Igen, stimmel, én írtam rosszul, valóban a critical esélyt növeli. Nekem az volt vele a bajom, hogy főleg a játék első felében, amíg nincsenek meg a megfelelő perkjeid és skill szinted, addig a critical esélye így is kicsi marad, ha pedig nem sikerül, akkor nem normál sebzést ad, hanem teljesen elhibázod a célt. Ezt én mindig túl rossz cserének értékeltem az esetleges criticalhoz képest. A későbbi részben pedig szép ugyan a 2-300 pontos critical, de erre a normál lövésnél is van esélyed, viszont pl. a mostani karakterem a 12 AP-val 4 lövést tud leadni egy körben a Gauss puskából, ezt se nagyon éli túl senki, míg a normál esetben 5 AP egy cálzott lövés, tehát legfeljebb 2 mehet el belőle egy körben, ami aztán vagy talál, vagy nem.
Nem állítom, hogy az én stílusom a jobb, csak nekem ez fekszik jobban. A Fallout2 szerintem pont azért fantasztikus, mert nem csak a játékmenet térhet el a karaktered tulajdonságaitól függően, hanem azonos játékmenetet teljesen eltérő stílusokban is végig lehet játszani.
Az általam hirtelen megtalált és tuningolt fegyverek listája a teljesség igénye nélkül. A szövegrészletek a fegyverek leírásából származnak.
Plasma Rifle > Turbo Plasma Rifle ( damage: 35-70 ) accelerate the bolt formation process
Laser Pistol > Magneto-Laser Pistol ( damage: 10-22 ) extra penetrating power
Power Fist > Mega Power Fist ( damage: 20-44 ) upgraded power servos for increased strength
Desert Eagle > Desert Eagle( Exp. Mag.) expanded magazine
Assault Rifle > Assault Rifle ( Exp. Mag. ) extended, military sized ammunition clip
FN FAL > FN FAL ( Night Sight ) equipped with night sight
Hunting Rifle > Scoped Hunting Rifle Loophole x20 scope
Más, a célzott támadás ( itt majdnem lövést írtam, pedig ez nem csak a lőfegyverekre vonatkozik ) nem a sebzést növeli, hanem a critical támadás előfordulását, critical esetén pedig, ha jól emlékszem a sebzés lehet négyszeres is.
Hát, nem tudom, nekem egyre inkább olyan érzésem van, hogy legközelebb még kedvenc bozaromat is hanyagolni fogom és csak a small gunra megyek. A Gauss puskával olyan 40-50-eket lövök APA-s ellenfelekbe is, mint a pinty (168 skill). Ha a Big gunra nem nyomtam volna el annyit, már bőven 200 felett volna.
Nekem ez a célzott lövéses móka sem igazán müxött. Inkább a legelején a fast shotot választottam, ami eggyel kevesebb AP-t fogyaszt lövésenként. A célzottnál nagyon tudott dühíteni, mikor 100 feletti skillel, 95%-os valószínűségnél mellélőttem. Ráadásul nekem a sebzések sem igazán nőttek a célzott lövésnél, annyira semmiképpen sem, hogy megérte volna.
én már 3-szor végigjáccottam a játékot és csak egy a tippem nektek, hogy ok nélkül ne öljetek meg senkit, mert akkor nem fognak szeretni, állandóan megtámadnak, nem lehet pár küldetést végigvinni szal gáz.
Amúgy 2X férfi és 1X női karakterrel nyomtam végig, férfivel könnyebb volt a végén már imádtak az emberek és a kupiban se kellett fizetnem :))
A távolsági fegyveres harcot eröltessétek az elején, sniper rulez, majd a végén a nehéz és az energiafegyvereket. Mókás amikor a csúcslézeres fegyverrel egy célzott szemlövéssel 400hp-t lehet sebezni.Egy lövéssel bárkit.
Ja persze az összes skill maxon, és szinte az összes perk megvan.
Társak nem kellenek csak akadályoznak, a kocsi elég jó tárolási hely + bárhová lehet cuccot pakolni úgyse viszi el senki.
A könyv létezik, keresésre fel.
Ja és utazzátok be az egész térképet, tele van egy csomó poénnal.
Mielőtt elkezdenétek a játékot peccseljetek, mert a régi változatot nem lehet visszatölteni.Ha mégis gond van akkor a ti gépetekben van a hiba.
