Egy blokk alkatrésznek,v használhatod is, de szimmeringeket cserélni kell. Kuplungban lamellák használtak. Motor átforog, sebességeket veszi. Nekem van itthon elég cuccom spajzolva a mustárhoz úgyhogy több lomot nem akarok kerülgetni...korlátolt a hely...pénztárca meg szűkös:(
Van nagyon sok jó állapotú sőt még újszerű csapágyam is... ha kell vkinek, sokat spórolhat rajta,olcsón adom őket. Egyedül főtengelyhez kell új, a többi lehet használt nyugodtan... Vegyétek meg,léci...nem akarom kerülgetni őket!
Még van 1 db Mustang blokkom komplettan könyökkel, szívócsonkkal,és egy Simson rezó dobom mattfekete,újszerű,használva még nem volt...eladó...már csak ennyi fölös cuccom maradt, szabadítsatok meg tőle!
Azt nagyon megköszönném...lécci pontosan mérd majd le:)mert ha legyártják és rossz lesz "ugrott a pénz oszt' megmaradt a hoki"-ahogy a népdal mondja:)) Ház hossz és a spirál hossz is kéne... A hollander menet ugyanaz mint a Simsoné?
Nekem van egy rossz, majd lemérem. Tyer! Bassza meg a jó budös tetves redtkes zsiráf cigány kurva édes anyját a Magyar Posta Zrt!!!!!! Tegnap hazaérek és mit látok a postaláda tetjén a szakadó esőben? Csak nem a Te csomagodat? Hát de basszameg! Valamelyik hülye picsa valszeg összekeverte a címzettet a feladóval. De hát amúgyis ki lenne az a balfasz aki felad egy csomagot Bugyin, hogy elmenjen Bugyira? A faszom kivan ezekkel a seggekkel, ma délután megyek be kurvaanyázni.
Trágyalást folytattam tegnap ,ma és holnap is trágyalok a fószerral...nem kapott ez évben, és ma se jött...holnap még megfaggatja a szállítót...ha nem, tökönszúrom magam:)
Más...vkinek van olyan Mustangja amin megvan az a kurva ki***ott spirál?:) Nem lehet szerezni.Lemérné vki a pontos hoszzokat (ház, és spirál)? Egy faszival talán le tudnám gyártatni...olyan 2000ft-ra mondják...gondolom ha többeknek kell,lejjebb megy az ár ...
10 éves festéktől ne várj csodát. Egyébként nekem is pöttyös lett a mustang tankja, de az csak annak köszönhető, hogy amikor első rétegben lefújtam, szép volt, aztán második rétegnél már kevés festék volt a tartályban, és ahogy megbillentettem, a cső már nem ért bele a festékbe és elkezdett köpködni. Aztán már nem volt se időm se türelmem leszedni az egészet és előlről kezdeni, úgyhogy maradt olyan, amilyen. De szerintem még így sem lett csúnya, olyasmi a felülete, mint a kalapácslakknak (mármint a színmintázata nem, csak rücskös kicsit).
hat en akar milyen halvanyan probaltam az oldallemezeket fujni ugy is megfojt(logatva voltak). De nekm az alap baumaxof "fejem" van :D de en elegedett vagyok vele (meg a legolcsobb kompresszor) meg mindig kerul bele 1-2, kis szemcse, a festek koratol fugg, hogy mennyi. Pl. 10 eves alig beszaradt de levett teteju agyonhigitott es szunyoghalon szurt celli(marmint a beszaradt reteget vettuk le), festettem vele rosz bicsiklivazat es nincs egy 1 cm2 sima felulet.
Na azért ne essünk túlzásokba. Egy profi fényező nem fúj dimbes-dombosan, az inkább akkor fordul elő, ha szar a festék, vagy nincs eléggé felhígítva, ugyanis normális fújáshoz majdnem víz hígságú festék kell. Az más dolog, ha köpköd a szóró. Másrészről meg ecsettel is lehet gányul festeni, meg pisztollyal is lehet sokkal ótvarabbul fújni, mintha ecsetelné az ember. Minden csak szakértelem és gyakorlat kérdése szerintem.
Az en igenyeim oriasiak de a penztarca az olyan, mint a tisztasagi betet oldalrol a reklamban. Lehet, hogy megnezem ezt a tescossat de az a gyanum hogy a tankot kulon lefestem benzinallo sray vel. Innem valaki jon a junius 12.-ei szegedi veteran borzere? Multkor lattam ott egy mustangot.(csilli-villi)
Ez igaz. En beszeltem egy szobafestovel es mondta, hogy oket meg ecsettel tanitottak festeni (valami ilyesmit mondott) es, hogy a kocsijan egy NAGY reszt le festet ecsettel es meg sem latszott rajta az ecset nyoma. Azt mondta az terul a legjobban, mert a kompresszor meg dimbes dombos(nagyon kicsibe) rucskosset fuj :-)
Ha szépen csinálják, ecsettel is el lehet ugyanazt a hatást érni. Én magára a felkenésre csak a tanknak olyan 3-4 órát szántam. Iszonyat pepecselős, meg minden, de meg lehet szépen csinálni.
Én nem csak, hogy hallottam de tapasztaltam is. A sima fekete, nem olajálló very well-t úgy levitte már maga a gőz, meg pára, mint a huzat... Vigyázni kell vele. Ha van alatta alapozó, szívósabb. Ami a Mustangon van sárga, az sima zománcfesték, nem hinném, hogy benzinálló, de nekem még zománcfestéket sose mart fel benzin. Ecsettel vittem fel, viszonylag vastagon, szóval nem hiszem, hogy fel fogja marni.
fene tudja,nálam a mustang váz is megszáradt hamar.Mondjuk én decemberben kentem a hidegben és úgy tényleg kellett pár nap.De pl a robogó blokktartó most tavasszal 20 fokban 1-2 óra alatt megszáradt teljesen.
Nekem is bevált a Trinát,mivel jól terül.Én azzal festettem a mustang vázát is,meg pl a robogó kipufogóját is.És ecsettel kentem.Elég tartós a fénye.A robogó kipufogóján is rajta maradt,egyedül a könyökről égett le közvetlenül a henger alatt.