencséje), hogy a mellettem lévö sávban nem volt senki...mert megállni már képtelenség lett volna.