Milyen fegyvert tuningoltattál vele? Még vissza kell mennem NR-ba, hogy a Bishop családot is elimináljam, akkor benéznék hozzá.
Egyébként én is elkezdtem párhuzamosan a saját Jackie Chan karakteremmel, de ez a bunyós stílus nekem valahogy nem megy. Hiába van már 100 felett a melee skillem, és hiába választottam a Finesse-t perknek, rendszeresen 2-4-es sebzéseket viszek be a 4-14-es lándzsával. Den-ben kétszer kellett visszatöltenem, mert ha már ketten lőnek rám, akkor tuti, hogy nem élem túl (legalább is nem az elején).
New Renoban a fegyverboltnak( meglepő módon a neve New Reno Arms ) van egy hátsó bejárata. Nappal gond nélkül be lehet menni( mikor az eladó elöl van ) és a sarokszobában ami az előtérbe vezet a polc mögött van egy lépcső. Odalent van egy "kissé" lökött fazon, aki INGYEN tuningolja a fegyvereket( energiafegyvert is ). Arra azért vigyázzatok, hogyha kifelé mentek ne a bolt irányába távozzatok, kivéve, ha mindenáron ki akarjátok írtani az eladót( ha csak egyszer csináljátok, még nem lesz belőle baj ).
Pithagros: nekem működik a Swift learning, de úgy, hogy kiírja pl. Killed ... 20 Xp, majd, ha bemész a karakterlapra, akkor ott látod, hogy nem 20Xp-t kaptál, hanem 21-et (szinttől függően ugye).
Egyéb elindult az én hölgy karakterem is (neve Dsoft F: Dark Side OF The Fallout), eddig minden rendben zajlik, sajnos Sulikkal nem vagyok beszélő viszonyban mióta eladtam majdnem 2000 pénzért, viszont mikor Vicet is be akartam adni a, akkor Metzger barátom kiröhögött. Már voltam két rabszolgavadászaton, jól fizet (500-600Xp a szinte semmiér + 1100-1200 pénz). Hát kiváncsi vagyok, hogyan reagálnak majd rám az emberek mikor továbbállok.
Üdv mindenkinek (ja most szól Dsoft, hogy ő mindenkit puszikál)
OutSider
Nem tudom ti hogy vagytok a bugokkal , de nekem már kezd elegem lenni...
Szerencsére vannak viccesek is:
Sikerült elérnem hogy ingyen tuningolják az összes fegyverem Renoban és Geckoban!!!
Nektek te se működik a Swift Learner perk?
Más.
Mire jók a következő tárgyak: cosmetics case, pow. arm. tech. manual, junk
Lehet a nehéz/energiafegyvereket is tuningoltatni? Hol? Melyikeket?
Lehet az Enclave előtt is taláni and. pow. armor mark II-tőt, gatling lasert?
Miért hal ki a deathclaw kolónia vault 13-ban, amikor már kinyírtam dr. Schrebert?
Írja meg létszi aki tudja.
A könyv létezik, a játék befejezése után a pap adja oda New Reno-ban. Azt nem tudom, hogy xp-t ad-e, de az biztos, hogy minden skill-t 300%-ra visz fel.
Én is a PC-GURU-s verzióval játszom, peccseltem is, de így se tökéletes. Nekem New Reno-ban az első boxmeccs után kezd végtelen homokórába kezdeni.
Olvasgattam a neten témábavágó oldalakat, és egy helyen említettek egy 'Fallout2 hint-book' nekű tárgyat, aminek elolvasása 10.000 XP-t jelent, és akár 10x is el lehet olvasni. Állítólag a végigjátszás után lehet megtalálni valamelyik templomban, már nem emlékszem hol. Találkozott ezzel valaki?
(Sajos én nagyon lassan haladok, csak alkalomadtán tudok játszani. Igen messze még a vége...)
A toxic cavesben sikerült használnom a liftet. A generátor megjavítása után Electronic Lockpick MK 2-vel (Ha nem patcheled, akkor csak a sima Elctronic Lockpick használ) ki lehet nyitni a liftet. Lent egy raktár van, őrizve egy 120 Hps, rakétavetős (három rakéta/kör) robottal. A szekrényekben találsz egy bozart,egy szuperkalapácsot,és töltényt.
Itt http://www.ga-strategy.com/images/1/index66.shtml megjelent egy ismertető két új képpel a Fallout Tactics-ról, sajnos a megjelenés szerintük Q1 2001.
