Keresés

Részletes keresés

alex_86 Creative Commons License 2011.06.12 0 0 28188
Figyelmetlenségem miatt maradt a listában, elnézést.
Előzmény: fantal (28185)
Papp Mávté Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28187

Még a vonatszámot is ki kéne javítani. 514-re. :-)

Előzmény: Törölt nick (28183)
sörösgigant Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28186

Semmi gond...))) Mondjuk valóban furcsa lett volna... Asszem még egyet sem törtek össze, hogy menjen a levesbe. Lejárt a rövid, de viszontagságos életük. Nem sajnálomőket mert zajos vackok voltak, igaz sokat nem jártam velük, de nyáron piszok melegek voltak. Mondjuk vezetni jó volt őket. Gyékényes állomáson nem éltek meg a tartalékon, máshol érdekes, de jók voltak....

Előzmény: fantal (28185)
fantal Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28185

Ja, látom. :) Megzavart, hogy ez a gép volt az ötödik, később láttam, h egy Mazsola az 5. áldozat.

Előzmény: sörösgigant (28182)
Felek Ferenc Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28184

A cikk végén az M47-1219 a selejtezett gépek között van felsorolva.

Előzmény: fantal (28179)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28183

Amikor már az sokadik vonat menetrendjét keresed ki az Elvirából, belezavarodsz a nevekbe :)

Javítva, köszi.

Előzmény: Papp Mávté (28178)
sörösgigant Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28182

A megfékezettség miatt volt a roncsmenet végén....

Előzmény: fantal (28179)
ajm Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28181

 A vonóerőt az M41-2165 -ös Csörgő biztosította, a vonat végén pedig az 1219-es remotorizált Dácsia segédkezett a fékezésben. 

Előzmény: fantal (28179)
fantal Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28179

Érdekes látni a Fradiból kivont, vélhetően selejtbe menő gépek között egy remot Dácsiát... Bár annál a vasútnál, ahol V46-osok vannak a paréjban ez már annyira nem is meglepő....

 

:(

Papp Mávté Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28178

http://www.iho.hu/index.php?option=com_content&view=article&id=5203%3Amunkaban-a-masodik-traxx&catid=1%3Anagyvasut&Itemid=3

 

A 2. képen inkább az 514-es Abaúj IC van.... Nem is értem, miért a Vércsét írták, ha a kép felett a fordát meg jól írták le? :-)

Bárdos Imre Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28177

Akkor mi rendetlenek vayunk. :)

Előzmény: Tősgyökeres szentesi (28176)
Tősgyökeres szentesi Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28176

Nekem sincs ilyen álruhám...

Előzmény: Bárdos Imre (28175)
Bárdos Imre Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28175

Akkor én nem vagyok valalamire való vasútbarát ill. vasútfotós, mert nincs ilyen pólóm. :)

Előzmény: sörösgigant (28172)
1047 005-2 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28174

" Vonógépe az egyes Taurusz."

 

 

A képen meg az 501-es,1047 sorozatú gép.

Cosinus66 Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28173

  A cikk és a valóság közötti eltérés azt mutatja, hogy mégsem.

Előzmény: ajm (28170)
sörösgigant Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28172

A kék póló is megtévesztő: Minden valamire való vasútbarátnak, fotósnak van ilyen "árvagyerök" pólója....

Jó magam, pedig jóformán nem is hordja, mert meleg, a műszál miatt olyan benne létezni mint valami hullazsákban, vagy fóliasátorban...-:)))

Aztán se vasútbarát, fotós meg mégúgysem lennék....-:))))))

Előzmény: ajm (28170)
mestska Creative Commons License 2011.06.11 0 0 28171

Mózes Krisztiánnak javaslok kiosztani egy "IHO legalkalmatlanabb szerkesztője díjat", minek írogat pl. járműpiaci témában, ha sejtelme sincs róla?

ajm Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28170

Csak felismerte, mert ezt írta:"A mozdonyvezetők ismert MÁV-os ruhájától kéklő tömeg"

Előzmény: Cosinus66 (28168)
vsutas Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28169

Jegyet az út túloldalán levő élelmiszerboltban vehet az utas...

 

Jegyet a vonaton vehet az utas!Már megszűnt a szerződés az ABC-vel.

