A tisztítás töltés nem tudom mibe kerül, de a kiiktatás és program átírása nekem 50 ezer volt. Ha igaz egy töltés és tisztítás is kb, ennyi talán 80 ezer km re jó. De ha "bevásárló" autónak használod akkor nem és semmit az egész mert ugyanúgy hibát fog jelezni ,magyarul ezeket az autókat NORMÁLIS HATÁROK között hajtani kell mert különben ugyan úgy eltömődik a szűrő. Ja és a fogyasztás is jobb lesz ha nincs benne a szűrő.
Ez az én véleményem ,de gondolom majd hozzá fog szólni hozzá értő szakember is.
Őszinte részvétem a Csonti Car egy maffia , én sok jót nem tudok mondani szinte minden autó ami onann jött rossz volt , mindenkit becsapnak akit tudnak,
Őszintén szólva a 2,2 benzinbe már nekem is többször beletört a bicskám , van itt topiktárs akinek a pótlégszivattyú volt rossz és , csere után jó lett , nem én találtam rá erre a hibára, de a fő gond általában maga a motor , nem egy jó konstrukció , a hidrotőkék kitámasztanak gázlengések alakulnak ki a szívósorban aztán megbolondul az egész rendszer.
Szia Betq! 2.2 benzin 2001-es csonticar-tól vásárolt ipari hulladék az autó!
A mi környékünkön mindenhol voltam már ezzel a foskupaccal és nemtudják megmondani miért torpan meg(esp/asr) üzenet mellettt!!! Nyáron meg jön a megáll a kocsi sekép sehang és sípol a fojtószelep!!! Ezt már cseréltem is de a probléma ugyanúgy fenntáll.........
(a régi folytószelepem egy másik autóban tökéletesen üzemel több mint 1éve!!!!!) :D
Vicc az egész francia hulladék! Trafósort cseréltem, befecskendezőket is,termosztátot, fojtószelepet....és még sorolhatnám......most épp féltengely lesz cserés meg a kormánymű!!!! De nyáron ugyanúgy lefog állni és csak falun belüli kocsi lesz......
Pénztemető...... Bocs a rizsáért de jólkesett leírni...... :D
Támogatom betg javaslatát!!!:,hogy mindenki írja az adatapjára ,hogy milyen gépe van. Én most meg is teszem !A felhasználó nevem mögé írom!!!!!! Ezt meg én javaslom.
Ha még időben történik a felújítás akkor kb 300eft ból kijön ha teljesen meghal akkor beleszaladhat az 500eft ba is.
Van váltóm am jó de c5-é ezt szoktam a váltoshóz elvinni a citromot felújítja a a tiédből átasszük az áttételt mert csak ez a különbség garancia is van rá , ez kb mindennel 300eft körül mozog , ( ki-be szerelés, olaj , szimmeringek, váltó teljes szét össze szükséges dolgok cseréje)
Azt megtudja mondani valki hogyha megyek 40-50el kb. miért blokkol le egy egy pillanatra az autó? Ezzzel egy időbenkidobja hibának a esp/asr hibakódot......
Az autómata váltó javítás húzós játék, de legalább a vásárlás is az.
Véleményem szerint nem szabad használtan venni, mert nem kapsz rá garanciát és azt sem tudod milyen állapotban van. Megeshet, hogy ott leszel mint most és tutira sok 100-ezerbe kerül a használt lutri is. Még egy használt manuálisra is csak annyi a garancia, hogy vidd ki a műhelyből, kipróbálod aztán szevasz. Autómatánál meg egyenesen kiröhögnek ha garanciát kérnél. Természetesen ezt a bontottakra értem.
Vagy újíttasd fel Te, vagy vegyél megbízható műhelyből felújítottat garanciával. Vagy vegyél egy donor autót amit rendesen ki tudsz próbálni, átrakod és utána szétbontod. Az összes többi túl nagy kockázat.
Segítséget szeretnék kérni... A váltóm rendetlenkedik ( 4 sebességes automata, az autó 2005-ös ), minden megoldás érdekelne.
Megbízható bontott, felújítás lehetősége....
Mintha csúszna is, érezhetően ránt visszaváltáskor, második és a harmadik között kicsi lyuk van, előfordult, hogy nem akart negyedikbe váltani erőteljesebb húzatáskor..... sport fokozatban is lomhán gyorsul 2-3 között....