Másik hír (ahogy látom, a társaság azonos), hogy a BG2 megjelenés állítólag szeptember 1! Kérdem én, hogy akkor az IWD-t mikor fogom végigjátszani? Mert azt azért remélem, hogy nem jövő szeptemberre gondoltak...
Hali,
Hari beírtam neked az előbb mi van a második kerítés mögött!
(persze nem sokat segít)
A Bishop a ranch-manes Wrestakárkit akarja megöletni, az alelnököt valami Claytonnak hívják vagy minek
Csak annyiban egészíteném a rám hivatkozót, hogy az Action boy volt a felvett perk a 21. szinten (a leírás szerint - reklamációval forduljatok Gabrielle arkangyalt -> Nagypapi karakter).
Na most abba kell hagynom mert rengeteg munkám van :))
Üdv
OutSider
Hari: lehet hogy igazad van, és én keverem itt a kerítéseket. Mondjuk az alsó kerítésnél nincs is exit grid (zöld színu mezo), úgyhogy lehet, hogy az csak látványelem.
A rugdosódó kislányok könnyen lecsillapíthatók, a módszer szabadon választott. :-)
Paralell muködünk itt OutSider kollégával (úgy látszik, nyugis nap van a BSE-n :-) ), hogy ne kelljen keresgélnie, itt az én tipphalmazom:
A karakter egyfajta Xena-variáns noszemély, nem túl eros, de szép, okos, ügyes, sasszemu, és elég kommunikatív.
Trait: Gifted, Finesse (Jackie Chan nyomdokain)
Tulajdonságok: 8-as Agility, 7-es Int, Perception és Charisma, a többi 6-os.
Skillek: a gifted miatt kevés % lesz, ezért amit könyvbol lehet fejleszteni (Small Arms, First Aid, Science, Repair, Outdoorsman), arra nem szabad tenni szintlépéskor (kivétel a Small Arms, azt esetleg érdemes kicsit tápolni), és nem szabad Tag skill-nek választani.
Tag: Unarmed, Speech, Doctor. Eszközhasználó osemberek unarmed helyett melee-t is választhatnak.
Perkek a szinteken:
3: Bonus HTH damage (emiatt kell a 6-os STR)
6: More critical
9: Szabadon választott, lepedomuvészeknek Kama Sutra Master, agresszíveknek még egy Bonus HTH Damage, esetleg Speaker, ha már elérheto itt.
12: Living Anatomy: nagyon fontos, de kell hozzá 80% Doctor, ezért van Tag-ként felvéve.
15: Bonus HTH Attack
18: Bonus Ranged Attack (Enclave ellen sajnos kellenek a lofegyverek)
21: erre nem emlékszem
24: Slayer
27: Sniper
Ez így már tuléloképesnek minosítheto.
FONTOS: el kell menni New Reno-ba 100% feletti Unarmeddel, és indulni kell a boxversenyen. A törpe manager meggyozéséhez kell egy jó Speech, foleg ha no vagy. Le kell verni a 4 fickót, csak a boxkesztyut szabad használni, a 3.fickó után mindenképpen menteni kell, mert a 4. fickó (Masticator) néha leharapja a füledet, ami -1 CHA. Ha ot is leverted, Prizefighter perket kapsz, meg a Damage resistance-ed is alaposan fölkúszik. Ez kötelezo minden ütoembernek!
Eszembe jutott még egy poén a csajos verzióhoz. Mikor a Vault 15 előtt elmégy kiszabadítani az elrabolt kislányt és kinyitod az ajtaját, akkor közli veled, hogy úgy látszik a pasiknak már elegük van abból, hogy mindig tökön rúgja őket, és most téged küldtek, hogy valami disznóságot csinálj. Sebaj, neked is fájni fog, csak egy kicsit feljebb kell rúgjon. Kedves kislány mi?
Hé Nagypapi, ez nem a másik kerítés (az első városészből nyílió)? A Westin Ranch van mögötte, oda gond nélkül bejutottam én is. Arra gyanakodtam, hogy ez az áruló Feargus lehet a lenti kerítés mögött, de ezek szerint tévedtem.
