Köszi a tájékoztatást. Tényleg suliban vagyok. Illetve mára lebetegedtem.
Amit írtál az ül. A Skoda valszeg tényleg kiegészítő fűtéssel rendelkezik. Az átalakító készlet olyan 80 e körül szokott lenni, de konkrét árat bentről tudnak adni.
Egyébként a vezérképviseletnél dolgozom. :-))
Árral és egyéb technikai kérdésekkel őt lehet zaklatni: mischingera kukac webasto pont hu
Leszögezem nem bántásból!!! A Taxis egy külön állatfajta, külön szolgáltatási igényekkel..... :o) Maradtál volna te is a preztizs márkánál, de te sóherkedté. Így is - úgy is. ;o))
De komolyra fordítva, várd meg Csacskamackát, vagy írj neki mailt. Meg tudja mondeni, hogy van-é kieg fűtése a motorak és lehet olcsóbban lehet belőle állófűtést csinálni. Az olcsóbb megoldás a keringtető szivattyú, de ehhez ismerni kell a fűtési rendszerét és gyanítom ott is elektomosan vezérelt szelepek vannak. Szóval az sem egyszerű, de nem lehetetlen...
Köszönöm információidat. Mikor a 30-50k forintos megoldást emlegetted, egyszerűen csüngtem az ajkadon :) :) :)
Műszakilag tényleg nem ér fel az általam említett maradékhő fűtés. De célszerűségben, legalább is az én esetemben egyszerűen remek. Nem kell utasra várva szétfagynom az autóban. Azé nem szar ez :) Az állófűtésnek mindíg nagy csodálója voltam, de 3-500 ezer forintot nem fogok kiadni érte. Egyik autómban sem volt, és volt amelyik örömteli 600ezer, s volt amelyik örömteli 400ezer kilométeren volt túl. Mindezek nélkül. Tehát pénzben kifejezve nem az árát, de a szervizig az üzemanyagot nem éri meg. Nekem évekkel ezelőtt akarták tokkal-vonóval beaplikálni az autómba 400ezer kemény magyar devizaforintért :) :) :) Őőőőőőrült :) :) :) Inkább vettem egy garázst. Ennyi. Ha eladom az autót, megy a gari is. Oszt még pénzemnél is vok :)
Tisztázzunk valamit! Amire te hivatkozol (a mercinél és a bömbinél is) az a kiegészítő víz szivattyú. Ezt a nagyok kitalálták már rég. Az is igaz, hogy ezek nagy blokkok és van tartalék, ezért ez egy egyszerű + kényelmi funkció. A profi megoldás akkor is az állófűtés. Viszont azért írtam, hogy azt már sok dizel (nagy) motornál csinálják, hogy melegedéshez egy kiegészítő fűtést szerelnek a vízkörbe, hogy (bocsánat de) a paraszt hidegen üveghangon tolva a dizelt (mellesleg a benzines sem szereti), segítsen hamarabb elérni az üzemi hőmérsékletet. (nagy motor nagy tömeg, nagy hőtehetetlenség) Persze utána csodálkozik hogy szétment a motor (legtöbbször ez már a követő tulaj/ok).
Nem tudom a szóbanforgó tipus mekkora és ne említsük (főleg elmarasztalóan) a presztizsmárkákkal. Nem akarom egyiket sem minősíteni, de felhívnám azért a különbségekre a figyelme.
Amit viszot te szeretnél jelen esetben lehet 30-50k forintból megoldható profin. (vagy olcsobban gagyin) :oD
Drágaaaa??? Ahogy elnéztem az egykori 124-es Merciben, van egy villanymotor, és az álló, de még meleg blokkon keresztül elkezdi által taszajtani a vizet. Amíg a blokk meleg, addig jön a fini időjárás. Ha kihűlt, bé lehet indítani, tenni egy egészségügyi körbekukkot a városban, és ösmét kezdheted előről. Nakérem, ez a mostani C-osztályban is emigyen működik. Szal ezért a villanymotorért valami oknál fogva nem nagyon akarok 100ezreket áldozni. Mert ügye a hülyék azok az út tufelin laknak :) Ha ez mégis ilyen nagysokcsomó gond egy VW-Skoda párosnak, akkor inkább köll a f.... Vissza az igaziba.
:oD bocsi Nem akartam Csacskamcka elől elhalászni a mondanivalót, de megelőzni igen.
Szóval ő dolgozik 'webi-fűtés-szerelőknél". Ha nem válaszol időben, biztos megint tanul. ;oD Írj neki egy konkrét ajánlatkérőt amiben tipus, évjárat, motorkód található és ő intéz neked.
Arra azért készülj, fel, hogy nem olcsó. Mikor rendelésnél kipipálod akkor sem olcsó. Ha meg dizeles a skoda, akkor lehet van is benne előmelegítő és akkor már csak rá kell bírni hogy álló fűtésként is működjön. Nem egyszerű, de az is megoldható. (a különbséget már ő is leíra ide rég!)
Meg tudom érteni, hogy szeretnél ilyet, mert ténylleg jó dolog.
Vásároltam egy Webasto top S vizes állófűtést az ebay-ről az összes vezetékkel relével, időzítő órával stb. Van hozzá valakinek bekötési rajza, illetve az időzitő órához használati utasítás. Előre is kösszönöm!
nyilvan a teli gumit mindenki azon a napon csereli amikor leesik a ho, a klimat akkor javittatja amikor 40 fok van, a kalyhat meg amikor eloszor van hideg.
Nagy kérdésem lenne. Tudom, olvassak vissza. Meg is próbáltam, de sok-sok-sok. Szóval. Taxiként használok egy C osztályos Mercedest. Mikor télen utasra várok nyomok egy gombocskát, és a maradék hőből kényeztet. Nem tom ki találta ezt így ki, de Nobel-díjra felterjesztettem. Csakhogy. Én hülye bele ugrottam egy Skoda Superb nevű kérdőjelbe. A Mlada-Boleslavi mérnököknek ennyi eszük sajna nem volt, ott két utas között vagy jár a motor, vagy oda fagyok a cucchoz. Van-é erre megoldás???
Nekem van egy elado barkas állófűtésem, hibátlan állapotú mindene megvan (vezeték, kapcsolo) működőképes. A benzinpumpája is vadi uj volt, külön vettem rá, kb fél évet használtam össz vissz.
Debreceni vagyok ha valakit érdekel, hívjon 06209182682 vagy email: djsomi@freemail.hu
Köszi, ezzel csak az a baj, hogy telefonba 80000 Ft-ot mondott a szerelő a kályhában levő elektronikára. Annyit nem ér, ennyiért kapok használt komplettet... Ezért gondoltam, hogy valakinek hátha van egy roncs kályhája, amiben jó az "agy".
A kályhám /Eberspacher d3w/ nem ad életjelet magából... Az alkatrészek külön-külön jók, csak az elektronika halt meg. Nem vesz fel áramot, nem vezérel semit :-(