Szóval, mintha kezdené megadni magát.
Van valakinek tapasztalata, hogy kintről milyen áron lehet beszerezni?
Külföldön is sok helyen kiszedik belőle , van pl svájci autó is és simán átment mindenféle vizsgán , pedig ott szigorúbb mint nálunk, ez egy euro 3 autó , az euro 3-at részecskeszűrő nélkül is tudja.
Persze nem kell reklámozni hogy nics benne , észre sem veszik , kivülről nem látszik semmi a szűrőház a helyén marad.
Nem kizárt hogy az adalékoló comp szar , gyakori probléma , ennyi idős , autónál javasolt az egész rendszer megszüntetése ,megéri , egy jelentős hibaforrás ezzel megszűnik.
Volna egy kis problémám. Már tök jól összeállt az autóm, és most egy újabb hiba.
Próbálom nagy vonalakba leírni: Motordiagnosztika lámpa kigyulladt, majd kiírta "antipollution fault" és elveszett az erő. Ezzel a hibával el is járkáltam egy darabig, mert újraindítás után a diagnosztika lámpa világított de volt erő. Később sajnos már az újraindítás csak kevés időre segített. Mivel sokat olvasgatom a fórumot így gondoltam mi a baj, ezért el is kezdtem a hiba orvoslását.
Részecskeszűrő megtisztult de sajnos utána is ugyan az a hibajelenség. Vissza a szerelőhöz, rádugja a gépet és kiírja, hogy kevés a fap folyadék. Megyek a Peugeotba, hogy mondják meg nekem mennyi FAP van a tartályba, meg kértem egy hibakiolvasást. Sajnos azt nem tudták megmondani mennyi Fap van a tartályba de azt igen, hogy alacsony a FAP folyadék és szenzor hiba. Elmentem egy másik emberhez akinek volt FAP folyadéka és bele is töltött 2 litert. Kinullázta a dolgokat, ellenőrizte a FAP tartály pumpáját de sajnos a hiba ismét visszajött. Rádugott egy másik tartályt de azzal is ugyan az a hiba. Na most így, hogy tiszta a részecskeszűrő és van 2 liter FAP folyadékom, ezek után még mi lehet az ami rossz?
A v6-nak szerintem ilyen a hangja az enyém abszolút nem hangos nyomok egy nagyobb gázt és kicsit felbog. A v6-os navarám sokkal hangosabb már -már zavaró. A v motoroknak mindig másabb a hangja mint a sorosoknak.
Szerintem olyan az enyém mint a tied.ivo lux felszereltség annyi a különbség hogy nekem nagy kijelzős.a téli gumi 225/50r17 nyári 255/30r20. Az autó 2009.novemberi antracit sötétszürke de ha rásüt a nap akkor lilás. Nagyon gondolkozok rajta mostanában hogy eladom.
A téma nem a fórumra tartozik csak a tisztánlátás miatt:Lehet hogy nem testvér volt a tulajdonos, csak valami rokon,de az biztos hogy valami drága 50 ft-os percdíjú feltöltőkártyás telefont emlegettél ami a Tied volt, de már nem feltöltős meg már nem drága és most valami kedvezményes csomagba, flottába léptél és már a tiéd is olcsó. De igazán nincs is jelentősége! A témát befejezettnek tekintem! A Kávé melletti beszélgetés még áll. Ha Veszprémbe érsz csörgess meg ! A Kv-t én állom!!
Köszönöm a telcsiszámot, elsőre is láttam. Hogy miért nem hívtalak, két okom is van rá.
1, mert afórumon többen látják, többen szólhatnak hozzá, több infó, több helyről..................
2, mert feltöltő kártyás a telóm, 55Ft percdíjal, és bár nem vagyok kicsinyes, de miért telefonáljak ezresekért, mikor a fórumokat pont az én kérdéseimhez hasonló ingyenes felvilágosításokra találták fel.
Mindenesetre felírom, mert a sógorom is veszprémi, nemsoká pedig megyek oda dolgozni 2 hónapot. Hasonló korosztály vagyunk egyforma márkában utazunk és biztos tudunk egy kv mellett személyesen is beszélgetni a kedvencünkről. :)