Szia. Mi 23-n délben indulunk pestről busszal. Két hétre megyünk. Két embernek nem gazdaságos kocsival menni. Ha gondolod összefuthatunk lent. Mi középkorú pár vagyunk.
Itt nem kértek személyit furcsálltam is, útlevelünk 9 éve nincs. A horvátoknál mindig elkérték a személyit, le kell fénymásolniuk és beküldeni a tulajnak az idegenforgalmi hivatalba. Ott van üdülési adó is, amit utólag kell fizetni kunában (8 kuna/fő/nap).
Ez a kauciós ügy mindig problémás. Hacsak nem veszi át az ember tételesen, minőségi vizsgálattal a szobát, később mindig van probléma.
Azt meg beköltözéskor nem nagyon szeretik, sem a vendég sem a tulaj.
Az ember utatás után már pihizne, menne a világba nem a leltárt fosztorgatja.
Még az elején futottam bele egy 50drachmás ügybe, a tányér el volt repedve, az előző utas szépen összeilleztette, csak a darabotszámot nézték, én is, aztán mikor jöttem el, kiderült hogy repedt. Közben nem is használtam, észre sem vettem.
50drachmát fizettem.
Azóta soha nem megyek kauciót kérő szállásra, ha olyan van inkább mást keresek.
Na meg olyan helyre sem ahol a tulaj el akarja venni az útlevelet, mert kiírja az adataidat.
Sassos-t nem ajánlom, az egyik leggyengébb hely volt ahol ettünk. Száraz volt a hús, kemény a pita, viszont beszélnek magyarul. Nekünk az Ovelix jött be legjobban, itt is 2,50€ a giros, 4,9€ tálban és 11€-ért van kétszemélyes négy húsos, négy salátás, tál menű, két üdítővel.
Saját terasza nincs, az erkélyre tudsz kiülni, ahol mindenki eljár melletted. A saját teraszos része, ami vagy a szomszéd ház falára, vagy a prérire néz csak 2-3 személyes, egy légterű studiók és 10% felárasak. Felár nélkül is annyiba került mint egy rendes apartman. :(
Ez volt a tanuló nyaralás, a hely nagyon tetszik és vannak más nagyon jó szállások már ennyiért.
szintén Grand Tourssal megyünk aug. végén esetleg ha valaki tud árakat mondani éttermes árakat azt megköszönném és hogy hova érdemes menni pl.?Még nem voltunk Sartin de már nagyon várjuk.
Tegnap jöttünk haza GrandTours által szervezett útról, tanulásnak jó volt. Többet velük Sartira soha! (más irodával sem) Az idegen vezető egy igazi idióta (Viktória), első nap sikerült lejáratnia magát. Hisztizett, vinnyogott, mindenki rajta röhögött.Hiányos volt az apartman, szóltunk neki, jöttek megcsinálták. Nem lett jó, megint szóltunk, majd innentől mi lettünk a problémás utasok. Annyiból korrekt volt, hogy az €50-t az utolsó előtti napon visszakaptuk, másnap már angolosan lehetett távozni.
Klíma fizetős, redőny vagy sötétítő hálóban nem volt, zuhany függöny nem volt, szúnyog függöny egy helyen szintén nem volt, fürdőben nem volt világítás, poharak, tányérok hiányosak voltak, WC papír nem volt, konyharuha, mosogató szintén nem volt.
Megnéztünk egy másik apartmant ott minden rendben volt. Magyarul beszél egy ott dolgozó, tehát lehet magyarul is foglalni neten. Ára nem olcsó, de nem véletlen. Két légteres szoba négy főnek 139eFt a csúcsszezonban. Nem kell 9-kor elhagyni, elég délben. Csak osztrákok és németek járnak oda, a honlapjuk is csak német nyelvű, nagyon igényes szállás ottani viszonylatban és ami a legfontosabb, a legjobb partszakaszon van.
Denova hozzászólásához még hozzáfűzném, hogy akik tinédzserekkel v fiatalokkal érkeznek Sartira, messziről kerüljék el a FACT nevezetű szórakozó helyet, de akár lehetséges, h a többi helyen is inzultusok történhetnek, mert sajnos ma már Sarti tele van szerbekkel, románokkal, bulgárokkal na és magyarokkal. Köztudott, h a szerbek és románok mennyire szeretik a magyarokat...
Segítőkész Katánk a busszal érkező utasokat felvilágosította, hogy ezt a helyet messziről kerüljék el, ám ugyanezt elfelejtette mondani az autóval érkezőknek.
