Semmi gond...))) Mondjuk valóban furcsa lett volna... Asszem még egyet sem törtek össze, hogy menjen a levesbe. Lejárt a rövid, de viszontagságos életük. Nem sajnálomőket mert zajos vackok voltak, igaz sokat nem jártam velük, de nyáron piszok melegek voltak. Mondjuk vezetni jó volt őket. Gyékényes állomáson nem éltek meg a tartalékon, máshol érdekes, de jók voltak....
Érdekes látni a Fradiból kivont, vélhetően selejtbe menő gépek között egy remot Dácsiát... Bár annál a vasútnál, ahol V46-osok vannak a paréjban ez már annyira nem is meglepő....
A valóságban volt ugye 850-900 mozdonyvezető, és 150-200 fő más munkavállaló. Végülis az arányokat eltalálta, csak biztos összetévesztette őket. A kék mozdonyvezető póló felismerése elég nehéz feladat.
Éppen rátévedtem a szekelygyors.hu-ra, és megdöbbenve láttam, hogy az amúgy szépen összerakott főoldalon a legfrissebb cikk 2010. decemberi. Nem kellett volna felrakni valami röpke hírt, hogy biztosan lesz, megvan a programja, még mindig nem tudni milyen gép viszi, vagy bármit, hogy ne legyen ennyire dögszagja a honlapnak? Ezek után a "program" menüpontnál is megnéztem, hogy véletlenül nem tavaly volt-e júni 10 péntek – mert az évszám nem szerepel :(
Biztos, hogy 21 km hosszú az alagút? Mert én az egyik cső esetében 19,8 km-es adatról tudok, a másoknál meg 19,83 km-esről.
Továbbá ne felejtsük el, hogy az alagút "közepén" van egy keresztezési lehetőség, azaz a két cső össze van kötve két irányba, így nem lesz szükség az egyik cső teljes lezárására, csak félig, azaz hasonló lenne az üzem mint a Lötschberg bázisalagútnál, csak ott félig hiányzik a másik cső, itt meg nem hiányzik, csak műszakilag nem alkalmas egyenlőre a közlekedésre.
A Nyugati térről tíz órakor induló meneten eleinte körülbelül kétszázan vettek részt – a szakszervezeti vezetők által várt ezertől jócskán elmaradva – ám hamarosan a „rokon” szakszervezetek munkavállalói, a BKV-tól és a Volánoktól is megérkeztek, ezzel mintegy ezerfősre duzzadt a tömeg.
Mózes Krisztián beiratkozhatna a Z+ TV -s narrátor saccolóiskolájába - továbbképzésre.
"A különvonatok egyik átka, hogy ha nem rendelnek hozzá időben mozdonyt (az osztrák oldalon megtették, a 1042.23 pályaszámú villany Hegyeshalomig hozta), akkor adnak, ami van.Így került az elegáns vonat élére egy olyan magyar gép, amit a vasutasszleng szerint „nem a festék húz"
Jól hangzik csak nem igaz.Nem 1 és nem 2 esetben húzta hasonlóan szakadt V43-as az Orientet is,oda is meg vissza is.
"klasszikus formájú, de újonnan épített kocsikból"
Az érdekes lenne, főleg hogy a vonalak a '68-as közlekedéspolitikai koncepció alapján lettek bezárva, elsőként '69-ben a Veszprém-Alsóörs. Az annavölgyi pedig 1976.
Én se azt írtam, hogy hivatásforgalom bonyolódott a Dorog és Tokod közötti szakaszon, csak éppenséggel nem helyénvaló állítás az, hogy a 70-es évek óta nincs semmi, ha egyszer még '96-ban is volt :-) És ugye a teherforgalom miatt még máig se igaz, hogy átmenő állomás.