A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
No, de olyankor csak az egyik szokott hiányozni. És a rendes sofőr műszak végeztével visszarakja :) Szerintem azok inkább vontatásnál tűntek el, bár nem tudom miért nem lehet utána a garázsban visszapakolni őket (vagy ezeket is elkezdte gyűjteni valaki, mint az emblémákat; bár hogy ezzel mit tud kezdeni otthon :D).
Vagy valaki túlbuzgó volt a szalagon, és feltette azokat, melyek a vezetőfülkékben szolgáltak, mint lábtartó. :)
Én is olyanon nyugtatom a lábamat vezetés közben, de 280-asban kicsit necces, mert ahogy fészkelődöm, könnyen neki tudom rúgni az AVM vészpedáljának. :D
A javulásról jut eszembe. Ugyan nem műszaki jellegű és csak apróság, de úgy látom érkeztek gumibakok, vagy csak előkerültek a garázs mélyéről, egy jópár kocsira került Kf-en (260-as), amiről hiányzott. Biztos az én hülyeségem, de szvsz sokat dob az összképen, így nem néznek ki olyan igénytelenül. :)
Az egyik kocsiban (IK260) jó ideig plombálva volt az erősítő -egy szép kék műanyagplomba volt áthúzva az erősítő és az oldalbox egyik furatán, olyan feszesre, hogy mozdítani se lehetett az erőlködőt(Szerintem ez cinkotai találmány volt, annan hozták át ezt a buszt). Tökéletesen működött minden.
Úgy 3 hétig. Utána eltűnt a plomba, és a mikrofon is néma lett.
Nem voltam egyértelmű, megfogalmazom ismét, azaz fedvény.
"Kollégák" -többesszámban van, nem egy bizonyos ember követi el, hanem úgy általánosságban (nem végállomás-specifikus) a délutános kollégák javarésze.
(Következtetés lefolytatása: "96-39" frsz. kocsin reggel jó volt az erősítő -hiszen végigpofáztam a napot. Másnap reggel nem volt jó az erősítő, és vittem a villanyászhoz. Az meg csak visszadugta a tuchelt. Azóta nálam ez az első, hogy megnézem, ha kell visszadugom).
De néha rá kell jönnöm arra is, hogy az erősítő füsttel működik. Ugyanis ha kijön belőle, többé már nem szólnak a hangszórók.
Egyébiránt-ezt félve írom le, de mégis megteszem- nagyon sok esetben azért "rossz" a hangerősítő, mert a "tisztelt" kollégának az az első mozdulata, mihelyst betette a valagát a szerencsekerék mögé, hogy lehúzza az erősítőről a mikrofon csatlakozóját.
Hmmm... Forgalmi Utasítás 26., 61. és 84. pontja... Nem látom kivételként, hogy ha a műszaknak nincs hozzá anyaga, alkatrésze (kedve, ideje; nem kívánt törlendő)...
Én a "törlés-zöldgomb-1.menüpont-járatszám-enter" verziót használom mindig, és akkor nem pici villamos, meg félig üres tábla van, hanem "61V VILLAMOSPÓTLÓ" jerül a homlokkijelzőre. :)
Hát, miután a látott 3 FokGyemes kocsin legalább kétféleképpen* lehet ugyanazt a (helyes) kijelzést elővarázsolni... Tényleg: nem lehetne/kellene egységesíteni?
Egyébként meg: nem az lenne a helyes, hogy "V" nélkül írja ki, csak a számot? Még akkor is, ha kézzel beírt. Bár, ha nem teljes vonalas pótlás, talán zavaróbb az utasnak úgy...
* A kőbányás Gyros biztosan különbözik az ezüstnyíltól. A 415-öst (még) nem ismerem ilyen tekintetben.
Kb. 30 percet töltöttem el Újpest-központban és környékén, és ennyi idő alatt tűnt fel, hogy nem ment el egy darab villamos sem a 12-14- esen:D Látszik, hogy mennyire hidegen hagynak a vilik :P A fennakadás ezután még 1/4 órát tartott, majd megindultak. (A képeken van még 1-2 220- as és 30- as is:P)
A hajtott tengelyen hosszmintás gumi képes ilyenre. :D
Minap Szentendrén egérkedett egy személyautós a BKV múzeum előtt -ahol kiskockakő, azaz macskakő van, és még bogárhatas is az út- éppcsak elengedtem a gázt, holott a személyautó miatt lépésben közlekedtem, és a kocsi már csúszott lefelé az út baloldala felé, de kibogoztam. Kis gáz, ellenkormányzás, picit megriszálta az utánfutót, és már haladtunk is. :)