Ha a 244-es (első) képet megnézed,akkor a bal felső sarokban van egy csavar,ami a két doblemez szerűséget fogja össze. Ennek a csavarnak a belső oldali lemezén csepegett le a víz,onnan a lengőkarra,majd le a földre. De hogy konkrétan honnan jön,passz. Még nagyon kitapogatni sem lehet,mert a kezem nem fér oda,úgy be van építve mindennek a motortér.
A kályha a jobb oldali doblemezre van felrakva. Onnan jöhet,de nem határozható meg egyértelműen az iránya (értsd csak cseppek láthatók,nem folyik a víz). Ezek a cseppek aztán lefolytak a lengőkarra,ott láttam,hogy vizes. Eddig még soha nem vettem észre (vagy nem tűnt fel)... Nem,a kályha nem deres.
Ha nem fagyállós, akkor az vagy azért mert nem fagyállós a viz a hűtőkürben :o) vagy mert te a kályha hevüléséből adodó páralecsapódás eredményét észleled! Kérdés, mennyiség, és pontosan hol? Mennyiségét tekintve, nem lehet számottevő. A kályha alatt, vagy a kpufogó csőből távozó gáz irányában volt a víz? Nézd meg esetleg nem látsz deresedés a kályha közelében?
Tegnap vettem észre,de most reggel tüzetesebben megnéztem: némi víz képződik a kályha alatt. Sima tiszta víz,nem fagyálló,nem gázolaj... Megszagoltam,megkóstoltam. :)
A kályha amúgy üzemszerűen működik (mint eddig mindig).
Nem tudom, milyen autóban van a kieg.fűtés, de a kocsi vezérlése nem biztos, hogy örülne neki, ha hirtelen egy állófűtéssel kellene neki együttműködnie.
Ha jól sejtem thermo top z. Teszek fel róla egy képet. Ez a készülékem. Ehhez kellenének az említett kiegészítők. Az üzemanyag rendszerbe integráláshoz mit javasolsz? Az autóm mechanikus AC pumpával rendelkezik. 2500cc turbódiesel.
Meg tudnád mondani menyibe kerül egy vízpumpa ami a készülékhez tartozik? Mellesleg a VR6-os ww motorokon is ilyen vízpumpa van. Az üzemanyag pumpára is tudnál egy árat mondan? Az üzemanyagpumpa milyen nyomás tartományban dolgozik? Köszi Dzsery