igen, adott naptári hónapban - függetlenül a havi zárástól - ha még nem használtad el a kereted egyszeresét, akkor naptári hónap utolsó napjáig még megteheted. Magamból indultam ki . :D
Az sms eddig jól jött, bár annyi pluszt nem hordoz, mert nincs záró sms, mit hogy meddig kell visszafizetni. Lehet tényleg le mondom, úgyis be-be kell lépni a netbankba, ott meg látszik hol tartok.
A biztosításon gondolkodom még, mert az a felhasznált összeg 0,89%-a, tehát majdnem elviszi a visszatérítést. De egyelőre úgy gondolom, hogy ha megvagyok még a zárásig akkor úgyis vissza fogom fizetni zárás előtt (google naptárba is beírtam a határidőket az évre, majd értesít), ha meg valami történik velem, akkor már úgyse kell visszafizetni, legalább azt nyeri a család...
"szerintem csak zárás előtt, hónap közepén, akkor 0-án lezárják a számlát, telik az idő, de elsejéig úgysem tudsz vele költeni"
De ugye csak akkor nem tudok vele költeni ha a hónap közepéig/zárásig felhasználtam a teljes hitelkeretet? Ha maradt még a keretből, abból még tudok költeni a hónap végéig igaz?
sosem utaltam saját számlára egy teszt erejénél tovább, sem vettem fel kp-t vele, így ezt nem tudom. Az 500 Ft-ot viszont levonják utalásonként.
E-mailt a banknál regisztrált címedről küldöd nekik, beleírod a cetelemes azonosítóidat, plusz anyuka nevét, születési dátumot és helyet, mobiltel. szám, lev. és állandó címeket, tehát amiket telefonon is kérnek. Pár napon belül küldik a teljes tarozásról szóló csekket.
szerintem csak zárás előtt, hónap közepén, akkor 0-án lezárják a számlát, telik az idő, de elsejéig úgysem tudsz vele költeni, tehát itt 9-14 napig áll a számla teljesen feltöltve, majd 1-jén mehet a menet újra, míg nem ebben a hónapban is zárás előtt feltöltöd.
Semmi baj, amúgy hasznos infókat mondtál el. Tényleg nem egy szokványosan működő hitelkártya.
A saját számlára utalásról van infód? Telefonon is kérdezték már, hogy kérem-e, hogy a számlámra utaljanak egy összeget, illetve a netbankban is ott van a lehetősége. Kerül valamibe? Kamatozik mint kp felvétel?
Az e-mailt a csekk kérésre honnan küldöd? A netbankban nem látok levelezési lehetőséget. Ha a postaládából, hogy azonosítod magad? Nekem telefonon az azonosító kód megadása után is elkérték minden adatomat.
Kicsit szivatás jellegűnek hangzik az egész, de talán lehet ezt egyszerűbben kezelni.
Ha a zárási időszakot figyelmen kívül hagyjuk, akkor lehet úgy tekinteni, hogy egy naptári hónapban a hitelkeret erejéig költhetsz (és kapsz visszatérítást).
Vissza töltést pedig kétszer célszerű megejteni. Zárás előtt a hónap közepén -hogy ne legyen számlavezetési díj és ha van biztosítás,- és hónap végén, hogy a következő ciklusra fel legyen töltve a kereted?!
bocs, igazad van, ezen a ponton belekeveredtem! :) későn írtam már az este. 1-jén felold a keret egyszeresének limitje, és természetesen kapsz viszatérítést.
"Ja igen, mivel hónap 1-jén felold a napi limit, kövi zárásig (~16-22.) még költhetnél, de ne tedd, mert nem kapsz több visszatérítést, és az itt elköltött összeget már nem tudod a kövi időszakban (kalendár hónap!) elkölteni, amire így nyilván nem is kapsz visszatérítést."