Ugyh ha legközelebb a fiatalok a terasz helyett az utcán kénytelenek kikötni a csendrendelet végett, erre figyeljenek!
Kata szerint a terasz, magyar idő szerint este 9 órától tiltott terület, vagy legalábbis beszélgetésmentes övezetté van nyilvánítva!
Véleményem szerint egész Sarti-val baj van...10 évvel ezelőtt még tele volt németekkel, osztrákokkal és olaszokkal. El lehetne gondolkodni, hogy miért maradtak el. Senki nem tűri el, hogy este 10 órától(magyar idő szerint 9 ) más szabja meg (normál körülmények között persze) mennyire húzza meg magát, hamár fizetett azért, hogy elmenjen nyaralni...Próbálja meg mindenki ágyba dugni a gyerekét egy nyaraláson otthoni idő szerint 9kor, vagy engedjük el az éjszakába őket, hátha úgy végzik mint BaZso 2 olvtársunk... Vagy írják oda nyugger club!
Ha egy idegenvezetőre túl sok a panasz már egy helyen évek óta, akkor csak annyi történik, h másik városba helyezik át és ha szerencsénk van, találkozunk vele újból ott v akár a kiránduláson! És lehet nosztalgiázni:)
Nem akarjuk tovább vinni az ügyet, csak tanulság képpen tettem közzé! (bár ha akarnám, van telefonos hangfelvételünk..)
A legdúrvább és legdühítőbb a telefonos lekáderezés az egészben, ami nem az utazási irodát és nem is az idegenvezetőt érinti! Ők csak hozzátartoznak a történethez
Ha ennyi probléma van egy idegenvezetővel, mint ahogy olvasom hogy többen is panaszkodnak rá, tavalyról is, akkor nem nagyon szokták meghagyni a poszton.
Ha pedig igen akkor nagyon is bebetonozott (kivételezett avagy családi) helyzetben van.
Épp most értesültem egy ilyen esetről. Arrogáns, lekezelő és emelett tudatlan idegenve- zető már nincs a tavalyi poszton. Sokan írtak az irodájának panaszokat, kritikákat a viselkedéséről, és már nincs ott.
Ha egy iroda a mai világban télleg az üzleti érdekeit nézi akkor lép.
Amint látom, már itt a Grandtours oldalán is megjelent a storynk. Már a nyaralás alatt szándékunkban volt jegyzőkönyvet felvenni az idegenvezető viselkedése miatt, de mert már olyan mértékig tönkre volt téve a nyaralásunk, h már ezzel nem akartuk a kedvünket tovább rontani. Úgy gondoltuk, megpróbálunk túllépni a dolgon és jól érezni magunkat és itthon csak a szépre gondolni, de a hazatérésünk után néhány nappal szembesültünk egy dologgal, ami kiverte a biztosítékot és megírásra került a történet. A következők történtek: A városunkban összetalálkoztunk egy ismerőssel, aki üzleti kapcsolatban van az apartmanok tulajdonosával és utasokat szállít neki a környékről. Tőle tudtuk meg az alábbiakat: A sorozatos reklamációink után, még az ott létünk alatt, telefonon keresztül Zsuzsa leinformált minket nála, hogy kik vagyunk, mik vagyunk és mennyire vagyunk befolyásosak, s ettől tette függővé hogyan kezelje a problémánkat! Ha befolyásos ember vagy,illetve ha utazási irodán keresztül mész, akkor másnap jó a légkondid, esetleg gyorsan végeznek egy csótányírtást, tehát egészen más bánásmódban részesülsz! De ha csak egyszerű turistaként vagy számon tartva nála, akkor a jogos reklamációdat tiszteletlen viselkedésnek nyilvánítja és a társaságodat, személyedet vagy a családodat megalázó módon leminősíti és hangoztatja, h soha ilyen reklamáció még nem történt, velük probléma még senkivel nem volt, csak ennek a családnak (mármint nekünk) semmi sem jó, keressük a problémákat! És mindezt úgy, h az egész apartman hallja! Ezen felül még azt is megengedi magának az idegenvezetővel együtt, h azzal a személlyel, aki a társaság nevében a felmerülő hibákat orvoslás reményében szóvá meri tenni, a következő napokban levegőnek nézik, nem állnak szóba vele! A további napjaidat, ha gyengének gondolnak, eltöltheted légkondi és melegvíz nélkül, megspékelve egy pár csótánnyal! Többször is hangoztatták, azt csinálsz, amit