Mondjuk lehetne nagyobb, illetve berakták két borda közé, nem tudom,e z mennyire jó ötlet, mert ugyebár így hogy áramlik a levegő? Mondjuk menetszél, és mivel az szűk hely, talán jobban is áramlik, de ki tudja! Én csinálok majd hűtőbordákat, mihelyt lesz idő, meg a műhely kész lesz! :D
Nézd meg a Moped91-et, ott szerintem van, ha minden igaz akkor a szomszéd városban van viszonteladójuk, én onnan vettem tömítéskészletet. Nagyon szar minőség, de ha egyszer nincs más...... Én meg nem fogok órákat pepecselni a vágogatással. Remélem spirál is van.
Vki le tudná mérni a Mustang hátsó gumi sárfogó paramétereit? Teljes hossz( sárvédő alatt felmenő rész is) valamint a szélesség...az lenne a legjobb ha körberajzolná vki... Fontos lenne! Help Please!
Ha nincs hőközlő felület, mit sem ér az egész, csak látványos dolog.Ehelyett lehetett volna egy nagyobb bordás henger famodelljét elkészíteni és leöntetni, de ez már kissé költséges játék, nekem a hengercsere olcsóbbnak bizonyult. Hűha, erről meg eszembejutott valami...nem ígértem régebben egy vázlatot erről?Mindegy, bocsi, elküldöm magánban most.
Ez az eredeti állapot dolog szerintem fölösleges ezeknél a motoroknál még... Én azt vallom, legyen inkább használható, mint eredeti, de bármikor vissza tudjam alakítani. :)
Namost egy henger cseréje nem a bonyolult műveletek közé tartozik. Nem rossz 5let amúgy a 210 henger. Nekem ezzel a rácsavarozásos módszerrel van gondom, nincs megfelelő hőközlés a 2 anyag közt. Pl. Chipek (IC-k), vagy tranzisztorok hűtésénél is szilikonos, vagy egyéb jó hővezető képességű zselés anyagot szoktak a két felület közé tenni. Még ha síkba is van csiszolva a kettő, akkor se tökéletes.
Jártam ebben a cipőben, amikor készítettem egy Mustang Enduro gépet, nem szerette az enduro üzemmódot (homokban 1es 2-es), melegedett, ezért nagyobb felületű hűtőbordákkal készült hengert/fejet használtam, a Babetta 210-es alkatrészeit.Ez eleve arra van felkészítve az automata váltó miatt, hogy piros lámpa, nagy gáz, egyes-kettes, újra fék, újra lámpa, újra indul...ezt egy 210-es símán bírja.A bordák felülete kb 50 %-al nagyobb, mint a mustangé.A csatornái viszont szűkebbek, de át lehet munkálni. Ja, aki eredeti állapotra esküszik, az hagyja figyelmen kívül a fenti sorokat...
Az oké, hogy nagy felület, de ha nem fekszik fel eléggé, cseszheted a nagy felületet, márpedig ha ahhoz a bordához két-két csavarral odafogják, az nem fog elég hőt átvenni...