Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

chr_tds Creative Commons License 2009.12.19 0 0 5092
Üdv mindenkinek!
Sikerült beindítanom a tds-t. Bikakábel segítségével. Valamiért nem megy előre elég áram . Szerintem a "+" kábel (ami az akksitól a "bikázó ponthoz megy") vagy szakadt és hol érintkezik, hol nem, vagy csak oxidos. De mindenesetre kicserélem.
Meg tudjátok mondani egész pontosan hol megy az a kábel, mit kell hozzá lebontanom???
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.19 0 0 5091
Sziasztok!
Van egy E34-esem 525tds!
Most a hideg hatására olyan gondja lett, hogy hidegen lelevegősödik az üzemanyag rendszere és megáll a gép, de ha bemelegszik akkor már semmi gond, én valamilyen fagydugóra gondolnék és véggig vizsgálnám a rendszert, de az a baj, hogy nem találtam javítási könyet a neten hozzá.
Ha esetleg valakinek lenne azt nagyon megköszönném, illetve ha valaki tapasztalt már ilyen hibajelenséget és van rá ötlet akkor azt is várom!
525tédé Creative Commons License 2009.12.19 0 0 5090
pozotds
A nagynyomású rész az adagolótest(alu) végére van fölcsavarozva.Ez egy acél öntvény,amibe a nyomócsövek is rögzítve vannak.
Bevizsgálása kiszerelt állapotban lehetséges,padon,illetve beszerelt állapotban a porlasztócsúcsok felől egy adapter segítségével.
Előzmény: pozotds (5088)
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.19 0 0 5089
Ez benne van az adagolóban. Ha jól sejtem a megoldás az adagoló csere:(((
Előzmény: pozotds (5088)
pozotds Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5088
Nem akarok hülyeséget kérdezni de ez hol lehet ?Ez az adagoló egy része vagy vmi különálló dolog?mármint a szivattyúrész... :) pedig most is a realoemet nézem... :)
Előzmény: 525tédé (5087)
525tédé Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5087
pozotds
Nem jó hír :(
Írj mi van
Előzmény: pozotds (5086)
pozotds Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5086
Pont ezt mondta ma este a szerelőm is ...mármint a nagynyomású rész pusztulását .Holnap reggel 8kor húzom a Boschba rádugják a gépet meg lehet kompressziót is méretek.Majd jelzem mi történt.:/
Előzmény: 525tédé (5085)
525tédé Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5085
pozotds
Hmm,nem akarlak elkeseríteni,de nem kizárt,hogy a nagynyomású rész elköltözött az élők sorából.
AZ hogy húzásra indul,erre gyanaxom.Önindítót próbáld meg cserélni,még ha kölcsön is.Láttunk már felújított motort,ami ugyanúgy nem indult.És csak az önindítót kellet volna cserélni.
Ha csörömpöl,akkor nagy lenne az előtöltése,akkor pöccre kéne induljon.AZz előtöltés szabályzó az adagoló alján össze van dudva a 2 csati? nem csúszott szét?
Előzmény: pozotds (5081)
Piri Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5084
Biztosíték??
Előzmény: gondolatbetyar (5082)
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5083
Szerintem nézd át az LKM csatlakozópontjait. A legjobb ha átforrasztod őket, plussz a panelen a relék lábait.
Előzmény: gondolatbetyar (5082)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5082
na urak
szar tds, megint baszakszik
este jövök haza alig világít
megállok letörölni a lámpákat, akkor veszem észre, hogy az egyik nem ég
nosza kicserélem az égőt, de az sem
az égőknél a vezetékek nem kontaktosak, megmozgattam őket, minden rendben
mindkét reflektor és helyzetjelző jó, csak a bal oldali tompított nem
van valahol trükk, vagy kezdjem el visszabontani a kábeleket szakadást keresve?
:))
pozotds Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5081
Na ,vannak fejlemények :( ma már be sem indult a kocsi...lemerítettem az akksit+bika,de úgy se.viszont húzásra egyből beindult!Átnéztük a csöveket ,levegősödést nem tapasztaltunk , a jeladósom folyott de vettem egy másikat(innen)és az fasza.Izzítás van.Esetleg kompresszió?Hú de kivagyok már,ma jöttek volna megnézni az autót (eladó :) ) de le is mondtam pont ezért...nem szeretnék átvágni senkit.viszont nyugtalanít ez a porlasztócsörömpölés én még mindíg titkon az adagoló előtöltésére tippelek,de ettől ennyire nem indulna be?Pedig ha beindul,nagyon jól megy a teljesítményével nincs baj...Amúgy sztem (legalábbis E36-on)a hátsóablakfűtés kapcsolja a tükörfűtést.Legalábbis nálam az volt hogy tiszta deres volt a tükör és amikor bekapcsoltam a hátsóablakfűtést akkor ment le a szmötyi a tükörről.
