Kanadában is akadnak gondok. ~ 11,3 millió (egyharmada az országnak) ember maradt internet és telefon nélkül, immár 2 napja.
https://globalnews.ca/news/8975789/rogers-outage-today-phone-internet-interac/
translate https://globalnews-ca.translate.goog/news/8975789/rogers-outage-today-phone-internet-interac/?_x_tr_sl=en&_x_tr_tl=hu&_x_tr_hl=hu&_x_tr_pto=wapp
"A Rogersnél tapasztalható súlyos hálózati kimaradás országszerte hatással volt a mobil- és internetszolgáltatásokra, és a banki szolgáltatásoktól a kormányzati szolgáltatásokig leállt a jelentősebb szektorok – de a vállalat szerint a probléma már majdnem megoldódott.
Rogers csak péntek reggel, délelőtt 9 óra előtt ismerte el a problémát, így a felhasználók órákig nem tudták, mikor használhatják újra eszközeiket.
...
„Mivel szolgáltatásaink visszatérnek az online állapotba, és a forgalom visszatér a normális szintre, egyes ügyfelek késést tapasztalhatnak a teljes szolgáltatás visszanyerésében” – tette hozzá a szóvivő.
...
Rendőrség, repülőtér és szórakoztató szolgáltatások mind érintettek
A közösségi médiában megjelent jelentések szerint a leállás országszerte érinti az ATM-eket és az Interac gépeket.
A Scotiabank, a CIBC, a Bank of Montreal, a TD Bank és az RBC mind azt jelentette, hogy a kiesés miatt megszakadt a különböző szolgáltatások.
Az Ottawai Nemzetközi Repülőtér közölte, hogy a terminálon belüli üzletekben és éttermekben nem lehetett fizetni és jóváírni. Toronto Pearson elmondta , hogy egyes koncesszióknak problémái vannak a betéti vásárlásokkal, de még mindig képesek voltak a hitelkártyák feldolgozására."
stb. Félelmetes, mennyire kiszolgáltattuk magunkat a technikának!
„Mivel szolgáltatásaink visszatérnek az online állapotba, és a forgalom visszatér a normális szintre, egyes ügyfelek késést tapasztalhatnak a teljes szolgáltatás visszanyerésében” – te
tte hozzá a szóvivő.
Nem adtak meg becsült időt arra vonatkozóan, hogy ez mikorra valósulhat meg, és úgy tűnt, hogy egyes felhasználók még mindig szolgáltatás nélkül voltak szombat reggel.
Bővebben: A Rogers leállása rávilágít a verseny szükségességére a kanadai távközlési szektorban: szakértő
Tony Staffieri elnök-vezérigazgató péntek esti nyilatkozatában kijelentette , hogy a vállalat azon dolgozik, hogy teljes mértékben megértse a kiváltó okot, és elkötelezett amellett, hogy megteszi a szükséges változtatásokat a jövőbeni leállások megelőzése érdekében.
Azt is megígérte, hogy az ügyfelek proaktívan kompenzációt kapnak az elszenvedett hatásokért, a részleteket pedig „rövid időn belül” megosztják.
A cég szombat délelőtti nyilatkozata szerint a vállalat „proaktívan jóváírja az összes ügyfelet”, de nem árult el részleteket arról, hogy a hitel hogyan fog kinézni.
A nap folyamán kevés információ hangzott el arról, hogy mi okozhatja a kiesést, vagy mi lehet a megoldás. A vállalat nyilatkozatai elismerték kanadaiak millióira gyakorolt hatást.
„Tudjuk, hogy mennyire támaszkodik a hálózatainkra. Ma cserbenhagytunk benneteket” – közölte a cég egy tweetben délután 3 óra körül ET.
A Rogers Kanada legnagyobb vezeték nélküli szolgáltatója, nagyjából 11,3 millió előfizetővel rendelkezik országszerte a vállalat szerint.
2:34 Csalódásos nap kanadaiak milliói számára a Rogers Communications országos hálózati kiesése után Csalódásos nap kanadaiak milliói számára a Rogers Communications országos hálózati kiesése után
A Communications Security Establishment megerősítette a Global Newsnak, hogy a Kiberbiztonsági Központjuk „kapcsolatba lépett Rogersszel”, és „segítséget ajánlott fel arra az esetre, ha szükségük lenne rá”.
Marco Mendicino közbiztonsági miniszter hivatalának szóvivője a Global Newsnak megerősítette, hogy a kiesést nem kibertámadás okozta.
Eközben a leállásról szóló jelentések felhalmozódtak egy üzemzavar-követő weboldalon – a panaszok partról-partra érkeznek.
Csak Torontóban több mint 20 500 Rogers-felhasználó nyújtott be panaszt, valamint több ezren Montréalban, Bramptonban és Ottawában. Halifax (NS) és Vancouver (BC) között több száz felhasználó is jelentett problémákat.
