A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ez a kiiktatásos menetrend egy pár helyen okozott némi csalódást az utasok körében.
A 32-esek szó szerint szarrá voltak tömve reggel, és délután is voltak rajta rendesen, bár ilyenkor azért tűrhető volt a tömeg, kritikus inkább reggel volt.
A 85-85E-n és a 136E-n nagy tömeg nem volt, a 93-ast viszont illett volna a szombati rend szerint járatni, hamár volt Piac a Baross utcában...
kora délután ismét megörvendetett az avm külön köszi hogy 4VP miatt ismét sokáig várakozhattam a 7esre 3db 173-as után jött végre 1db 7es és külön jó volt a kiktatás is...
és akkor még hab a tortán hogy a buszon fűtés nuku a székhez odafagytam, bezzeg 15 foknál maximumon ment a fűtés múlt héten...
a volvo a 225 volt. Nem vészes, a bal eleje sérült kismértékben (persze egy volvonál még ez is komoly javítást igényelne, valszeg lebányásszák az egyik donorról a sarokelemet.
ha már itt vagyok, ma a 18-12-vel voltam, szenzációs gép - leszámítva, hogy jártányi ereje sincsen :)
17-23... ez a kocsi mindig is a legkedvencebbek közé tartozott, de ma is bizonyított. :-)) Gázt adnak neki, már repül is; ehhez párosul egy elképesztően jó hang. Az esztétikája, ahogy kinéz, arra sem nagyon lehet kifogásolnivalót mondani. Látszik, hogy Kelenföldön tényleg próbálnak vigyázni rá...