Sziasztok ! Maradt még pár nagyobbacska alkatrészem, amik még eladók ! Peu 406 2.0 HDI- ből. 1999-es évjárat. - Motorháztető 27e HUF + van még csavaros első elemek zárhíd stb... - Kormánymű 22 e HUF - Műszerfal 15 e HUF (minden légzsákkal , övfeszítőkkel 25 e HUF) Ezen kívül még száz apróság, de ez ami sok helyet foglal ! Posta és futár OK. Személyesen átvehetők Kisújszálláson ! Érd.: 06 30 461 1639 vagy üziben Üdv !
Nekem sajna a következő gondom volt. Az egyik rugós rögzítő csavar megadta magát.... Aztán szépen önálló életre kelt a dobfékben. Persze szépen beszorult a szenzor és az ABS karika közé... kicsit megtiporva őket. ... Takarítás, újra összerakás..
Ugyan ez a szitu nálam is ... :O .. 1 hete így járok, már nagyon idegesít. Időm lassan engedi és feltárom a problémát :) Köszi minenkinek az építő kommenteket !
Tudtok ajánlani egy megbízható normális szerelőt? az sem baj ha nem tud adni számlát, vagyis maszek. én a belvárosban lakok de pontosabb infót inkább e-mailom adok...
Ilyen nekem is volt, asszem régi hozzászólásom is van róla. A féktárcsa kopásából származó vasreszeléket összegyűjti az ABS érzékelője, ezért nem veszi rendesen a kerék forgását. Egyszerűen kézzel le kell csipkedni róla a mocskot és jó is lesz. Ha nincs egyéb baj... az enyémnek szerencsére csak ennyi volt.
Mennek vékonyabb-vastagabb vákuumcsövek ide-oda, a könyök részeknél, összedugott illesztéseknél szoktak elrepedni, az okoz alapjárat mocorgást. Persze ez csak tipp így látatlanban, megannyi alkatrész cserével orvosolható hibája okoz ilyen tünetet.
Ha nem is vagy jártas az autószerelésben, próbáld megtalálni a hibát és csak azt javíttasd. Úgy nem fognak veled megpróbálni kifizettetni +ezt/azt. Nyilván rengeteg rendes, lelkiismeretes szerelő van, de amikor eljátszom a laikust, valahogy mind rá akar szedni...
Köszönöm az ötletet remélem, hogy nincs nagy gont vele, mert 2 hónapja egy kissebb vagyont költöttem minden hiba kiküszübülésére. akkor vigyem szerelőhös igaz?
Sziasztok! Ma hazafelé menet, normál fékezés közben (főleg úgy 20km/h alatt) elkezdett "darálni" az ABS, mármint ugyanúgy remegett (talán valamivel gyengébben) a fékpedál, mintha vészfékezést csináltam volna. Az utóbbi pár napban néha fel-felvillant az ABS lámpája a műszerfalon (fékezéstől függetlenül) , de aztán ahogy jött, úgy el is tűnt.
Történt már valakivel hasonló? Nem tudjátok véletlenül, hogy mi lehet a probléma? Talán az egyik ABS jeladónál van valami kontakthiba, és amikor nem érintkezik, akkor felvillan a lámpa, aztán meg amikor újra érintkezik, akkor elalszik? A fékpedál rázást viszont a hibalámpától függetlenül, mindig csinálja. Vagy teljesen kimúlhatott az egyik? Előre is nagyon szépen köszönöm a segítséget! :)
Nekem is volt hasonló, nem ilyen drasztikusan ugyan de csintalanul viselkedtek a mutatók. 0Ft-os a megoldás. A régi hozzászólásaim között megtalálod a megoldást, a nálad is ott a hiba ahol nálam volt.
Egyébként idén nyáron fogom elvégezni azt a mutatványt amit majd 8 éve csináltam, hogy szétszedtem-újra összedugtam minden de minden csatlakozót. Egyenáramú rendszernél a sokáig ugyanazon a ponton felfekvő érintkezők hajlamosak a levegő páratartalma miatt galván korrózióra (még az ipari ezüst is, amivel a 406-osok kontaktjai be vannak gőzölve). Ez okoz elgondolkodtató hibajelenségeket, holott ennek javítása is 0Ft-os. Kontakt spray felejtős.
Van egy peugeot 406-os om. ma elkezdett ugálni az alapjárat és egy kis idő után üresben leállt. ez többszöri beindítás után is eljátszotta. aztán mint ha mi sem történt volna. mi lehet a gond? (nem akarom eladni a pénz nem számít szeretem ezt a szart.)
Sziasztok ! Múlt héten vásároltam egy 1998-as évjáratu 1.9 TD motoros 406-ost.
Egy olyan hibajelenség van, hogy ha mondjul belemegyek egy nagyobb gödörbe a kilóméter óra megáll, vagy 60-ra ugrik és ott is marad. Ha kicsit a müszerfal tetejét megütögetem, akkor visszaáll.
Hasonló hiba volt nekem is, csatlakozó hiba miatt. (diag ki is mutatta - jobb hátsó csati volt a ludas, széthúztam, megtakarítottam, azóta is probléma mentes).