Se víz az olajban, semmi ilyesmi. Fehér füst sincs, nem választok pápát:)! Viszont gyujtáson csak a gyors ablaktörlés megy. Van ennek köze valamihez? Most megint nem indul, pedig már elhűlt a motor.
Halihó!! Megvan a műszakim 2 évre!! De sajnos a problémám nem múlt el. Kicseréltem a hőfokjelző szenzort, de megint kicsapta a mutatót. Leállítottam, de vissza már nem akart indulni, nem is forgatott. Végigpiszkáltam a vezetékeket (hátha lecsúszott/törött), semmi. Talán véletlen, kinyitottam a kiegyenlítőt, kiment a nyomás és utána indult. Szerintetek véletlen?
a difi hátuljában van a sebesség jeladó-->megnézni, hogy nem-e kontaktos az óraegység hátulját megnézni, hogy nem-e kontaktos:)) vagy a madzag szakadt el
Gektds Már nem kell.Tényleg csak az állás utáni alvófázis okozta.Mivel úgy egyeztünk meg,hogy nem szedem szét,nem tettem.És kellet neki 2 nap,mire visszatért az élet belé teljesen.Jó,nem új vay újszerű értékeket produkál,de csak nem mai gyerek.
Hát emelj már azon az alapjáraton egy hangyányit ha már úgy is van modicod! Nekem nagyon bejött, Robi csinálta meg annó kis rábeszélésre. Simábban is jár és főleg egyenletesen.
Az a tömítés szép munka,nyílván szakember végezte.Egy tömítő készletért lehet hogy + kereslek mert az enyém még mindíg szarakodik . Nincs valakinek véletlenül tds elektromos kapcsolási rajza?
Szóval adagoló Ma végre volt időm,és pótoltam az adagolóhiányomat.Szerencsém mint kurvának a jámborsághoz És ehhez társul még egy kopottas fej,amitől szépen hullámzik az alapjárat,s egyebek. Ugye minden lehetőségem adott a precíz beállításra,de nem jön össze.