Ha nőként leszel Porn Star akkor az NPC-id veled maradnak? Azt olvastam valahol, hogy ha férfiként válsz azzá, akkor a CHA értékedtől függetlenül otthagynak. E szerint a logika szerint ha nőként éred el ezt a titulust, akkor inkább még többen kéne csatlakozzanak hozzád...:)))?
NCR-kerítés: az NCR alelnöke lakik a kerítés mögött, Bishop New Renoban adja a küldit, hogy öld meg. Ha nem ölöd meg, hanem beszélgetsz vele, ellenküldinek Bishop megölésére kér fel. Én megtettem neki, Bishop nem volt a szívem csücske. Nott is a karmám rendesen.
Noi vonal: néhány adalék, ha noi karakterrel játszol:
1) A nyilvánosházak ugyanúgy használhatók.
2) Modocban a csaj is, és a srác is beszerezheto oldalbordának (ez férfi fohos esetén is igaz), de csak az egyik.
3) Denben az egyik kocsmában egy pasas 200$-t ad egy menetért.
4) Ha Porn Star vagy, a New Reno-i éjszakai pillangók utálnak.
5) Metzger 500-ért elengedi Vic-et, ha kedves vagy hozzá (vízszintesen persze).
6) Ingyen visszaszerezheto és felturbózható az ellopott autó némi testgyakorlással.
7) New Reno-ban írják, hogy Myronhoz rendszeresen küldenek lányokat a Cat's Paw-ból, de nekem így még nem sikerült a közelébe férkoznöm.
8) Bishop mama nem válogat, de a lánya igen. Angela csak férfi karakterrel hajlandó szobára menni, ezt nem lehet megtrükközni sehogy (kivéve, ha egy karakter editorral átmutteted magad, amíg ott vagy).
Hirtelen ennyi jutott eszembe, lényegi különbség nincs a két nem között, mindkettovel végigviheto a játék.
Az én karakterem annyiban különbözik a Te általad megálmodottól, hogy hmm nem a szavak embere, így a perkek felvételénél sem törekedtem a beszédkészség javítására. Az alap tulajdonságaim: gifted, és a heavy heanded (Nagypapi a giftedet és a finesst választotta), a 3. után felvettem Bonus HTH Damaget-t, a 6. után More Criticalst, a 9. után a Healert (ezt lehet, hogy nem kellett volna), a 12. után a Living Anatomyt, a 15. után Bonus HtH Attacks, én egyelőre eddig jutottam. De meg kell mondanom, hogy nagy sokat tanultam Nagypapi egyik hozzászólásából, amit megpróbálok előkeríteni.
Ja ami fontos eleinte használtam boxert, de később már amikor eleve más ütésem volt, akkor már nem, és azért néha nem árt a fegyveres tudás sem, pl. amikor géppisztollyal fűrészeltek ketté, mikor közel mentem.
Még visszajövök
OutSider
uhh, sejtettem hogy valamit be kell írnom, de elfelejtettem :)
én nem bejuttotam, hanem beerőltettem magam, szokásos szarka hozzáállásommal Tandy titkárától elloptam a belépőjét (valami szürke vacak) és azzal beengedtek (ez egyébként az alelnöki rezidencia), de igazából ezzel így semmire sem mentem, mert bennt csak egy öreg pasi van, meg a gyereke, és a pasi nem hajlandó veled beszélni, merthogy nem tud fogadni...blabla, összeszedhető cuccot sem találtam
na most a próbálkozásaim során összefutottam ott bent azzal az NPC-vel, aki a bazárban ráakar venni, hogy öld meg a Hubabologist (este van a kocsmában), vagy kit, és lehet hogy ezt a küldetést kell elvállalnod/teljesítened ahhoz, hogy ténylegesen szóba álljon veled az öregúr ezen a területen
érdekelne jutsz-e valamire :)
más
a Broken Hill-i bányában megtaláltátok a titkos kamrát az ottragadt helikopter pilótával :)
Ha már az előbb említettem tervezett pofozóbajnokomat: aki játszott már ilyen stílusú karakterrel (semmi ranged weapon, csak közelharc) az milyen perkekre ment?
Még mindig áll a múltkori kérdésem, hogy mi van NCR-ben a Városházával szembeni elekromos kerítés mögött és hogyan lehet oda bejutni?
Lehet, én az energiafegyvereket eddig rendszeresen hanyagoltam. Mindegy, most tervezem egy új játék indítását, egy olyan Jackie Chan szerű karakterrel (unarmed, melee, speech), lehet, hogy oda felveszem.
