Keresés

Részletes keresés

John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3776

Hmmm... Forgalmi Utasítás 26., 61. és 84. pontja... Nem látom kivételként, hogy ha a műszaknak nincs hozzá anyaga, alkatrésze (kedve, ideje; nem kívánt törlendő)...

Előzmény: Tector (3773)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3775

Én a "törlés-zöldgomb-1.menüpont-járatszám-enter" verziót használom mindig, és akkor nem pici villamos, meg félig üres tábla van, hanem "61V   VILLAMOSPÓTLÓ" jerül a homlokkijelzőre. :)

Előzmény: John Howard (3774)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3774

Hát, miután a látott 3 FokGyemes kocsin legalább kétféleképpen* lehet ugyanazt a (helyes) kijelzést elővarázsolni... Tényleg: nem lehetne/kellene egységesíteni?

 

Egyébként meg: nem az lenne a helyes, hogy "V" nélkül írja ki, csak a számot? Még akkor is, ha kézzel beírt. Bár, ha nem teljes vonalas pótlás, talán zavaróbb az utasnak úgy...

 

A kőbányás Gyros biztosan különbözik az ezüstnyíltól. A 415-öst (még) nem ismerem ilyen tekintetben.

Előzmény: rally forever (3772)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3773

Igen, csak ráírni munkalapra+ könyvbe a megjegyzéshez.

A nincsből nem tudnak új erősítőt vagy gégecsövet beszerelni. "AH" megjegyzés, és ennyi.

Előzmény: John Howard (3770)
rally forever Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3772

Már megint senki nem találja, hogy kell kiírni a villamospótlókat...

 

R.

Előzmény: .BPO-346. (3764)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3771

 Dehogyis. Az összes jármű 100% megbízhatósággal és semmi műszaki és egyéb hibával nem rendelkezik. Főleg reggel, mikor kijön a kapun :)

Csak ez a főváros olyan szeszélyes, valami biztos van a levegőben, mert amint forgalomba érnek a kocsik, egyből meghibásodnak :o)

Előzmény: John Howard (3770)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3770

"Alapfelszereltség. Csak nem biztos hogy jó. 10 kocsiból 7-ben ált. nem működik."

 

És nálatok ilyen kocsit ki lehet vinni a telephelyről forgalomba? :-o

Előzmény: Tector (3714)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3769

Há' tárátáttá-tárátáttá!

Előzmény: GABEN352 (3768)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3768

Metrót ismeri?

Előzmény: MBen (3766)
FKU-911 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3767

Kispesten az Ady Endre út még rosszabb. Azon szerencsére nem sok busz jár.:)

Előzmény: Askó (3753)
MBen Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3766
A villamosok csak akkor lesznek menők, ha megunod a trolikat.
Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3765

... és 30- as is...

Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3764

Kb. 30 percet töltöttem el Újpest-központban és környékén, és ennyi idő alatt tűnt fel, hogy nem ment el egy darab villamos sem a 12-14- esen:D Látszik, hogy mennyire hidegen hagynak a vilik :P A fennakadás ezután még 1/4 órát tartott, majd megindultak. (A képeken van még 1-2 220- as és 30- as is:P)

 

Pótlók: 04-26; 06-01; 07-60; 07-63; LUA-493

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3763

726 nemigen. Inkább a 727

Előzmény: Humarci (3756)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3761

A legfontosabb momentumot kihagytam: Esett az eső. :)

Előzmény: Tector (3760)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3760

A hajtott tengelyen hosszmintás gumi képes ilyenre. :D

Minap Szentendrén egérkedett egy személyautós a BKV múzeum előtt -ahol kiskockakő, azaz macskakő van, és még bogárhatas is az út- éppcsak elengedtem a gázt, holott a személyautó miatt lépésben közlekedtem, és a kocsi már csúszott lefelé az út baloldala felé, de kibogoztam. Kis gáz, ellenkormányzás, picit megriszálta az utánfutót, és már haladtunk is. :)

Előzmény: BPI-779 (3759)
BPI-779 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3759

Vagy ha "hirtelen" akar indulni rajta valaki. Múltkor sikerült kifognom egy .............. vezetőt, szemerkélő esőben, kockaköves megálló. Csöng-csuk, padlógáz. És 2-3 mp-vel később még mindig padlógáz, de közbe talán ha 2-3 centit mozdoltunk, akkor sokat mondok..... És egy jó fél perc múlva föl is tűnt neki, hogy talán ha nem padlóig nyomná rögtön...

