Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Vojnó Creative Commons License 2007.09.26 0 0 1378
Sóher, de találékony magyarok. :(

Gyanús volt hogy nem reagálsz, pedig te ebben büfé vagy! ;o)
Előzmény: Csacskamacka (1377)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.26 0 0 1377

Egyébként érdekesség....

Elég sok típusba építenek gyárilag kiegészítő fűtést. Mégis a legtöbb (!) itthoni importőr anélkül kéri, mert úgy olcsóbban kapja a kocsit!!!!

Ezért van az, hogy időnként nekünk is elkerekedik a szemünk, hogy hát ebben kieg fűtésnek kéne lenni, de nem van, hol van? Hát ezért.

Példa erre a mi összes céges Focusunk is. Egyikben sem volt kieg, pedig kellett volna, hogy legyen....

 

Előzmény: Vojnó (1375)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.26 0 0 1376

Vojnó!

Köszi a tájékoztatást. Tényleg suliban vagyok. Illetve mára lebetegedtem.

 

Amit írtál az ül. A Skoda valszeg tényleg kiegészítő fűtéssel rendelkezik. Az átalakító készlet olyan 80 e körül szokott lenni, de konkrét árat bentről tudnak adni.

Egyébként a vezérképviseletnél dolgozom. :-))

 

Árral és egyéb technikai kérdésekkel őt lehet zaklatni: mischingera kukac webasto pont hu

 

 

Előzmény: Vojnó (1370)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.26 0 0 1375
Leszögezem nem bántásból!!!
A Taxis egy külön állatfajta, külön szolgáltatási igényekkel..... :o)
Maradtál volna te is a preztizs márkánál, de te sóherkedté. Így is - úgy is. ;o))

De komolyra fordítva, várd meg Csacskamackát, vagy írj neki mailt.
Meg tudja mondeni, hogy van-é kieg fűtése a motorak és lehet olcsóbban lehet belőle állófűtést csinálni.
Az olcsóbb megoldás a keringtető szivattyú, de ehhez ismerni kell a fűtési rendszerét és gyanítom ott is elektomosan vezérelt szelepek vannak.
Szóval az sem egyszerű, de nem lehetetlen...
Előzmény: Bora1 (1374)
Bora1 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 1374
Köszönöm információidat. Mikor a 30-50k forintos megoldást emlegetted, egyszerűen csüngtem az ajkadon :) :) :)

Műszakilag tényleg nem ér fel az általam említett maradékhő fűtés. De célszerűségben, legalább is az én esetemben egyszerűen remek. Nem kell utasra várva szétfagynom az autóban. Azé nem szar ez :)
Az állófűtésnek mindíg nagy csodálója voltam, de 3-500 ezer forintot nem fogok kiadni érte. Egyik autómban sem volt, és volt amelyik örömteli 600ezer, s volt amelyik örömteli 400ezer kilométeren volt túl. Mindezek nélkül. Tehát pénzben kifejezve nem az árát, de a szervizig az üzemanyagot nem éri meg.
Nekem évekkel ezelőtt akarták tokkal-vonóval beaplikálni az autómba 400ezer kemény magyar devizaforintért :) :) :) Őőőőőőrült :) :) :)
Inkább vettem egy garázst. Ennyi. Ha eladom az autót, megy a gari is. Oszt még pénzemnél is vok :)
Előzmény: Vojnó (1372)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.25 0 0 1373
A hiűnyzó betükért bocsi! ;o)

A drága az 400k és az 50k között értendő, de hozzáteszem nem említhetőek egy kalap alatt és nem az áruk miatt!
Előzmény: Vojnó (1372)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.25 0 0 1372
Tisztázzunk valamit!
Amire te hivatkozol (a mercinél és a bömbinél is) az a kiegészítő víz szivattyú.
Ezt a nagyok kitalálták már rég.
Az is igaz, hogy ezek nagy blokkok és van tartalék, ezért ez egy egyszerű + kényelmi funkció.
A profi megoldás akkor is az állófűtés.
Viszont azért írtam, hogy azt már sok dizel (nagy) motornál csinálják, hogy melegedéshez egy kiegészítő fűtést szerelnek a vízkörbe, hogy (bocsánat de) a paraszt hidegen üveghangon tolva a dizelt (mellesleg a benzines sem szereti), segítsen hamarabb elérni az üzemi hőmérsékletet. (nagy motor nagy tömeg, nagy hőtehetetlenség)
Persze utána csodálkozik hogy szétment a motor (legtöbbször ez már a követő tulaj/ok).

Nem tudom a szóbanforgó tipus mekkora és ne említsük (főleg elmarasztalóan) a presztizsmárkákkal.
Nem akarom egyiket sem minősíteni, de felhívnám azért a különbségekre a figyelme.

Amit viszot te szeretnél jelen esetben lehet 30-50k forintból megoldható profin.
(vagy olcsobban gagyin) :oD
Előzmény: Bora1 (1371)
Bora1 Creative Commons License 2007.09.25 0 0 1371
Drágaaaa??? Ahogy elnéztem az egykori 124-es Merciben, van egy villanymotor, és az álló, de még meleg blokkon keresztül elkezdi által taszajtani a vizet. Amíg a blokk meleg, addig jön a fini időjárás. Ha kihűlt, bé lehet indítani, tenni egy egészségügyi körbekukkot a városban, és ösmét kezdheted előről. Nakérem, ez a mostani C-osztályban is emigyen működik.
Szal ezért a villanymotorért valami oknál fogva nem nagyon akarok 100ezreket áldozni. Mert ügye a hülyék azok az út tufelin laknak :)
Ha ez mégis ilyen nagysokcsomó gond egy VW-Skoda párosnak, akkor inkább köll a f.... Vissza az igaziba.
Előzmény: Vojnó (1370)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.25 0 0 1370
:oD
bocsi
Nem akartam Csacskamcka elől elhalászni a mondanivalót, de megelőzni igen.

