2006os példány, most jött el az ideje hogy beadja a kulcsot. Sajna megbízható teknikát csak a japók tudnak csinálni. Van egy két motoros ismerősöm akinek volt vagy van Triumph-ja mindenkinek volt valami nyűgje. Na de majd meglátjuk az új alkatrészekkel, mennyit bír. Előtte suzukiztam, volt 3 féle is és egyiknél sem kellett még szelepet sem állítani 40000nél, csak gyertyát meg olajat cseréltem. Aztán mikor 2010ben ellopták a Hayabusámat úgy döntöttem hogy kipróbálom az európai 3hengert.
Most hívtak a szervízből hogy már beindúl de mégiscsak rossz a szabadonfutó, kezdem elveszteni a fonalat. Másfél hete mikor bent voltam, zoli a szerelő azt mondta hogy könnyen jár, nem érez semmit, most meg már hogy beindul berágódott?????
De legalább már beindul úgyhogy meglátom eddig mennyibe fog fájni a dolog, lehet hogy elhozom és majd én kicserélem a szabadonfutót, az ebay-ről.
Na de nem akarunk inkább személyesen dumálni a dolgokról, mert macerás hosszan gépelni:)))) Én Budakalászon lakom,ha te is pest környéki vagy akkor összefuthatnánk valamikor. Itt a számom csörögj rám ha gondolod 06304150451. Józsi.
Hát tényleg traktor hangja van, még ha nem is tökéletes a videó minősége.
Minél előbb nézesd meg nehogy szétverjen valamit odabenn, ha valami elszabadul véletlenül. Úgyis csak szétszedéssel lehet biztosra menni, hiába hallgatózunk.
Megneztem most a videot. Igen ilyen a hangja. Tegnap duhomben lecsereltem az olajat. Az olaj tiszta volt. Nem volt fem reszelek, viz benne,es nem volt budos, eget szaga. Viszonylag tiszta, sotet barna volt. Mikor megvettem, nagyon szep tiszta hangja volt, de masfel evet allt utana (Svajci bringa volt alacsony, kb 21000 kmrel, papirozni kellet). Neha lementem beinditottam. Egyszer elkezdte, de csak halkan, most meg mar, mintha szet akarna esni.
Kosz a valaszt. Pont ez a zorges a bajom. Neha olyan hangos, hogy elnyomja a motor hangjat. Ciki mikor az autosok szetneznek, hogy mi ez a traktor? De csak, hogy megorjitsen a sarkany, most elkezdett valami rezonalni az elejen. Megorjit.
Aloha! Még egy fanatikus! Olyanom van mint neked 2011-ből. Ha kitör a roham szólj nyugodtan ígérem nem árullak el.úgy is kerestem angolosokat.mondjuk igazából nem csak angolosokat bármilyen fajta motorosokat akik szeretnek gurulni és nem csak otthon nézik a vasakat.
Kb 2 honapja feldobtam egy kerdest itt a mocim zorgesevel kapcsolatban. Csinaltam egy videot: .
Szerintetek mi ez?
Amert fontos lenne egy szakvelemeny nekem, Kint elek Londonban es nem akarom, hogy az itteni szerviz lehuzzon foloslegesen. Peldaul ha generator, azt kicserelem itthon, de ha szelep akkor szerviz. Ha kuplung az nem gond, de ha valto akkor szerviz.
A jargany pocre indul, megy mint az allat, csak zorog, ha felmelegszik, dugoban valo araszolas, akkor baromira zorog.
Kitartok! Hosszabb utat úgy is csak augusztus 20 körülre terveztem, mert sok a meló addigra meg csak sikerül összepakolni a cuccot. Holnap okosabb leszek mer tviszek be olajat, szűrőt, gyertyát. Az első utam biztos ön és közveszélyes lesz mert, már régen ültem rajta és nagy az elvonási tünet, úgyhogy ahogy ismerem magam, meg fogok őrülni, lámpától, lámpáig, tiltástól, tiltásig:)))))
Monnyuk nekem is tettek bele egy yuasát ami birt 1 hónapot.................utána 8 voltos lett................upsz.Kuka.A szerintük kuka akku már 1000 Km-e és 1,5 hónapja műkszik.
Eddig nem volt miről írnom, de most csináltam témát:)))
Végre sikerült összereszelni egy kislóvét úgyhogy beadtam a vasat zoliékhoz, hogy kiderüljön végre hogy a szabadonfutó e a gond. Úgy néz ki hogy az jó, mert beletett egy yuasa aksit, és azzal forog rendesen és nem csattog indítózásnál. Ezzel a jóhíreknek vége is!!!! A gyertya kiszedés nem sikerült valami fényesen mert sikerült az egyiket beletörni, állítólag bele van rohadva, úgyhogy ment a hengerfely a gépműhelybe hogy kifúrják a beletört darabot mert, másképp nem tudják kiszedni. És ha már így szét lett bontva zolika javasolta hogy cseréljük ki a szelepszár szimeringeket, és a vezérműláncot. Aztán ha ezek meglesznek, kiderül hogy kell e generátort is szereznem, mert szar a töltés is. Szóval mire a végére érek lesz egy vadiúj motorom:))))) De ha már belekezdtem nem állok meg míg pöpec nem lesz újra.
Tök fura érzés az emelt kormány (pedig csak 3 centi), mintha egész más motoron ülnék.... ugyanakkor a szokatlansága mellett egyértelmű, hogy nekem jobb... vagy 3 órát mentem ma Budapesten, és érezhetően kevésbé terhelődött a derekam.