Ezt kifejtenéd bővebben? A napi limit feloldást értem elsején, de miért nem jár visszatérítés? Előző hónapban felhasználtad a keretet, ugye erről beszélünk. Visszatöltöd a keretet, de előző hónap 16-22-től 31.-ig nem tudtál költeni, tehát a felhasználható hitelkeretedet sem fogyasztottad. Akkor miért nem jár elseje után sem? Ezt a részét nem értem.
Összegezve: A hitelkeret felhasználhatósága naptári hónapra szól.
Amíg volt nekem kb. 5 hónappal ezelőttig, így működött: saját tapasztalat alapján minden pos és vpos tranzakcióra megkaptam az 1% kedvezményt, és a hirdetmény sem említ mcc kódokat vagy pénzügyi instrumentumokat, sem egyéb kiveteleket, bár MÁK-ra, Revolutra, TW-ra nem próbáltam. Annyi kitétel szerepel, hogy a bank pénzügyi hitelkozvetitoinel végzett tranzakciók után nem jár, amiről nem tudom, mit jelenthet.
Minden elszámolási időszakot követő hónap 9-eig kell az utalásnak beerkezni, illetve csekket pedig 7-eig befizetni, mert 2 munkanap, míg térül. Ezek fixek, mindig igazak, nem úgy a zárás, ami 16 és 22 között változik, de egy évre előre publikálva van.
Két szivatas van: csak a hitelkeret mértékig (egyszereseig) adnak 1% visszatéritest, amit úgy oldanak meg, hogy egy naptári (1-31.) hónapon (érdekes módon nem elszámolási időszakon) belül csak annak egyszereseig vagy hivatott elkölteni a kereted, tehát hiába töltöd vissza hamarabb, kövi hónap 1-jéig (szó szerint) minden tranzakciót "napi keret tullepessel" utasít vissza a bank annak ellenére, hogy a Cetelemnek nincs is ilyen beállítása, amin akár te, akár az ügyfélszolgalat tudna módosítani, hogy napi keret. Ezt telefonon mondták el nekem. Ja igen, mivel hónap 1-jén felold a napi limit, kövi zárásig (~16-22.) még költhetnél, de ne tedd, mert nem kapsz több visszatérítést, és az itt elköltött összeget már nem tudod a kövi időszakban (kalendár hónap!) elkölteni, amire így nyilván nem is kapsz visszatérítést.
A másik dolog, hogy csak telefonos vagy emailes külön, havonta tett keresre küldenek csekket a teljes összegről, és az is mindig kitoltott, mi több, QR kodos, amit az automata csak egyszer enged befizetni, de wcsekk működik, bár most ugye nem tudni, mikor lesz ismét elérhető. Amúgy mindig csak a mimimum összegről küldenek automatikusan havonta csekket. Ha forulónapig vissza is fizeted az összes zsetont, tehát 0-án áll a számla, akkor szlavezetési díjat tényleg nem számolnak fel. Ez pontosan azért van, mert a hirdetményeik szerint, ha nem használod a kártyát (0 balansz), akkor semmilyen díja nincsen, ezt pedig az IT rendszer onnan feed-eli be, hogy a fordulónapon van-e tartozás: ha nincs, az olyan, mintha nem használtad volna kártyát, ennek ellenére a visszatérítést meg fogod kapni, az nem ettől függ tehát. Az, hogy fizetsz-e csekk visszafiz havi díjat, szintén te döntöd el: netbankban átutalás és elektronikus kivonat választása mellett is kérhetsz minden megáldott hónapban telefonon vagy e-mailben (egyszerűbb!-> "resend e-mail" minden hónap 12-15-e környékén) is akár csekket a teljes tartozásról, ettől még előbbi beállítás mellett nem fognak csekkért havi díjat számolni. Első alkalommal keveseknek működik a visszatérítés, de szólsz, korrigálják, és ennyi. A lényeg, hogy klubkártyát igényelj, ne unembossed MC-t, mert arra amúgy sem jár visszatérítés. Még egy dolog: ügyintézők közül legtöbben nem is értik, hogy működik a HK-juk, felesleges belemenni elvi kérdésekbe velük, mert tuti nem az lesz, amit mondanak, aztán csak eszed a kefét, hogy megint hazudtak: nem, csak nem tudják, ezért azt mondanak, ami éppen eszükbe jut.
