Keresés

Részletes keresés

BPI-208 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3790

No, de olyankor csak az egyik szokott hiányozni. És a rendes sofőr műszak végeztével visszarakja :) Szerintem azok inkább vontatásnál tűntek el, bár nem tudom miért nem lehet utána a garázsban visszapakolni őket (vagy ezeket is elkezdte gyűjteni valaki, mint az emblémákat; bár hogy ezzel mit tud kezdeni otthon :D).

Előzmény: Tector (3788)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3789

Egyébként igenis, az esztétika is sokat dobhat a megítélésen.

Lehetne rögtön a tisztaságra gyúrni. Nem csak felverni a port éjjelente a kocsikban, hanem rendesen kiseperni és neadjisten felmosni.

De ha egy kocsira összesen 2 perc jut...

Előzmény: BPI-208 (3787)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3788

Vagy valaki túlbuzgó volt a szalagon, és feltette azokat, melyek a vezetőfülkékben szolgáltak, mint lábtartó. :)

Én is olyanon nyugtatom a lábamat vezetés közben, de 280-asban kicsit necces, mert ahogy fészkelődöm, könnyen neki tudom rúgni az AVM vészpedáljának. :D

Előzmény: BPI-208 (3787)
BPI-208 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3787

A javulásról jut eszembe. Ugyan nem műszaki jellegű és csak apróság, de úgy látom érkeztek gumibakok, vagy csak előkerültek a garázs mélyéről, egy jópár kocsira került Kf-en (260-as), amiről hiányzott. Biztos az én hülyeségem, de szvsz sokat dob az összképen, így nem néznek ki olyan igénytelenül. :)

Előzmény: Tector (3777)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3786

Az egyik kocsiban (IK260) jó ideig plombálva volt az erősítő -egy szép kék műanyagplomba volt áthúzva az erősítő és az oldalbox egyik furatán, olyan feszesre, hogy mozdítani se lehetett az erőlködőt(Szerintem ez cinkotai találmány volt, annan hozták át ezt a buszt). Tökéletesen működött minden.

Úgy 3 hétig. Utána eltűnt a plomba, és a mikrofon is néma lett.

Előzmény: Törölt nick (3784)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3785

fogalmam nincs.

 

a magam részéről nem csinálom, mást se láttam még, hogy ilyet csinálna, de lehet.

Előzmény: Tector (3783)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3784

egyértelmű volt.

 

nyilván nem a te kollégáidra gondoltam - őket nem ismerem, max hírből:)

Előzmény: Tector (3782)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3783

És a 200-asokban Nálatok is eltekerik a jobboldali legelső armatúra fénycsövét, hogy ne világítson? :)

(Mondjuk ebben részben igazuk van-nagyon belecsillog a szélvédőbe sötétben).

Előzmény: Törölt nick (3780)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3782

Nem voltam egyértelmű, megfogalmazom ismét, azaz fedvény.

"Kollégák" -többesszámban van, nem egy bizonyos ember követi el, hanem úgy általánosságban (nem végállomás-specifikus) a délutános kollégák javarésze.

(Következtetés lefolytatása: "96-39" frsz. kocsin reggel jó volt az erősítő -hiszen végigpofáztam a napot. Másnap reggel nem volt jó az erősítő, és vittem a villanyászhoz. Az meg csak visszadugta a tuchelt. Azóta nálam ez az első, hogy megnézem, ha kell visszadugom).

 

De néha rá kell jönnöm arra is, hogy az erősítő füsttel működik. Ugyanis ha kijön belőle, többé már nem szólnak a hangszórók.

Előzmény: Törölt nick (3780)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3781

Azért aTe géped és az ő gépe között nem kevés különbség van :)

Előzmény: KHZ-884 (3779)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3780

ennek sorozatos elkövetése miatt egy kollégánk már nem kolléga.

Előzmény: Tector (3778)
KHZ-884 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3779

D-535 ZOOM

Előzmény: ksly435 (3730)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3778

Egyébiránt-ezt félve írom le, de mégis megteszem- nagyon sok esetben azért "rossz" a hangerősítő, mert a "tisztelt" kollégának az az első mozdulata, mihelyst betette a valagát a szerencsekerék mögé, hogy lehúzza az erősítőről a mikrofon csatlakozóját.

