A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Sajnos az utazóközönség jelentős részének nem való csillió forintos alacsonypadlós, légkondicionált, maszturbátorral szerelt autóbusz, hanem bőven megfelel nekik a platós Csepel, ponyva nélkül.
igen az ajtókkal gondok vannak... az is gond hogy sokan fogni akarják az ajtó kapaszkodóját és így belenyúl a fotócellába és máris visszanyílik az ajtó
majd érdemes megnézni a videót amit felrakok mindjárt
Ez van, magyarok vagyunk, és pl. az a szokásunk, hogy még akkor is felugrunk a buszra, ha kifolynak belőle az emberek, még évekig-évtizedekig szokás lesz. Vagy azt csináljuk, mint a Combinóban, hogy ezt a beállítást valamilyen módon "módosítjuk", vagy nemcsak új buszt, hanem új utazóközönséget is kell vennünk.
Elég nyögvenyelős nap volt ez a mai a MAN-nak. Fotocellát nem lehet kiiktani, így 5 perceket álltunk a megállóban. Pedig mindent megpróbáltak a vezetők (gomb nyomva tartása, fotocella letakarása...), de mindig visszanyílt. Sokszor akkor is, mikor már teljesen becsukódott. Szvsz túl nagy területet figyel, mert olyan helyen is figyel, ahol nincs is útban az ember az ajtónak. Az picit zavaró, hogy a leszállásjelző hangja megegyezik a vészjelzővel, csak rövidebb, illetve hogy ajtónyitó gomb belül csak az egyik oldalon van. Ülések jól vizsgáztak, bár Bogdánin engedélyezte a lehajtást, de utána már tömegben se tiltotta vissza, így jól leültek oda. Viszont nagyon meleg volt rajta, mert ment a fűtés a 12-15 fokos külső hőmérséklet ellenére. Igaz a szellőzés is be volt kapcsolva.
Mai nap véletlenül volt szerencsém kipróbálni az uj MAN buszt. - nem volt tervezve csak 86 kellett - Erdmény, MOL székházhoz már 5 perc késéssel érkezett 13 óra után. Nagyon lassú eljutás a hosszabb várakozás miatt már sokan voltunk, Karinthynál már majdnem tumultos jelenet. Itt már külön szóltak, hogy ne álljanak az ajtóba. Szent Gellérten fullos volt. Innét kezdve alár Lánchídnál volt hogy percet v többet áltunk megállóban, utasok miatt. Eredmény margithídnál a mögötte levp már utolérte. Ami tetszik: Elrendezés 5 ajtó, sok álló hely Lezárható székek Csukló színes kialakítása
Ami nagyon zavar: - hangjelzések, főleg ha valaki le akart szállni ami a sofőrt figyelmezteti - Függőnysor vagy mi a fene. Túl széles. Oda az ajtóba még állnak utasok. Kisebb kéne lennie. - Túl érzékeny ajtók, hozzá ér vmihez nagyon gyengék zár vissza - Ajtók környékén nem volt fogozkodási lehetőség jól kialakítva
Lehet hogy jó busz lesz de ez a tesztüzem jót fog szolgálni neki. Többen mondtk hogy ez a kocsi jelenleg 7esre nem való, túl biztosított...
15-38 és 05-37 @ vsz.
15-38-nál ajtós oldalon díszléc alatt fényezve, felette pedig csak a 3. ajtó előtt kb. egy 20x30-as felületen. Azonosítókat nem kapott. Ajtótlan oldalt nem láttam.