NavCom chip: Ha jól emlékszem, akkor vagy a SAD-ban tudod felvenni valamelyik alsóbb szinten lévő szekrényből, vagy a Vault 13 valamelyik szekrényéből.
Gekkó nyúzás: A pasas valóban a klamathi kocsmában van, csak gyakran beáll a bal alsó sarokba. Én először vagy ötször bementem, mire megtaláltam.
Kocsi: úgy vettem észre, hogy a tárolóhely kapacitást a dolgok változatossága, nem a mennyisége határozza meg. Nekem már volt olyan, hogy kiírta, hogy nincs több hely, erre elkezdtem kihajigálni az egydarabos cuccokat (seriffcsillag, rangerjelvény, kódkártyák, stb.) és láss csodát, rögtön be tudtam rakni 200 shotgun lőszert.
Hölgyek előnyben: most viszem másodszor kislánnyal a játékot, nagyon jópofi. Metzgernél pl. le tudtam alkudni Vic kiváltását a felére, némi fekvőgyakorlattal. New Renoban először mindenki csak hesszöl, meg lekurváz, de aztán megtanulták a tiszteletet. Myronhoz pl. 0,3 másodperc alatt jutottam el, csak mosolyogtam és közben észbontó voltam :))). Hátránya eddig csak annyi volt, hogy Bishopéknál csak a biszex mamát tudtam lefektetni, a nagypofájú lánya elhajtott, így a végén sajnos nem lesz kis Chosen One. A kocsit sex nélkül is pénz nélkül szereztem vissza, közöltem a pasassal, hogy Bishop egyik hadnagya vagyok és viszem a jószágot. Persze a macsója akadékoskodni kezdett, hogy nem nézek ki elég keménynek, erre csendesen megjegyeztem, hogy szerintem boldog lehet, ha a kocsiért cserébe folytathatja az üzletet. Erre besárgult és amikor elrekviráltam az összes pótaksit (hoppá, tényleg, elfelejtettem visszamenni érte) akkor csak hebegett.
HK 90C: ha jól emlékszem, ez a neve ennek a csúzlinak, szürke, rövid és púpos. Elég brutál, főleg, hogy garmadával van hozzá lőszer. Valóban 9 mm-nek írja, de utána a sima 10 mm-essel megy. Én keveset használtam, mert már mindig volt valami jobb ágyúm. Korábban Suliknak adtam, de amióta kipróbáltam a .223 pisztolyt, azóta letettem róla. A sorozatlövő cuccokkal mindegyik NPC hajlamos ledarálni a saját társaságot, most már Cassidynak is Sniper rifle-t adtam a shotgunok helyett. (Hiába állítod be nála, hogy "biztosan ne lőjj meg engem", egyrészt néha így is meglő, másrészt Sulikot pl. rendszeresen figyelmen kívül hagyja, igaz, ez kölcsönös. Egy játék során általában 4-5 alkalommal kellett azért visszatöltenem, mert valami tök ártatlan találkozás során valamelyikük cafatokra lőtte a másikat. Ráadásul nekem úgy tűnt, hogy ilyenkor a gép is perverz örömmel azonnal critical hitet ad. Én ezért nem vettem fel soha többé Marcust Broken Hillben, mert a minigunját rendszeresen senki sem élte túl.)
Renoban miután ellopták a kocsimat megfenyegettem a szemtanút, majd a garázsban telepumpáltam ólommal a tolvajokat. Bár ez nem tartozik a speciális megoldások közé, elismerem. Nem is ajánlotta fel a gép a fizetés lehetőségét.
Ti mely Perk-eket tartotok fontosnak? És a Traits-ek közül melyekkel indultok?
Kiváncsian várnék olyan történeteket, hogy milyen speciális megoldásokat lehet akkor végrehajtani, ha valaki női karakterrel indul. Olvastam, hogyha pl. Renoban ellopják a kocsidat, ha nővel vagy és van fejlett kommunikációs készséged (Kama Sutra Master), akkor pénz nélkül is vissza lehet szerezni a kocsit. Vélemények, sztorik (Nagypapi mester)?
OutSider
Azt tudtátok, hogy a kocsi csomagtartója nagyszerű tárolóhely is egyben? Tegnap fedeztem fel és rögtön bepakoltam vagy 5 db automata fegyvert. Már nem bírtam magammal cipelni.