Cosinus66 Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28168

  A valóságban volt ugye 850-900 mozdonyvezető, és 150-200 fő más munkavállaló. Végülis az arányokat eltalálta, csak biztos összetévesztette őket. A kék mozdonyvezető póló felismerése elég nehéz feladat.

Előzmény: talpfaszámláló (28164)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28167

Túlzottan igényes vagy. :-)

Előzmény: nazareth (28166)
nazareth Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28166

Éppen rátévedtem a szekelygyors.hu-ra, és megdöbbenve láttam, hogy az amúgy szépen összerakott főoldalon a legfrissebb cikk 2010. decemberi. Nem kellett volna felrakni valami röpke hírt, hogy biztosan lesz, megvan a programja, még mindig nem tudni milyen gép viszi, vagy bármit, hogy ne legyen ennyire dögszagja a honlapnak? Ezek után a "program" menüpontnál is megnéztem, hogy véletlenül nem tavaly volt-e júni 10 péntek – mert az évszám nem szerepel :( 

radio100jozsi Creative Commons License 2011.06.10 0 0 28165

A Simplon alagutas tűzes cikkhez:

 

Biztos, hogy 21 km hosszú az alagút? Mert én az egyik cső esetében 19,8 km-es adatról tudok, a másoknál meg 19,83 km-esről.

Továbbá ne felejtsük el, hogy az alagút "közepén" van egy keresztezési lehetőség, azaz a két cső össze van kötve két irányba, így nem lesz szükség az egyik cső teljes lezárására, csak félig, azaz hasonló lenne az üzem mint a Lötschberg bázisalagútnál, csak ott félig hiányzik a másik cső, itt meg nem hiányzik, csak műszakilag nem alkalmas egyenlőre a közlekedésre.

 

 

talpfaszámláló Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28164

A Nyugati térről tíz órakor induló meneten eleinte körülbelül kétszázan vettek részt – a szakszervezeti vezetők által várt ezertől jócskán elmaradva – ám hamarosan a „rokon” szakszervezetek munkavállalói, a BKV-tól és a Volánoktól is megérkeztek, ezzel mintegy ezerfősre duzzadt a tömeg.

 

Mózes Krisztián beiratkozhatna a Z+ TV -s narrátor saccolóiskolájába - továbbképzésre.

 

Mert ez így hangulatkeltésre jó - másra nem.

 


1047 005-2 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28163

"A különvonatok egyik átka, hogy ha nem rendelnek hozzá időben mozdonyt (az osztrák oldalon megtették, a 1042.23 pályaszámú villany Hegyeshalomig hozta), akkor adnak, ami van.Így került az elegáns vonat élére egy olyan magyar gép, amit a vasutasszleng szerint „nem a festék húz"

 

 

 

Jól hangzik csak nem igaz.Nem 1 és nem 2 esetben húzta hasonlóan szakadt V43-as az Orientet is,oda is meg vissza is.

 

 

 

"klasszikus formájú, de újonnan épített kocsikból"

 

"Az átalakított"

 

 

Most akkor melyik?

GA0425 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28162

Az érdekes lenne, főleg hogy a vonalak a '68-as közlekedéspolitikai koncepció alapján lettek bezárva, elsőként '69-ben a Veszprém-Alsóörs. Az annavölgyi pedig 1976.

Előzmény: Zolcsi67 (28160)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28161

A deltás szöveget egyértelműsítettem.

Előzmény: Zolcsi67 (28160)
Zolcsi67 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28160

Annavölgyibánya-Sárisáp 1963....

Előzmény: GA0425 (28154)
GA0425 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28159

Arról nem is beszélve, hogy a 73/74-es menetrendben napi 1 pár vonat jelentette a személyforgalmat... :-)

Előzmény: GA0425 (28158)
GA0425 Creative Commons License 2011.06.09 0 0 28158

Én se azt írtam, hogy hivatásforgalom bonyolódott a Dorog és Tokod közötti szakaszon, csak éppenséggel nem helyénvaló állítás az, hogy a 70-es évek óta nincs semmi, ha egyszer még '96-ban is volt :-) És ugye a teherforgalom miatt még máig se igaz, hogy átmenő állomás.

Előzmény: Zolcsi67 (28156)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!