A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Éjjel-nappal rendőr álljon ott? Marci :o) Kiröhögnek, és lerakják a telefont.
A polgárőrnek pont annyi joga van átküldeni a buszt a tiloson, mint nekünk. Semmi.
Amíg ilyen tilosra babakocsit betoló gyalogos van, addig nem lehet ilyen forgalmi rendet előrni, pont a Móriczon, ahol a járművezető jobbra szinte semmit sem lát.
5perc: Arra gondoltam hogy odaál megkapja a szabadot, átmegy az átkötésen megáll megkapja a következő szabadot fordul majd megkapja a szbadot a megállóba behaladáshoz
Jó akkor két zavaros kell, egy tájékoztat egy irányít. De ha nem lehet átmenni a 3pötyön akkor kell rendőr vagy polgárőr.
azért ne csináljunk már ebből akkora tragédiát egy lépésben kihaladó busz ami kiáll a bartókra majd ha gyalogosoknak tilos elindul a szabad úton a megállóba. Ezzel az erővel megbénulna fél bp ha a szabálytalankodókhoz igazodunk...
amúgy tegnap volt a legalja: kosztolányi előtt jövünk 86-al bocskain amikor full piroson anyuka elkezdi áttolni a babakocsit elénk a 3 sávon!!!! ha nem siettem volna asszem beolvasok neki
Az az egy zavaros utastájékoztat is a megállókban, így minden busznál nem tudna jelen lenni.
Nem kéne élesíteni az átkötést? Tiloson menjen ki a busz? És ezt szerinted ki fogja vállalni? Senki! A megállóban felszedett utasokkal maximum 4 perc, hogy gombnyomástól felszállítás után induljon, nem értem miért lenne 5 perc csak megfordulni?
Ha ki tudnának menni egyből jobbra, úgy menne. De miért kéne bárkit eltapostatni azért, hogy a 7-es időben legyen? (Ha bemegyek, esküszöm megnézem, késnek-e)
egy zavaros ott van alapból ő felügyelheti a kanyarodást ajtós oldalon a sarkon állva
ez lenne a legjobb, nem kellene az átkötést élesíteni nem adna mind2 irányba +1 lámpát a 7-eknek és nem lenne a szólóknak is 5 perc a körtér felszállóhely elérése
Ott 70ezer birka megy hegyen-völgyön át, tökmind1 milyen színű a lámpa. Nem fogok ilyet vállalni azért, hogy minden második busz jobbrakanyarodáskor holttérből 13-14 embert eltaposson. Vagy nem fordul ki egyre, és tolasson a 300 emberrel a háta mögött. Ennél jobb jelen esetben nincs. A 7-es megállóban csak felszállítanak, 1 jelzést kibír a 7-es is. Az indulási időt a Villányiban várják, ott csak áthaladnak.
azt nem értem miért nem vállalható??? így most mind2 irányba be van szívatva a 7es család, ezt nem kéne
megoldás: lámpánként max 2db busz ki tud jönni az átkötésről elindul a szabadon jobbra fordulás meg ráér amikor a közút szabadot kap nem kell a gyalogosok közé hajtani
másik: nem lehet az átkötésnél a felszállítást csinálni?
Sejtettem, hogy OkosPetikének lesz jobb megoldása. Áruld már el, hogy ezek a buszok akkor hol várják ki az indulási idejüket? Így sincs elég hely a leszállóhelyeknél bent, a Spar felújítása miatt, nemtudom, hogy lehet most ott a környék a csúcsban. De a végállomásra befelé be lehet jönni, csak kifelé nem lehet menni. (LEgalábbis tegnap este nem.)
Minden lehetséges dolgot végigzongoráztunk. A balra kanyarodó villamos fázisa után adja az áthaladót, így egy villamos biztos állni fog a Móricz megállóban, és ha egy jelzésen több busz érkezik át, akkor a vége a Bartókra lóg, szintén nem jó megoldás.
Remélem belehúznak, és a Villányin legalább egyenesen el lehet menni mellettük, mert akkor már csak a 240E és a 153-as csinálja a feszkót (meg negyed óránként a Tetrapakkos E-k)
Egy kis újítással futhat össze az, aki a honlapom dokumentumok menüpontját figyelmesen böngészi. Ezzel kapcsolatban visszajelzéseket, észrevételeket szívesen várnék. :)
Feltehetően Móricz Zsigmond Körtértől a Bartók Béla úton át a Hamzsabégi út végéig több busz állna a buszok által okozott dugóban, mint ahány személyautó a Nagyszőlős utcában.
A 7-7E-173-173E és az összes környéket érintő villamos és buszviszonylat menetrendje fenekestül együtt felfordulna, stb.
Kezdve azzal, hogy a 40, 153, 240E kocsijai önmagukban káoszt tudnak okozni a Móricz Zsigmond Körtér (Villányi út) végállomáson, hátha még odateszük 4 viszonylatot, ami reggel 1-1,5 perces követéssel jár + 40E és 188E.
A Móricz Zsigmond Körtéren így is iszonyat botrány lesz, mert a villamoslámpa is élni fog minden fázisnál, valamint a balra tengelyben forduló buszok is a 7-es család megállójában fognak állni. Ebből igencsak nagy botrány lesz. Illetve még annál is nagyobb.
Amúgy a legnagyobb buli a villamosokat érinti, mert a Bartók Béla út - Fehérvári út villamosforgalma alapeseetben is rekordokat dönt. Namost erre még fázisonként ráteszünk egy 30 mp-es lámpafázist. Mindenhol villamosok által okozott dugó lesz reggel.
És a legnagyobb baj az ott van, hogy sehogyan sem lehet megoldani a 240E-k terelését, pedig valamit nagyon sürgősen ki kellene találni. Maxcimum annyit lehetne, hogy egyenesen átvezetni a 40, 153, 240E viszonylatokat a Fehérvárira, majd a Bocskai útnál jobbra befordulnának a Kosztolányi Dezső tér felé. Így talán csak a villamosok terén lenne fennakadás.
A 27-esen kívül mindenki a 7-es megállóból indul a Villányis csoportból, szerintem még holnap is. Csőtörés van a Fadrusznál, nem tudnak sem a Fadruszba fordulni, sem egyenesen menni nagykocsival. A Dodgem ippeg elfér.
Ezért a leszállóhelyről az átkötővágány szabad jelzésére kijönnek a híd irányú 7-es megállóba, és onnan a holdfényjelzőre balra tengelybe visszafordulva, a délbudai irányú 7-es megállóból indulnak. (Közvetlen jobbra nem vállalható, a hatalmas mennyiségű összevissza közlekedő gyalogos miatt.)