2:50 Rogers hálózattal rendelkezik Torontó nagy részén és Kanada egyes részein Rogers hálózattal rendelkezik Torontó nagy részén és Kanada egyes részein
A kiesés elhúzódásával Francois-Philippe Champagne innovációs miniszter a Twitteren nyugtatta meg a kanadaiakat, hogy a kormány „tudatában van a jelenlegi Rogers-kiesésnek”, és „kapcsolatban állt a vállalattal”.
„Kifejeztük, mennyire fontos az ügy mielőbbi megoldása, és hogy a vállalat azonnali és egyértelmű kommunikációt biztosítson közvetlenül az érintettekkel” – írta.
"Továbbra is szorosan figyelemmel kísérjük a helyzetet, és minden rendelkezésünkre álló eszközt felhasználunk annak biztosítására, hogy a kanadaiak kapcsolatban maradjanak, és hogy a vállalat megfeleljen a kanadaiak által megérdemelt magas színvonalnak."
Champagne később azt mondta, hogy beszélt Staffierivel, hogy megossza „kanadaiak millióinak csalódottságát”. Azt mondta, beszélt Bell és Telus vezetőivel is.
„Ez az elfogadhatatlan helyzet az, amiért a minőség, a sokszínűség és a megbízhatóság kulcsfontosságú távközlési hálózatunkban” – mondta.
A kiesés akkor következik be, amikor a Versenyhivatal küzd Rogers Shaw Communications tervezett felvásárlása ellen, ami tovább erősítené Rogers dominanciáját az országban. Az iroda attól tart, hogy az egyesülés megakadályozza, hogy egy megbízható negyedik fuvarozó áttörje a Rogers, valamint a többi óriásvállalat, a Bell és Telus által létrehozott monopóliumot.
Amikor a leállás pénteken kezdődött, Rogers, Shaw és a Versenyhivatal éppen lezárta a kétnapos közvetítési időszakot, amely megoldás nélkül ért véget.
„A kimaradás rávilágít a verseny általános hiányára a távközlés területén Kanadában” – mondta Vass Bednar, a McMaster Egyetem közpolitikai mesterképzésének ügyvezető igazgatója a Canadian Pressnek.
Rendőrség, repülőtér és szórakoztató szolgáltatások mind érintettek
A közösségi médiában megjelent jelentések szerint a leállás országszerte érinti az ATM-eket és az Interac gépeket.
A Scotiabank, a CIBC, a Bank of Montreal, a TD Bank és az RBC mind azt jelentette, hogy a kiesés miatt megszakadt a különböző szolgáltatások.
Az Ottawai Nemzetközi Repülőtér közölte, hogy a terminálon belüli üzletekben és éttermekben nem lehetett fizetni és jóváírni. Toronto Pearson elmondta , hogy egyes koncesszióknak problémái vannak a betéti vásárlásokkal, de még mindig képesek voltak a hitelkártyák feldolgozására.
A torontói rendőrség egy tweetben elismerte a folyamatban lévő problémát, és megjegyezte, hogy néhány ember nehezen hívja a 911-et a kimaradás miatt.
Az ottawai rendőrség is hasonló figyelmeztetést adott ki, és felszólította azokat a lakosokat, akiknek nem sikerült a 911-es hívása, hogy próbálkozzanak újra, hívjanak „vezetékes telefonról”, vagy próbáljanak „másik szolgáltatónál mobiltelefont”.
A leállás a szórakoztató világra is hatással volt. A The Weeknd torontói turnéállomását elhalasztották , és a Rogers Center azt mondta, hogy működése offline állapotban van. Más koncerthelyszínek arra kérték a koncertlátogatókat, hogy otthon nyomtassák ki jegyeiket.
Az Ipsos kizárólag a Global News számára készített július 1-jei közvélemény-kutatása szerint minden tizedik kanadai alkalmazott továbbra is otthonról dolgozik – ami azt jelenti, hogy számos dolgozónak zavartatta magát, amikor ma reggel megpróbált bejelentkezni a laptopjába.
Ennek eredményeként a működő Wi-Fi-vel rendelkező kávézókban internetre éhes ügyfelek özönlötték el vállalkozásaikat.
„Üdvözöljük a dzsungelben” – mondta egy Starbucks-barista a Global News Colin D'Mello-nak, miközben átsétált a kávézón ma reggel.
A Service Canada szintén beszámolt a Rogers leállása miatti problémákról, figyelmeztetve a kanadaiakat, hogy a technikai probléma „néhány telefonközpontot és irodát érint, beleértve az útlevélkiadókat is”.
Ez a problémákkal sújtott útlevélszolgáltatás legújabb kiadása. A kanadai útlevelek iránti példátlan kereslet a feldolgozási idők késéséhez vezetett, ami a nyári utazási szezon előtt bizonytalanságba hozta a lelkes utazókat.