Kártyás fizetéskor előforduló többszörös levonás/foglalás/jóváírás kombó ügyben valakinek tapasztalata nincs esetleg?
Saját és társkártyánál is előfoprdult, legtöbbször az Aldiban.
Jelenség: paypassos fizetés elutasítva, újrapróbálkozás szintén elutasít, majd fizikailag behelyezve elfogadja.
Utólag ellenőrizve a Netbankban, volt úgy hogy a terheléses tétel 5*(!!) a jováírás csak 3* szerepelt, itt ugye tételenként nincs egyenleg, de ha ha jól sejtem 2* fizettem azt a vásárlást. és még legalább 5 hasonló van.
Telefonos ügyfélszolgálat elismerte a problémát, már kb 1 hónapja is előfordult, de nem tudtak segíteni benne hogy tudnám elkerülni, nem csak paypassos fizetésnél jelentkezik szerintükmár szerintem sem), bolthoz sem tudták kötni..
Valakinek van információja a dologról esetleg hogy lehetne megúszni??
Sziasztok, én nem nagyon értem ezt a hitelkártyát. 17.-én használtam először. Ez a hiretmény szerint 20.-án volt a zárás. De én nem látok se zárlati díjat, se visszatérítést, se kivonat nincs. Most zártak, vagy nem zártak? Annyit látok csak, hogy március 11.-ig kell fizetnem. De mennyit?
Másrészt ezek aktívak: Prémium hitelfedezeti biztosítási csomag, sms értesítés, a számlaküldés módja elektronikus, meg a csoportos beszedési mód aktív, de nincs mögé beállítva semmi. Akkor most nem is fogok kapni csekket? Vagy csak ha kérek telefonon? Én úgy emlékszem igényléskor még a postai csekket beszéltük, de végül úgy látom elektronikus lett. A biztosítás mennyi? elviszi az 1%-ot? Mondjam le? Mikor fogom látni, hogy egyáltalán kapom-e az 1%-ot? Köszi!
Szia. Akkor van remény :)
Nálam elsőre működött, aztán valaki gondolt egyet és 3ból 2 pipát kivett...
Valószinűsítem, hogy a takarékszámla nyitás végző Ügyintéző lehetett a "ludas" hiába mondják, hogy két külön rendszer...
Számláküldési címem is megváltoztatták.. nem kértem...
Elektronikus számlára váltottam, januárba működött, most néztem postai volt beállítva, elektronikusat én vissza se tudtam állítani.
Kíváncsian várom a válaszukat :D
Nekem hasonló a sztorim, nekem még az előzetes telefonbeszélgetés során felejtettek el klikkelni....így az 1. hónap után nem kaptam visszatérítést. Utána 4 telefon meg vagy 2-3 email utàn elfogadták a panaszom és utólag jóváírták.
Cetelemnél tett már valaki panaszt visszatérítés el kapcsolatban?
Ha igen, milyen eredménnyel? :)
Én tegnap tettem, mert egyszercsak eltünt a kivonatról a visszatérítés....
Mint kiderült, a 3 marketing megkereshetőségi lehetőségből a telefonos és postai megkeresés engedélyezését valaki megszüntette, ezért nem kaptam az 1%-ot.
Nem kértem a megszüntetésüket... Kíváncsi leszek válaszukra.
Edigitálnál vásároltam online hitelre egy hűtőszekrényt és egy laptopot, a cetelem volt a hitelező, egy hitel szerződésre, egy megállapított törlesztő részletre ment az egész. Meg is kaptam, minden rendben, ki is szállították házhoz. De mivel online történt a vásárlás, így személyes tapasztalatom nem volt a laptoppal és nem tetszik. Milyen lehetőségeim vannak a cserére vagy a vásárlástól elállásra? Mert online vásárlásnál 14 napom van arra, hogy eldöntsem megtartom-e vagy sem. Így hiteles vásárlásnál is működik ez a lehetőség?
