Kollégám érdeklődése alapján Olaszországba tart a gép. Legalábbis a faszi aki a gépen volt, ezt mondta. Kinézetre nem volt üzemképes a masina, tehát lehet csak valami szobormozdonynak megy, de ez csak feltételezés!
Ez egy sima dácsia mint a mi féléink csak nincs rajta hangtompitó. Kasztni alapján LDH 70 ami 12hengeres, de lehet hogy 6hengeres motor van benne (járt felénk egy olyan régen). Floydéknak nagyon nem ilyen gépeik vannak. Azok LDH 125 és LDE 125 tipusúak ami a CFR 80 és CFR 69-nek felel meg.
Nem látom a pályaszámát, de a Floyd Kft.-nek van egy ugyanilyen mozdonya (azon fehér feliratok vannak, tehát ez nem az). Rokona a román M43/47 sorozatnak, kb az a rokonság, mint nálunk a bobó és a nagybobó. Lehet, hogy a MMV új csaurusza után a Floyd is vett egy új gépet?...
"Amit írtam tény és tapasztalat, hogy te nem érted az egy dolog..."
**** ***!!! Igazad van, homok nélkül is dolgoznak gépek, DE nem mind1 h kétszer v csak 1szer kell "megfogni" vmit! Ma éppen a másik tartalék nem bírta kihúzni a vonatát a nagy gaz miatt. Homokkal talán sikerült volna...
Eldugott a topic? Lehet, de a címben szereplő helyen kéne megtölteni homokkal a gépet amivel dolgozok!
Viszont ma megérkezett a gyomírtó brigád:) Úgyhogy azt hiszem a homok témát jegelem kicsit.
Nem volt egyértelmű számomra, hogy milyen homokról kérdez, ez baj?
Egyébként "népi megfigyelés" alapján, a mozdonyok csak akkor csúszkálnak, ha van homok.A mikor nincs mit beléjük tölteni, érdekes módon nem csúszik alattuk (meg vannak nélküle is)a sín.
Először is ha a felüljáró felöl érkezel, akkor a sorompónál lévő biztosnsági szolgálatnál (vasútőrség) ezután a főépületben található diszpécsernél vagy a mozdonyfelvigyázónál.