Szóval ő dolgozik 'webi-fűtés-szerelőknél".
Ha nem válaszol időben, biztos megint tanul. ;oD
Írj neki egy konkrét ajánlatkérőt amiben tipus, évjárat, motorkód található és ő intéz neked.

Arra azért készülj, fel, hogy nem olcsó. Mikor rendelésnél kipipálod akkor sem olcsó.
Ha meg dizeles a skoda, akkor lehet van is benne előmelegítő és akkor már csak rá kell bírni hogy álló fűtésként is működjön.
Nem egyszerű, de az is megoldható. (a különbséget már ő is leíra ide rég!)

Meg tudom érteni, hogy szeretnél ilyet, mert ténylleg jó dolog.
Előzmény: Bora1 (1369)
Bora1 Creative Commons License 2007.09.24 0 0 1369
Ezt jól megaszontad :)
Esetleg egy rövid ösmertetőt??? :)
Előzmény: Vojnó (1367)
sepo07 Creative Commons License 2007.09.24 0 0 1368

Vásároltam egy Webasto top S vizes állófűtést az ebay-ről az összes vezetékkel relével, időzítő órával stb. Van hozzá valakinek bekötési rajza, illetve az időzitő órához használati utasítás. Előre is kösszönöm!

Vojnó Creative Commons License 2007.09.24 0 0 1367
Van...
Előzmény: Bora1 (1363)
GP0215 Creative Commons License 2007.09.23 0 0 1366
SZiasztok urak.Vennék gázolaj üzemü állófűtést vwtransporterbe. Köszi. T:20 347 0346
semgza Creative Commons License 2007.09.22 0 0 1365
meg nem jott ki az utodja... :)
Előzmény: Vojnó (1359)
semgza Creative Commons License 2007.09.22 0 0 1364
nyilvan a teli gumit mindenki azon a napon csereli amikor leesik a ho, a klimat akkor javittatja amikor 40 fok van, a kalyhat meg amikor eloszor van hideg.

Előzmény: Vojnó (1359)
Bora1 Creative Commons License 2007.09.22 0 0 1363
Sziasztok.

Nagy kérdésem lenne. Tudom, olvassak vissza. Meg is próbáltam, de sok-sok-sok.
Szóval. Taxiként használok egy C osztályos Mercedest. Mikor télen utasra várok nyomok egy gombocskát, és a maradék hőből kényeztet. Nem tom ki találta ezt így ki, de Nobel-díjra felterjesztettem.
Csakhogy. Én hülye bele ugrottam egy Skoda Superb nevű kérdőjelbe. A Mlada-Boleslavi mérnököknek ennyi eszük sajna nem volt, ott két utas között vagy jár a motor, vagy oda fagyok a cucchoz. Van-é erre megoldás???
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1362
:-)
Előzmény: Vojnó (1361)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1361
Az igaz!

Valamelyik hideg estén elindítottam a régi DBW-46-t.

Olyan füstöt okádott ki magából....
... de fűtött! ;o)
Előzmény: Csacskamacka (1360)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1360
Az igazi kályhás szeptemberben ébred. :-)))
Előzmény: Vojnó (1359)
Vojnó Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1359
Még mindíg nem jártál a végére? :o))))))

Most már minek, lassan csereérett a kocsid! :oDDD (bocs)

Van valamiféle fain szoritó, mivel ugye gumicső megyen bele.
Előzmény: semgza (1357)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1358
Igen.
Előzmény: semgza (1357)
semgza Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1357
a gyakorlatban szoktak olyat csinalni, hogy kiszedik a kalyhat javitasra, a csoveket meg valahogy eldugozzak, hogy menjen tovabb a kocsi?
Előzmény: Csacskamacka (1356)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1356

Naná! :-)

Előzmény: bulejko (1354)
nagysusu Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1355
Van hát!
Előzmény: bulejko (1354)
bulejko Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1354
van még itt valaki?
Djsomi Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1353

Sziasztok!

 

Nekem van egy elado barkas állófűtésem, hibátlan állapotú mindene megvan (vezeték, kapcsolo) működőképes. A benzinpumpája is vadi uj volt, külön vettem rá, kb fél évet használtam össz vissz.

Debreceni vagyok ha valakit érdekel, hívjon 06209182682 vagy email: djsomi@freemail.hu

Ára: 25 pénz!

 

Üdv!!

Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.11 0 0 1352
Bocs.
Előzmény: T.o.m.i (1351)
T.o.m.i Creative Commons License 2007.09.11 0 0 1351

Köszi, ezzel csak az a baj, hogy telefonba 80000 Ft-ot mondott a szerelő a kályhában levő elektronikára. Annyit nem ér, ennyiért kapok használt komplettet... Ezért gondoltam, hogy valakinek hátha van egy roncs kályhája, amiben jó az "agy".

 

Üdv:SzT

Előzmény: Csacskamacka (1350)
Csacskamacka Creative Commons License 2007.09.11 0 0 1350
Előzmény: T.o.m.i (1349)
T.o.m.i Creative Commons License 2007.09.11 0 0 1349
 

Sziasztok!

 

A kályhám /Eberspacher d3w/ nem ad életjelet magából... Az alkatrészek  külön-külön jók, csak az elektronika halt meg. Nem vesz fel áramot, nem vezérel semit :-(

Van esetleg valakinek eladó?

 

Üdv: SzT

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!