Előzmény: 525tédé (5060)
525tédé Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5080
A tükörfűtés zárfűtés hőérzékelője a bal első kerák előtti lyukban van.úgy néz ki mint egy fém membrán.
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5079
Jaja, automatikusan szabályozza a hőfokot, azt nem tudom mik a határok, de nagyon melegre tuti nem engedi.
Előzmény: BMWFUN (5078)
BMWFUN Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5078
Nekem Miki valami olyasmit mondott, hogy kb 50fok külsőnél kapcsol ki, tehát állandónak mondható, persze gyújtás alatt.
Előzmény: blackbird00 (5077)
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5077
A kezelési is azt írja, hogy a fűtés automatikus, ha van gyújtás.
Előzmény: blackbird00 (5076)
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5076
Ja, tényleg úgy néz ki, hogy állandóan megy. Akkor viszont egyszerű a dolog.
Előzmény: blackbird00 (5075)
blackbird00 Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5075
Én úgy tudom, hogy csak akkor fűt, ha megy a hátsóablak fűtés, de lehet, tévedek. Megnézem a kapcsrajzot.
Előzmény: gondolatbetyar (5074)
gondolatbetyar Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5074
urak
a szomszédban téma a tükörfűtés
megnéztem, de a kapcsolási rajzon olyan, mintha az állandóan kapna áramot, ugyanonnan, ahonnan az állítómotor is kapja, és állandóan menne
vagyis ha veszek tükröt, mert az enyém már hibás(rozsdabarnás a tökör sarka), akkor vehetek fűtöttet, és 2 db 5 centis dróttal rögtön fűtötté varázsolhatom?
525tédé Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5073
Ez nem különcködés.Mivel már te is tudod miről beszélek.Dízel RLZ :)
Előzmény: BMWFUN (5072)
BMWFUN Creative Commons License 2009.12.18 0 0 5072
Ez az állandó különcködés.... :D
Más üzemanyag, máshol van a vezérlő, nem kell tempomat motor.... :D

Jelentem az én kályhám is jól viseli magát. :)
Előzmény: 525tédé (5062)
525tédé Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5071
Vojnó
Azzal.Műszerrel.Bakker,hányadik sör megy már??
Előzmény: Vojnó (5070)
Vojnó Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5070
műszerrel :)
Előzmény: evilke17 (5069)
evilke17 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5069
helló. hallásra állította be.
Esetleg valami segítséget tudnál adni hogyan kellene ?köszi
Előzmény: 525tédé (5059)
foka05 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5068
Sajnos az utóbbi időben a sajátomon elég gyakran tapasztalom,de nem gond általában én nyerek:-)))
Előzmény: 525tédé (5066)
525tédé Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5067
chstds
Okay.AZért kérdem,mert én már szívtam átalakítottal.És a kábelköteg közepén volt megtoldva a tiltószál...bebandázsolva.
Test:
kell lennia a klímakompresszornál,motortetőnél,szokott motortartóbaknál is lenni.
Az önindítóba 4db kábelnak kéne mennie.2vékony,2 combosabb.
Lehetséges elégett érintkező a behúzótekercsnél.(gyenge aksi,elégtelen test)
Előzmény: chr_tds (5065)
525tédé Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5066
foka05
......műszaki hiba :) de régen hallotam :DD
Előzmény: foka05 (5064)
chr_tds Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5065
Kézi váltós, szerintem gyári, én nem piszkáltam. Semmi nyoma, hogy automata lett volna.
Előzmény: 525tédé (5063)
foka05 Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5064
1 tipp. Ha közvetlenül indítasz a bikapontról egy kábellal ,akkor van reakció?Ha indul akkor gyk vagy relé, ha nem esetleg test, vagy...........műszaki hiba!
Előzmény: chr_tds (5051)
525tédé Creative Commons License 2009.12.17 0 0 5063
chr tds
Sorry,nagyon december van a fejemben.Automata vagy kéziváltós a kocsid?Ha kézi,akkor gyárilag vagy átépített?
Előzmény: chr_tds (5051)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!