akarsz, fordulhatsz bárkihez, őket nem érdekli! Ebben a történetben az idegenvezetőnek is jutott szerep bőven és bármennyire nem akartuk, így már ő is képbe került. Ezen a fórumon leginkább az ő szerepe a fontos! Az idegenvezetővel nyugodt hangnemben lehetetlen volt beszélni a fiú balesetével kapcsolatban, mivel az ő hangos kiabálásától és vélelmezett sérelmeitől visszhangzott a folyosó. (Igaz, ez nappal történt, ezért ez nem számított csendháborításnak) Úgy gondolta, hogy ha túlkiabál minket, elrettent a további reklamációtól. Hát a helyszínen sikerült is neki.. elálltunk a jegyzőkönyv vételtől, de csak azért, hogy a többi utas nyaralását ne zavarjuk meg a saját igazunk bizonyításával. Ugyanis szükség lett volna a többi utas véleményére is, mivel az idegenvezető (Kata) saját elbírálása alapján történt meg az, hogy az ő általa hangosnak minősített viselkedés miatt a tulajdonos rendőrrel akarta utcára tenni a Grandtours utasait! Itt kellett volna egy 10-es skálán (ami Kata szerint 15) értékeltetni a többi utassal, hogy jogos volt-e ez a fellépés! Ami miatt nem történt meg az utcára kilakoltatás, az pontosan a szemben lévő vendég fellépése miatt nem történt meg, aki a tulaj és a rendőr közös dörömbölésére ébredt fel és közölte, h előtte semmi zajt nem hallott, csak a dörömbölést! Ezt másnap többen is alátámasztották! A hosszú történet, amit feltettem a másik fórumra, még nem is teljes, hiszen sokkal hosszabb a story valójában, ami már leginkább az idegenvezetőről szól és egyáltalán nem pozitív a számára! Szeretném hangsúlyozni még egyszer, hogy nem a Grandtours irodát akarjuk ezzel minősíteni, hiszen az idegenvezető valószínűleg eleinte, a különböző helyen történt szállásfoglalások miatt, nem is volt tisztában azzal, hogy a saját utasaival szemben generálja ezeket a történéseket! De mint ember és mint idegenvezető elfogadhatatlanul viselkedett! És ez szerintünk átgondolandó akár az irodának is!
A hab a tortán, ami már így utólag, itthon derült ki:
Az első napok sorozatos reklamációi után, még az ott létünk alatt, a GeorgeII tulajdonosa (Zsuzsa) még arra is képes volt, h telefonon keresztül a városunkban, ahol élünk, leinformált minket, egy olyan embernél, aki utasokat szállít neki, hogy kik vagyunk, mik vagyunk, mennyire vagyunk befolyásosak és ettől tette függővé hogyan kezelje a problémánkat!
Ha befolyásos ember vagy, akkor másnap jó a légkondid, esetleg gyorsan végeznek egy csótányírtást és egészen másképp viselkednek.
De ha csak egyszerű turistaként vagy számon tartva nála, akkor a jogos reklamációdat tiszteletlen viselkedésnek nyilvánítja és a társaságodat, személyedet v a családodat megalázó módon leminősíti és hangoztatja, h soha ilyen reklamáció még nem történt, velük probléma még senkivel nem volt, csak ennek a családnak (mármint nekünk) semmi sem jó, keressük a problémákat! És mindezt úgy, h az egész apartman hallja! Ezen felül még azt is megengedni magának, h azzal a személlyel aki a társaság nevében a felmerülő hibákat orvoslás reményében szóvá meri tenni, a következő napokban levegőnek nézi, nem áll szóba vele! A további napjaidat, ha gyengének gondol, eltöltheted légkondi és melegvíz nélkül, megspékelve egy pár csótánnyal!
Jól vértezze fel magát mindenki, aki ide szándékozik ezek után is menni!
Köszi a választ. Igen azt tudom hogy ünnep. De arra gondoltam, hogy mivel vasárnap talán majd a hétfőn dolgozni menő családok már elindulnak hazafelé. :)
Augusztus 15 az egyik legnagyobb görög ünnep, ráadásul idén hosszúhétvége. Ilyenkor a görögök is kirajzanak azokra a tengerparti üdülőhelyekre, amik egyébként is a főszezoni zsúfoltságban leledzenek.
SZVSZ induljatok legalább egy nappal később, vagy töltsetek el egy-két éjszakát valahol még útközben!