Sziasztok. Jobb első futóműnél erős kopogó, recsegő hangot hallok jellemzően futás közben és kisebb nagyobb bukkanóknál. Igaz már a műszakin is mondták, hogy a teleszkóp tropa... de esetleg van ötletetek, hogy mi okozhatja ezen kívül ezt a hangot (trapézgömbfej, vagy hasonlók)? A stab pálca cserélve volt nemrég. Csak hogy tudjak mire számolni ha viszem dokihoz... :) köszi!
Jó kérdés, valahol vidéken lehet megvan, de az is lehet már kidobta a rokonság, akkoriban még társasházban laktunk Budán, így a "szerelgetés" rokonlátogató program volt egyben :)
Csak a jobb oldali lett cserés, a bal oldali még gyári, 2 évente egy polírozás és még mindig jó állapotú. Az utángyártottat meg nyalogathatom 3x annyi ideig, hogy kinézzen valahogy.
Azt jelenti, hogy az első utángyártott depo márkájú 1 hét után beázott, a csere darab fél év után párásodott, most már gőzöm sincs mi van benne jobb elől, ennek csak simán leesett az izzócsere fedlapja mert a fém rászorító elkorrodált 2 év alatt.
Polírozni egy rémálom, a gyárinál ezerszer puhább műanyag.
Sajna anno azért cseréltem a gyárit, mert bedöglött a magasságállító motor benne, plusz a fedlapja nem szigetelt. Ha ezt tudom, megcsináltatom inkább.
2007-es 1360 cm3 benzines C3-nál fékezésnél az alábbi hibaüzenet jelenik meg "OIL PRESSURE TOO LOW" és kigyullad az olajnyomás ikon a műszerfalon. Gázadáskor az ikon és a hibaüzenet is eltűnik. Az olajszint rendben van, a nívópálca szerint majdnem a maximumon áll. Tud-e valaki segíteni? Előre is köszi.
Hi! Köszönöm a gyors válaszokat. Túl vagyok már pár olajcserén,de ahány típus annyi sajátosság. Nem vettem a fáradtságot,hogy bele nézzek a motortérbe,és még soha nem volt Francia autóm. De úgy látom hogy a dizel mondi után ez gyerekjáték,talán még emelő se kell. :) Sajna nem sok leírás van a tipusról.Nekem ezt a kis faék egyszerűségű oldalt sikerült találnom. Remélem másnak is segítettem vele. https://teon.co/cars/citroen-c3-petrol-1-dot-1/manuals/53df77b48c938b88db000105
Szia. Ebben minden le van írva: Haynes - Citroen C3 Service Manual. Sajnos hozzájutni elég nehéz, legalábbis itthon... A külföldit meg megérteni nehéz :)
Az tuti, hogy az olajszűrő cseréhez kell pár extra szerszám, de csak azért mert nehezen hozzáférhető. Amúgy semmi spéci nem kell.
Hi! Párom 1.1-es C3-asa olajcsere előtt áll. Milyen szerszámokkal és buktatókkal készüljek? Értem ez alatt,hogy olajszürőhöz kell valami spec citroen szerszám,vagy a leeresztő csavarhoz,vagy az esetleges burkolatok eltávolításához? Esetleg van valahol leírás c3 szerelésről. üdv
Az első C3-ba és a "facelift"-es másodikba jó. (2009 elejéig) Utána jött az új C3, abba nem kell, nem hoz hozzá a program és úgy emlékszem azon már nagy a gyári rugótányér.
biztonság szempontjából gondolom van értelme mindegyik évjáratnál, bár valami tizenezer forintos ára van. azt nem tudom, hogy a későbbiekben van-e ilyen. esetleg más valaki?
Milyen méretű téli gumit érdemes venni a C3-ra? 175/65 R14 vagy lehet 185/65 is? Esetleg 15"-ban ugyan ez? Illetve melyik márkát ajánljátok és melyik felejtős? Köszi.
Október végén lesz egy szett eladó gyári Citroen C3 15-ös alufelnim (Coyote fantázianévvel). 6x15 4x108, ET27. Érdekelne esetleg valakit "téli" alufelninek? Ha igen, akkor az érdeklődéseket itt a fórumon várom, a 4 felni ára 48e HUF.
Segítsèget szeretnêk kèrni nemrèg vettem egy pluriel 1.6 -t nagyon jó kisautó viszont ugy vettem hogy rossz a tető. Tudnàtok nekem ajànlani egy olyan szerelôt aki èrt hozzà ès megtudnà nekem csinálni mert èn màr kerestem de senki nem vállalja :(