Személyi kölcsönnel kapcsolatban érdeklődtem a Bank telefonos ügyfélszolgálatán. A telefonon kapott ajánlat havi törlesztő részletét kicsit magasnak találtam, ezt jeleztem is Neki. Ettől függetlenül elküldte a szerződés aláíratlan példányát emailban, amit aláírva Postán kellene visszajuttatni. Azóta több ügyintézővel beszéltem, és kértem, hogy töröljék az igényemet a rendszerből, mert nem akarom felvenni a hitelt. Kellene-ezt nekik írásban is közölni? Ha nem küldöm vissza a szerződést, akkor annak nincs semmi következménye? Van náluk egy kis összegű áruhitelem, nem akarom, hogy azt befolyásolja ez a dolog.
Néhány hete megkaptam a cetelem hitelkártyát (klub kártyát), most már aktiválnám. A vele küldött levelet valszeg kidobtuk. Hogy kell a kártyát aktiválni és hogy tudom meg mi a pin kód??
Regisztráltam a netbankba, elvileg ott is lehet aktivalni, de sehol nem látok ilyet. Próbáltam neten fizetni vele, de sikertelen volt, tehát valóban nincs aktiválva. A pin kódot egy külön levélben kellett volna megkapni, vagy valamilyen személyes adat? Help pls.
Igen, most beszéltem velük és zárás után küldik, a teljes összegről. Érdekes, kb egy hete azt mondták, hogy mindenképp két csekk lenne. De nem vitatkoztam, mondtam, hogy jó így...
Nekem pár napon belül küldték. De mondjuk, amikor kértem, messze volt még a havi zárás, s az egész keretemet elköltöttem. Elképzelhető, hogy a havi zárás közeledtével ezt - praktikusan - összevonják...
Ezt nem tudom, de ha ez akadály lenne, a netbankban (vagy akár a csekkrendeléskor a telefonos ügyfélszolgálatom keresztül) semmiből nem tart átállítani csekkesre. (Majd akár később vissza.) Egyébként havi plusz költség (csekk díja és számlavezetési díj) csak akkor van, ha kérsz/kapsz az adott hónapban csekket, s ha a fordulónapkor tartozásod van. Amíg wCsekkel fizettem, s a tartozást már a fordulónap előtt rendeztem, addig sem számlavezetési díjat, sem csekkdíjat (dacára annak, hogy ténylegesen csekken fizettem) nem számoltak fel. (Ez így nincs leírva a kondíciós listában, de a gyakorlat hónapok óta ez volt.)
Ugye nyilván akkor is lesz egy minimális összeg, amit a zárás után kell fizetni. Akát a szlavezetési díj. A maradék összeget hogy fizeted ki? Mármint lehet olyan kombó, hogy csekkes előzetes befizetés (amiről írsz), a maradék meg utalásos módon? Mármint hogy eleve azt az opciót választani, hogy utalás, a csekk helyett.
A telefonon kért csekk QR-kód nélküli, a csekkautomatánál így bármi megadható. :-) Teszteltem is: más összeget adtam meg, mint, ami szerepel rajta. Így elég csak egyszer (csak el kell tenni a csekket) telefonálni az ügyfélszolgálatra, nem kell havonta. :-)
Szia. És így a jóváírás mikor hogy kerül az egyenlegre?
December óta használom a kártyát.
Első kivonaton a 12.18i zárással 2016Ft jóváírás volt.
01.22i záráskor 0 Ft volt az egyenlegem mert visszafizettem, 1950 Ft jóváírás összeget látok, ami elvileg 12.17i költési összegnek felel meg, de az egyenlegem nem csökkent vele, még úgy sem, hogy már költöttem és azt el is számolták.