A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Hmmm... Forgalmi Utasítás 26., 61. és 84. pontja... Nem látom kivételként, hogy ha a műszaknak nincs hozzá anyaga, alkatrésze (kedve, ideje; nem kívánt törlendő)...
Én a "törlés-zöldgomb-1.menüpont-járatszám-enter" verziót használom mindig, és akkor nem pici villamos, meg félig üres tábla van, hanem "61V VILLAMOSPÓTLÓ" jerül a homlokkijelzőre. :)
Hát, miután a látott 3 FokGyemes kocsin legalább kétféleképpen* lehet ugyanazt a (helyes) kijelzést elővarázsolni... Tényleg: nem lehetne/kellene egységesíteni?
Egyébként meg: nem az lenne a helyes, hogy "V" nélkül írja ki, csak a számot? Még akkor is, ha kézzel beírt. Bár, ha nem teljes vonalas pótlás, talán zavaróbb az utasnak úgy...
* A kőbányás Gyros biztosan különbözik az ezüstnyíltól. A 415-öst (még) nem ismerem ilyen tekintetben.
Kb. 30 percet töltöttem el Újpest-központban és környékén, és ennyi idő alatt tűnt fel, hogy nem ment el egy darab villamos sem a 12-14- esen:D Látszik, hogy mennyire hidegen hagynak a vilik :P A fennakadás ezután még 1/4 órát tartott, majd megindultak. (A képeken van még 1-2 220- as és 30- as is:P)
A hajtott tengelyen hosszmintás gumi képes ilyenre. :D
Minap Szentendrén egérkedett egy személyautós a BKV múzeum előtt -ahol kiskockakő, azaz macskakő van, és még bogárhatas is az út- éppcsak elengedtem a gázt, holott a személyautó miatt lépésben közlekedtem, és a kocsi már csúszott lefelé az út baloldala felé, de kibogoztam. Kis gáz, ellenkormányzás, picit megriszálta az utánfutót, és már haladtunk is. :)
Vagy ha "hirtelen" akar indulni rajta valaki. Múltkor sikerült kifognom egy .............. vezetőt, szemerkélő esőben, kockaköves megálló. Csöng-csuk, padlógáz. És 2-3 mp-vel később még mindig padlógáz, de közbe talán ha 2-3 centit mozdoltunk, akkor sokat mondok..... És egy jó fél perc múlva föl is tűnt neki, hogy talán ha nem padlóig nyomná rögtön...
Hát a Kőrösi talán a város legszarabb útja már. Élessarok - Kőbánya alsó vasútállomás között valami hihetetlenül sz@r. Az Élessarok egy külön téma. Ráférne egy kis felújítás, mivel 202x előtt ugyse lesz semmi a gigaprojektből amit oda tervezgetnek, addig legalább ne essen ki alólunk az autó és a busz...
Egyszer 17:46-kor, egyszer meg egy felet 19:35-kor. Volt még Savoya (Szokásos), Boráros (12-81) és korábban Nyugati tartalék is, meg egy kocsi 26-osról (15-04). Erzsébet térnél turifuri meg követség ideoda, volt olyan kocsi, aki 1:20 alatt ért a LEHELre!
Csak később olvastam amit írtál. :) Egyébként a kockakő valamivel tartósabbnak bizonyult a térkőnél, de a tuti a beton. Bár ezek is kezdenek mocorogni pár helyen, de sokkal jobbak, a többinél.
Beírtam, mely Volvok voltak ma a 9-n. FLR-707 vagy 709 volt az.
Amúgy én ezt egy komoly problémának találom a 9-n a vezérek körében. Egyszerűen nem sikerült még olyan vezért kifognom, aki nyugodt tempóban ment volna végig a Kőrösi Csomán, se 435-n, se Volvon. Pedig a vonal többi szakasza egész jó (leszámítva az ilyen- olyan villamossíneket, de ott is át lehet(ne) menni normális tempóban... És többnyire a menetidő sem indokolja a hajszát...
Ma 9-eseztem Kőalsótól befelé koradélután. :) 701 rémlik egyébként, de legközelebb majd felírom beül nem volt szám elöl felragasztva, és a pihenők között állt egy másik 70x. 706, 8 vagy 9. Régebben (lehet még 2008 előtt) a 86-oshoz hasonlóan a 103 törzskocsijai voltak nagyjából a 70x-as FLR-ek. Azért amíg megkerültük a lakótelepet nem a villamosok tempójában haladtunk a vágányokhoz hasonló állapotú úton.. (bár a nagyobb gödröket igyekezett elkerülni a vezér) Később nem gond, mert ott jó az út végig.