Hetek óta sok kanadaiat láttak sorban állni a Service Canada irodái előtt, hogy megszerezzék a nagyon szükséges úti okmányokat.
Egy másik kormányzati szolgáltatás, amely a leállás miatt problémákkal küzd, az ArriveCAN alkalmazás. A Kanadai Határszolgálati Ügynökség pénteken arra figyelmeztetett, hogy egyes utazók nem tudják benyújtani adataikat a már amúgy is népszerűtlen, kötelező kérvényhez – és külön űrlapot kell kitölteniük, mielőtt megérkeznének a határra.
Elhalasztották a montreali óvadéktárgyalást Peter Nygard divattervező szexualitással kapcsolatos vádja miatt. , az ügyészek szerint a kiesés miatt lehetetlenné vált a videokonferencia a Torontóban fogva tartott Nygarddal.
Eközben a frusztráló leállással szemben sok kanadai a közösségi médiát kereste, hogy kifejezze bosszúságát – és gúnyolódjon a helyzeten.
Az egyik felhasználó megkérdezte, hogy „bárki más” „megkönnyebbült-e, amikor megtudta, hogy országos leállásról van szó, és hogy nem csak Ön felejtette el kifizetni a számláit”.
Egy másik Twitter-fiók azzal viccelődött, hogy a Rogers ügyfelei "nem tervezett hosszú hétvégét" kapnak, míg a Bell ügyfeleinek "dolgozniuk kell".
A The Beaverton című szatirikus kiadvány azzal viccelődött, hogy „a Rogers Kanada leggyorsabb és legmegbízhatóbb leállásait kínálja országszerte”.
Az utolsó jelentős Rogers-kimaradás 2021 áprilisában történt , amikor a hatalmas országos vezeték nélküli problémák miatt milliók maradtak hanghívások, SMS-küldés és adatszolgáltatás nélkül több órán keresztül.
A telekommunikációs óriás szerint az időszakos vezeték nélküli szolgáltatás kiváltó oka hálózati partnere, az Ericsson szoftverfrissítése volt.
A kimaradásról szóló jelentések kora reggel kezdődtek. A szolgáltatások csak estig kapcsolódtak vissza, néhány szolgáltatás 23:00 ET után is újra elérhető.
Ezúttal azonban Rogers még nem magyarázta meg az okot – vagy nem közölt ütemtervet arra vonatkozóan, hogy a kanadaiak mikorra számíthatnak a probléma megoldására.
A Canadian Press fájljaival
© 2022 Global News, a Corus Entertainment Inc. részlege. ÚJSÁGÍRÁSI SZABVÁNYOK HIBA JELENTÉSE rogers leálláscímke mobiltelefon nem működikcímke Rogers hálózatcímke Az ATM-ek nem működnek Kanadábancímke Kattintson a további címkék megtekintéséhez+10 Szponzorált tartalom Továbbiak a Global News-ból
"Az Air Canada tönkreteszi az esküvőmet": a csalódott utasok felháborodnak a folyamatos késések miatt
Eugenio Suárez a 11. helyen végzett, a Mariners legjobb Jaysként
Felkapott
Rogers szerint a vezeték nélküli szolgáltatások „kezdenek helyreállni”, ahogy a tömeges leállás elhúzódik 12450 Olvas
A Rogers leállása rávilágít a verseny szükségességére a kanadai távközlési szektorban: szakértő 4842 Olvas
A Suncor szerint Mark Little elnök-vezérigazgató lemondott 4054 Olvas
A trófeavadászt agyonlőtték és az út szélén hagyták Dél-Afrikában 3505 Olvas
A Traveler az AirTag segítségével nyomon követte a torontói repülés után 5 napig elveszett poggyászt 3157 Olvas
Legjobb videók
"Ez egy nagy káosz": Rogers országos hálózati kiesése miatt a kanadaiak frusztráltak 9609 Megtekintve
Csalódásos nap kanadaiak milliói számára a Rogers Communications országos hálózati kiesése után 4316 Megtekintve
A calgaryi Mustármag Stampede partit tart a veszélyeztetett lakosság számára 3240 Megtekintve
Okanagan nő öt napig a repülőtéren rekedt, és 10 ezer dollárt veszít 3173 Megtekintve
Az Apple AirTag-eket poggyászban használják az elveszett táskák elkerülése érdekében 1963 Megtekintve
További videók Maradjon a hurokban
A legfontosabb és legérdekesebb nemzeti történetek összefoglalóját minden hétköznap elküldjük postafiókjába.
Iratkozzon fel az Országos Hírlevélre Szórólapok További heti szórólapok Global News Facebook oldalak Globális hírek Twitter fiókok Global News Youtube csatorna Globális hírek az Instagramon Globális hírek a Linked-Inről Globális hírek a Pinteresten Globális hírek RSS feedek
©2022 Global News, a Corus Entertainment Inc. Corus News részlege. Minden jog fenntartva. Powered byWordPress VIP