Előzmény: Tector (3758)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3758

Minél gyorsabban mész a kockakövön, annál kevésbé rázza a kocsit.

Csak akkor van baj, ha vizes, és hirtelen meg kell állni rajta... :/

Előzmény: Törölt nick (3748)
Humarci Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3757

tartós a kocka kő nemis azzal van a baj, hanem se megállni se elindulni nem lehet rajta rendesen...

Előzmény: nemeza (3750)
Humarci Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3756

hát nálunk jobb helyük lenne... :D

723-732 elvétve

726-727 gyakrabban

Előzmény: ksly435 (3725)
BPI-553 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3755
01-33 @ 68
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3754

Az igen. Délpesti tartalékokban Kelenföldi vonal. Végre valami pozitívum.

Előzmény: rally forever (3752)
Askó Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3753

Picit OFF:

 

Hát a Kőrösi talán a város legszarabb útja már. Élessarok - Kőbánya alsó vasútállomás között valami hihetetlenül sz@r. Az Élessarok egy külön téma. Ráférne egy kis felújítás, mivel 202x előtt ugyse lesz semmi a gigaprojektből amit oda tervezgetnek, addig legalább ne essen ki alólunk az autó és a busz...

Előzmény: Törölt nick (3748)
rally forever Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3752

Ment másfelet :o)

 

Egyszer 17:46-kor, egyszer meg egy felet 19:35-kor. Volt még Savoya (Szokásos), Boráros (12-81) és korábban Nyugati tartalék is, meg egy kocsi 26-osról (15-04). Erzsébet térnél turifuri meg követség ideoda, volt olyan kocsi, aki 1:20 alatt ért a LEHELre!

Ja, és a 03-03-ba bennevolt a 15-ös! :o)

 

R.

Előzmény: EcoLife AP2000 (3702)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3751

JNG volt ma még 162 és 23E is. Valamint este 2 karika erejéig újra 98, a 305 helyett.

Előzmény: Törölt nick (3694)
nemeza Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3750

Csak később olvastam amit írtál. :) Egyébként a kockakő valamivel tartósabbnak bizonyult a térkőnél, de a tuti a beton. Bár ezek is kezdenek mocorogni pár helyen, de sokkal jobbak, a többinél.

Előzmény: Törölt nick (3748)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3749

Amúgy nem tudom, ki találta ki ezeket a buzi kockaköves megállókat, dehogy értelme semmi, az biztos (7, 9 főként)...

Előzmény: Törölt nick (3748)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3748

Beírtam, mely Volvok voltak ma a 9-n. FLR-707 vagy 709 volt az.

 

Amúgy én ezt egy komoly problémának találom a 9-n a vezérek körében. Egyszerűen nem sikerült még olyan vezért kifognom, aki nyugodt tempóban ment volna végig a Kőrösi Csomán, se 435-n, se Volvon. Pedig a vonal többi szakasza egész jó (leszámítva az ilyen- olyan villamossíneket, de ott is át lehet(ne) menni normális tempóban... És többnyire a menetidő sem indokolja a hajszát...

Előzmény: nemeza (3747)
nemeza Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3747

Ma 9-eseztem Kőalsótól befelé koradélután. :) 701 rémlik egyébként, de legközelebb majd felírom beül nem volt szám elöl felragasztva, és a pihenők között állt egy másik 70x. 706, 8 vagy 9. Régebben (lehet még 2008 előtt) a 86-oshoz hasonlóan a 103 törzskocsijai voltak nagyjából a 70x-as FLR-ek. Azért amíg megkerültük a lakótelepet nem a villamosok tempójában haladtunk a vágányokhoz hasonló állapotú úton.. (bár a nagyobb gödröket igyekezett elkerülni a vezér) Később nem gond, mert ott jó az út végig.

Előzmény: Törölt nick (3738)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.28 0 0 3746

Még anno az FLR-720 és a 721 volt legtisztább, amíg át nem kerültek más DP.-s vonalra.

Előzmény: Törölt nick (3740)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!