Hátul kiszeded a kárpitot a tanknyílás oldalán, és alatta megtalálod az egész beöntő szerkezetet... Jó mélyen lesz bent ha jól emlékszem.... De lehet csak a tanksapka szellőzője van eldugulva...
Üdv mindenkinek.Kérdésem lenne felétek.Audi A4 1.6 benzines 97-es évj. van szó.Eldugult a szellőzője az üzemanyag tankomnak.Ha elindítom sziszeg a tanksapkánál és lehet egy huppanó hangot hallani amikor behorpad a tank,mert vákumot szív rá.A kérdésem az lenne hogy lehet e valahogy tisztítani a tank leszedése nélkül?Illetve hol van ez a szellőző cső?
Autó megjavítva :) Át kellett alakítani a féltengelyt, mert ehhez a típushoz nem kapható belsőcsukló.. A váltókihajtásnál kellett valamit kicserélni, hogy a másikfajta féltengely belemenjen.... Megszűnt az indulási remegés is... :)
Sziasztok - 2000 évj 1,9 pdtdi - 60 -70 fokos motor újra indításnál - felemeli a fordulatot - 1800- 2200 közé . se hidegen se üzemi hőfokon nem csinálja - amúgy az autó más tünetet nem produkál ( motor hőmérsékleti szenzort cseréltünk ) ég sem oldódott meg a probléma - valakinek ötlet ??
Bármi lehet, de csak akkor remeg ha rajta a hajtás.. Kinyomott kuplungnál, vagy üresben nem csinálja... Ha a motortató bak lenne, akkor mindig remegne . Szerintem..
Mindjárt két kérdéssel/kéréssel fordulnék hozzátok.
Most került hozzám egy A4 99'-es ráncfelvarrott 1,6-os szekér. Cseréltem benne vezérlést és most azt veszem észre, hogy a külső hőmérsékletre irreálisan alacsony értékeket ír. Klímát bekapcsolva egészen 10fokig lement. Biztosan nem tudom, hogy előtte jól mért-e.
Szóval a kérdés, hogy hol van ennek a jeladója? Esetleg én gyűrtem el valahová valami klímacső környékére, vagy esetleg ismert ezeknek valami ilyen rendszeres hibájuk?
A másik kérdésem, hogy ha valaki tudna szervízmanuált ehhez a típus azt nagyon megköszönném, mert amiket én eddig találtam töltöttem azok, mind nagyobb motorosak voltak csak. 1,6-ost nem találtam.
Minden építő HSZ-t nagyon szépen megköszönök előre.
Megpróbálok egy képet tenni a kicsikéről ha sikerül.
Kint vagyok osztrákba nincs nálam multiméter sajnos.
Ma már csak bikázással indult be, majd 2 liter desztillált víz ment az aksiba, hogy elfedje a cellákat, itt volt a baj, hogy teljesen kiszáradt. Mentem vele vagy 50km-t, de leállítás után 20 perccel már nem indult be. Szóval holnap aksi csere.
Hány A/h-s kell bele? (nekem a mostaniról le van kopva)
Itt csak Boscht találtam és az érdekelne még, hogy mi a különbség az S3,S4,S5 jelzésű Bosch aksikban az árukon kívül? :)
Elkezdet remegni az autóm :( Menet közben remeg és csak akkor szűnik meg, ha leveszem a lábam a gázról, vagy motorfékkel gurulok.. Ha üresbe rakom menet közben akkor is abba hagyja a remegést... Ugrál a váltókar rendesen :( Motor üresben szépen jár, leállításnál nem koppan, semmi kuplung hang... Szerelő szerint balos belső féltengelycsukló.... Nagyon remélem hogy az lesz csak a baja...
Az 1,9 pd tulajoktól kérdezném láttatok már olyan Pd hengerfejet aminél az olajtér volt megrepedve a kipuff csonk felé. Tehát minden nagyobb hőterhelésnél olaj kerül a kipuff csonkba és az 1-es 4-es hengernél kinyomja.
Szia! Kérjél meg valakit hogy segítsen és egy digit multiméterrel mérjél rá üresen is az aksidra meg nézzed indítás közben is. Ha 10 V alá is leesik a feszültsége akkor kuka.
Nincs egy akksi töltöd ha ráteszed láthatod hogy vesz-e fel áramot.(ha nem gondozásmentes aksi)
Az alany A4 B6 1,9 PD AVF, és ma reggel első indításnál úgy indult, mintha nagyon durván le lenne merülve az akku, majd másodjára nehezen de beindult, a km számláló, dátum, óra, megtehető kilométer mind 0-án állt, kidobta még a BREMSE hibajelet és világított az ESP lámpa is. Kerültem vele egy kört, hogy töltődjön az aksi, menetközben az ESP lámpa jele is elaludt. Leállítás után simán indult mindenféle hiba nélkül. Most várom, hogy holnap reggelre mit ad elő vajon, holnap hosszabb útra megyek vele és remélem visszatölti az aksit normálisan. Eddig mindig pöc-röfre indult mostmeg aig akart beindulni! :)
A kérdésem, hogy kezdjem el nézegetni az aksikat vagy esetleg ezek a hibákat más is okozhatja?
köszi a segítőkészséged, de hirtelen kellett a cucc így már megvettem, sőt ma kész is lesz. de lassan jön a vezérlés cserém, akkor úgyis jobban utána járok az áraknak.
Tudok!! Nézd ki bárdinál , vagy Unixnál , lángnál.. Keresd ki a cikkszámokat, mert be vagyok havazva , ha megvannak írd be ide , vagy üzenetbe elküldöd és mondok rá árakat..