Előzmény: John Howard (3776)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3777

Tökéletesen igazad van -de erre csak Moldova után szabadon tudok válaszolni:

"Ha az utasításokat maradéktalanul betartanánk, nem lenne baleset a vasúton, igaz, nem is menne a vasút."

 

Sajnos "állapotok" vannak, de az elmúlt pár hét leforgása alatt látható volt néminemű javulás.

Előzmény: John Howard (3776)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3776

Hmmm... Forgalmi Utasítás 26., 61. és 84. pontja... Nem látom kivételként, hogy ha a műszaknak nincs hozzá anyaga, alkatrésze (kedve, ideje; nem kívánt törlendő)...

Előzmény: Tector (3773)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3775

Én a "törlés-zöldgomb-1.menüpont-járatszám-enter" verziót használom mindig, és akkor nem pici villamos, meg félig üres tábla van, hanem "61V   VILLAMOSPÓTLÓ" jerül a homlokkijelzőre. :)

Előzmény: John Howard (3774)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3774

Hát, miután a látott 3 FokGyemes kocsin legalább kétféleképpen* lehet ugyanazt a (helyes) kijelzést elővarázsolni... Tényleg: nem lehetne/kellene egységesíteni?

 

Egyébként meg: nem az lenne a helyes, hogy "V" nélkül írja ki, csak a számot? Még akkor is, ha kézzel beírt. Bár, ha nem teljes vonalas pótlás, talán zavaróbb az utasnak úgy...

 

A kőbányás Gyros biztosan különbözik az ezüstnyíltól. A 415-öst (még) nem ismerem ilyen tekintetben.

Előzmény: rally forever (3772)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3773

Igen, csak ráírni munkalapra+ könyvbe a megjegyzéshez.

A nincsből nem tudnak új erősítőt vagy gégecsövet beszerelni. "AH" megjegyzés, és ennyi.

Előzmény: John Howard (3770)
rally forever Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3772

Már megint senki nem találja, hogy kell kiírni a villamospótlókat...

 

R.

Előzmény: .BPO-346. (3764)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3771

 Dehogyis. Az összes jármű 100% megbízhatósággal és semmi műszaki és egyéb hibával nem rendelkezik. Főleg reggel, mikor kijön a kapun :)

Csak ez a főváros olyan szeszélyes, valami biztos van a levegőben, mert amint forgalomba érnek a kocsik, egyből meghibásodnak :o)

Előzmény: John Howard (3770)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3770

"Alapfelszereltség. Csak nem biztos hogy jó. 10 kocsiból 7-ben ált. nem működik."

 

És nálatok ilyen kocsit ki lehet vinni a telephelyről forgalomba? :-o

Előzmény: Tector (3714)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3769

Há' tárátáttá-tárátáttá!

Előzmény: GABEN352 (3768)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3768

Metrót ismeri?

Előzmény: MBen (3766)
FKU-911 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3767

Kispesten az Ady Endre út még rosszabb. Azon szerencsére nem sok busz jár.:)

Előzmény: Askó (3753)
MBen Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3766
A villamosok csak akkor lesznek menők, ha megunod a trolikat.
Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3765

... és 30- as is...

Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3764

Kb. 30 percet töltöttem el Újpest-központban és környékén, és ennyi idő alatt tűnt fel, hogy nem ment el egy darab villamos sem a 12-14- esen:D Látszik, hogy mennyire hidegen hagynak a vilik :P A fennakadás ezután még 1/4 órát tartott, majd megindultak. (A képeken van még 1-2 220- as és 30- as is:P)

 

Pótlók: 04-26; 06-01; 07-60; 07-63; LUA-493

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3763

726 nemigen. Inkább a 727

Előzmény: Humarci (3756)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3761

A legfontosabb momentumot kihagytam: Esett az eső. :)

Előzmény: Tector (3760)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3760

A hajtott tengelyen hosszmintás gumi képes ilyenre. :D

Minap Szentendrén egérkedett egy személyautós a BKV múzeum előtt -ahol kiskockakő, azaz macskakő van, és még bogárhatas is az út- éppcsak elengedtem a gázt, holott a személyautó miatt lépésben közlekedtem, és a kocsi már csúszott lefelé az út baloldala felé, de kibogoztam. Kis gáz, ellenkormányzás, picit megriszálta az utánfutót, és már haladtunk is. :)

Előzmény: BPI-779 (3759)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!