Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3784

egyértelmű volt.

 

nyilván nem a te kollégáidra gondoltam - őket nem ismerem, max hírből:)

Előzmény: Tector (3782)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3783

És a 200-asokban Nálatok is eltekerik a jobboldali legelső armatúra fénycsövét, hogy ne világítson? :)

(Mondjuk ebben részben igazuk van-nagyon belecsillog a szélvédőbe sötétben).

Előzmény: Törölt nick (3780)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3782

Nem voltam egyértelmű, megfogalmazom ismét, azaz fedvény.

"Kollégák" -többesszámban van, nem egy bizonyos ember követi el, hanem úgy általánosságban (nem végállomás-specifikus) a délutános kollégák javarésze.

(Következtetés lefolytatása: "96-39" frsz. kocsin reggel jó volt az erősítő -hiszen végigpofáztam a napot. Másnap reggel nem volt jó az erősítő, és vittem a villanyászhoz. Az meg csak visszadugta a tuchelt. Azóta nálam ez az első, hogy megnézem, ha kell visszadugom).

 

De néha rá kell jönnöm arra is, hogy az erősítő füsttel működik. Ugyanis ha kijön belőle, többé már nem szólnak a hangszórók.

Előzmény: Törölt nick (3780)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3781

Azért aTe géped és az ő gépe között nem kevés különbség van :)

Előzmény: KHZ-884 (3779)
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3780

ennek sorozatos elkövetése miatt egy kollégánk már nem kolléga.

Előzmény: Tector (3778)
KHZ-884 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3779

D-535 ZOOM

Előzmény: ksly435 (3730)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3778

Egyébiránt-ezt félve írom le, de mégis megteszem- nagyon sok esetben azért "rossz" a hangerősítő, mert a "tisztelt" kollégának az az első mozdulata, mihelyst betette a valagát a szerencsekerék mögé, hogy lehúzza az erősítőről a mikrofon csatlakozóját.

Előzmény: John Howard (3776)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3777

Tökéletesen igazad van -de erre csak Moldova után szabadon tudok válaszolni:

"Ha az utasításokat maradéktalanul betartanánk, nem lenne baleset a vasúton, igaz, nem is menne a vasút."

 

Sajnos "állapotok" vannak, de az elmúlt pár hét leforgása alatt látható volt néminemű javulás.

Előzmény: John Howard (3776)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3776

Hmmm... Forgalmi Utasítás 26., 61. és 84. pontja... Nem látom kivételként, hogy ha a műszaknak nincs hozzá anyaga, alkatrésze (kedve, ideje; nem kívánt törlendő)...

Előzmény: Tector (3773)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3775

Én a "törlés-zöldgomb-1.menüpont-járatszám-enter" verziót használom mindig, és akkor nem pici villamos, meg félig üres tábla van, hanem "61V   VILLAMOSPÓTLÓ" jerül a homlokkijelzőre. :)

Előzmény: John Howard (3774)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3774

Hát, miután a látott 3 FokGyemes kocsin legalább kétféleképpen* lehet ugyanazt a (helyes) kijelzést elővarázsolni... Tényleg: nem lehetne/kellene egységesíteni?

 

Egyébként meg: nem az lenne a helyes, hogy "V" nélkül írja ki, csak a számot? Még akkor is, ha kézzel beírt. Bár, ha nem teljes vonalas pótlás, talán zavaróbb az utasnak úgy...

 

A kőbányás Gyros biztosan különbözik az ezüstnyíltól. A 415-öst (még) nem ismerem ilyen tekintetben.

Előzmény: rally forever (3772)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3773

Igen, csak ráírni munkalapra+ könyvbe a megjegyzéshez.

A nincsből nem tudnak új erősítőt vagy gégecsövet beszerelni. "AH" megjegyzés, és ennyi.

Előzmény: John Howard (3770)
rally forever Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3772

Már megint senki nem találja, hogy kell kiírni a villamospótlókat...

 

R.

Előzmény: .BPO-346. (3764)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3771

 Dehogyis. Az összes jármű 100% megbízhatósággal és semmi műszaki és egyéb hibával nem rendelkezik. Főleg reggel, mikor kijön a kapun :)

Csak ez a főváros olyan szeszélyes, valami biztos van a levegőben, mert amint forgalomba érnek a kocsik, egyből meghibásodnak :o)

Előzmény: John Howard (3770)
John Howard Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3770

"Alapfelszereltség. Csak nem biztos hogy jó. 10 kocsiból 7-ben ált. nem működik."

 

És nálatok ilyen kocsit ki lehet vinni a telephelyről forgalomba? :-o

Előzmény: Tector (3714)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3769

Há' tárátáttá-tárátáttá!

Előzmény: GABEN352 (3768)
GABEN352 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3768

Metrót ismeri?

Előzmény: MBen (3766)
FKU-911 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3767

Kispesten az Ady Endre út még rosszabb. Azon szerencsére nem sok busz jár.:)

Előzmény: Askó (3753)
MBen Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3766
A villamosok csak akkor lesznek menők, ha megunod a trolikat.
Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3765

... és 30- as is...

Előzmény: .BPO-346. (3764)
.BPO-346. Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3764

Kb. 30 percet töltöttem el Újpest-központban és környékén, és ennyi idő alatt tűnt fel, hogy nem ment el egy darab villamos sem a 12-14- esen:D Látszik, hogy mennyire hidegen hagynak a vilik :P A fennakadás ezután még 1/4 órát tartott, majd megindultak. (A képeken van még 1-2 220- as és 30- as is:P)

 

Pótlók: 04-26; 06-01; 07-60; 07-63; LUA-493

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3763

726 nemigen. Inkább a 727

Előzmény: Humarci (3756)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3761

A legfontosabb momentumot kihagytam: Esett az eső. :)

Előzmény: Tector (3760)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3760

A hajtott tengelyen hosszmintás gumi képes ilyenre. :D

Minap Szentendrén egérkedett egy személyautós a BKV múzeum előtt -ahol kiskockakő, azaz macskakő van, és még bogárhatas is az út- éppcsak elengedtem a gázt, holott a személyautó miatt lépésben közlekedtem, és a kocsi már csúszott lefelé az út baloldala felé, de kibogoztam. Kis gáz, ellenkormányzás, picit megriszálta az utánfutót, és már haladtunk is. :)

Előzmény: BPI-779 (3759)
BPI-779 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3759

Vagy ha "hirtelen" akar indulni rajta valaki. Múltkor sikerült kifognom egy .............. vezetőt, szemerkélő esőben, kockaköves megálló. Csöng-csuk, padlógáz. És 2-3 mp-vel később még mindig padlógáz, de közbe talán ha 2-3 centit mozdoltunk, akkor sokat mondok..... És egy jó fél perc múlva föl is tűnt neki, hogy talán ha nem padlóig nyomná rögtön...

Előzmény: Tector (3758)
Tector Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3758

Minél gyorsabban mész a kockakövön, annál kevésbé rázza a kocsit.

Csak akkor van baj, ha vizes, és hirtelen meg kell állni rajta... :/

Előzmény: Törölt nick (3748)
Humarci Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3757

tartós a kocka kő nemis azzal van a baj, hanem se megállni se elindulni nem lehet rajta rendesen...

Előzmény: nemeza (3750)
Humarci Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3756

hát nálunk jobb helyük lenne... :D

723-732 elvétve

726-727 gyakrabban

Előzmény: ksly435 (3725)
BPI-553 Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3755
01-33 @ 68
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.29 0 0 3754

Az igen. Délpesti tartalékokban Kelenföldi vonal. Végre valami pozitívum.

Előzmény: rally forever (3752)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!