A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Ha már az OFF 4086 feltámasztásán gondolkodnak, és ha majd bele is vágnak (nem a lángvágóval :D) helyrehozni őt, akkor ezek után egy 672 "semmiség" lesz a VJSZ-nek. :D
17-55-ből 99%-ban nem lesz már utcán. 17-48-at is akkor ennyi erővel utcára lehetne tenni és le lehetne vizsgáztatni de mégsem teszik. Az is meglepne ha 17-25 átenne a vizsgán ... :)
Te elhiszed még a meséket? Ha új járműparkja lesz a BKV-nak, akkor szerintem nem írták volna ki azt a tendert egy hónapja, melyben az összes autóbusz vázjavítását vagy felújítását szeretnék elvégeztetni. Amúgy meg T. I. eléggé csendben van már, bezzeg ősszel hogy ígérgette az új buszait. Egyhamar ebből se lesz semmi... :-(
Akkor következtesd ki nekem azt, hogy tavaly a sztrájk alatt 03-03 ugyanilyen állapotban volt, mint amit 17-55-re leírtál. Akkor hogy lehet, hogy most mégis forgalomban van? :o)
Amúgy 17-55-öt tudtommal szép lassan (nagyon lassan), de csinálgatják. Pl. októberben nem volt bal szélvédője, melyet már pótoltak azóta. Ha nagyon ki akarnák vágni, akkor kétlem, h. pótolták volna a szélvédőjét.
Továbbá amíg nem kerül rá S betű, addig nem szükséges eltemetni egyetlen buszt sem. Pl.: a 16-46 is elég sokáig teljesen szét volt szedve, aztán 1-1,5? év után összerakták a telephelyen, nem is akárhogy, szinte tökéletesen működött rajta minden, és az elindulásnál sem tétovázott. :) Nyilván most már a folyamatos karbantartásnak köszönhetően már nem lehet csúcsformában.
Októberben, mikor leállították 17-62-t, őt is hogy elkezdtük temetni, aztán két hét múlva újra utcán volt. Sztem ne igyunk előre a medve bőrére, majd akkor lesz biztos, ha már a tt. listájában a 2. frissítés után is ott lesznek még, akkor már kezdhetünk sírni értük. Addig meg lehet, hogy áttolják őket a kövi vizsgájukon is...