A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Jé, tényleg, a 08-xx trolis kocsikról meg is feledkeztem. Viszont a 08-46-nak valami perverz ülései voltak. A móri ülések előtt közvetlenül ezek voltak, vagy volt benne még debreceni ülés is?
Na, a lekerekített ülés az eredetileg is ilyen volt, azok voltak a móri ülések. Eredetileg a GVM-trolikban volt, majd amikor azok IMAG-üléseket kaptak, ezek átkerültek a 04-xx kocsikba, na meg a 00-56-ba (ő az egyetlen 260-as, ami így eszembe jut).
A Halas ülések (ezek a 400-asok ülései) ált. a 405-415-435-ben voltak, de a 08-25 is kapott, az még szürke huzatos is volt. Került a szürke huzaton kívül ez a mai zöldes mintás, a Reptér-buszokon és a 405-ösökön bevezetett minta, amivel mindegyik 412-es jött, valamint a KPY-757-en van a vöröses Albás huzat (érdekes módon van olyan VT-s 263-as (JOY-541), amiben szintén ilyen huzat van). És még egy kuiózum van, a 15-06, ami sokáig fekete bőr huzattal járt, olyannal, mint a 260-asokon van.
17-29-el kapcsolatos érdekesség: D10-esre várt, de nagynehezen elintéződött, hogy ami a 16-65-ben megfeküdt 3 nap után felújított szívómotor, garanciáis javítás után 17-29-et boldogítja tovább. Így legalább nem marad szívós nélkül óbuda sem! :)
Meg tudnátok mondani, hogy melyik ik.435-ökbe vannak még eredeti szürke ülések valamint azt h. melyik 260-asok és 280-asokba vannak régifajta, kerekített végű (így hívják?) ülések?
Kelenföld vonzáskörzetében meg egy 153 -as felségjelzésű gyökér mászkál. A 383-ba anno matricára tag-elt 153 -akat ragasztgatott. Mivel ezeket leszedtük, így úgy gondolta, hogy áttér egy kicsivel nehezebben eltávolítható módszerhez. Kulccsal vagy valami vésővel beleírja az ajtókba és ablakokba, hogy 153. Ha csak egyszer találkoznék vele, olyan jól esne a fejével megszüntetni az ablakon a 153-as számot. Szerintem találnék rá segítőket is.
Határozottan olyan érzésem vagy, hogy gazdagréti illetőségű a gyerek.